Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15940

de legalább nincs lösz :-D, gránitba meg nem túl nehéz alagutat fúrni :)

 

nem-e?

 

én a löszfalba bármikor vágok neked egy pincét egy jókis csákánnyal, de grániba nem vállalnám... :-))

Előzmény: Törölt nick (15936)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15939

OFF

márpedig a pézet nem aggyák ingyé... (vagy te 0% kamatér tartod a bankban? :-))

 

(amúgy az a pénz nem felelegesen lett kikölcsönözve: jól be lett fektetve.... a szochálóba... :-)))

ON

Előzmény: Törölt nick (15935)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15938
De az adósságot a szociális háló fenntartása csinálta :-)
Előzmény: Törölt nick (15935)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15937
Az 1200 milliárd azt jelentené, hogy a munkát terhelő adókat 500 milliárddal lehetne csökkenteni és így lenne a költségvetés nulszadós.
Előzmény: Törölt nick (15935)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15936
de legalább nincs lösz :-D, gránitba meg nem túl nehéz alagutat fúrni :)
Előzmény: Törölt nick (15933)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15935
ha már off, itt elsősorban nem a szochálóval van a gond, hanem az elmúlt 20-30 év felhalmozott adósságával, ami idén kb. 1200 milliárdot vont el máshonnan...
Előzmény: Törölt nick (15932)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15934
én se csodálkozom, csak arra utaltam, hogy ez még a németek vagy a franciákhoz képest is egy vagy két léptékkel nagyobb, sőt

én monnyuk drukkolok nekik: nagy sebességű vonatot most már maguk gyártanak, siemens alstom hitachi lehúzhatják a rolót..
Előzmény: Roger Preed (15931)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15933

na esse eccerű mutatvány: rijeka bypass

 

pöttyett szűkös a munkaterület, ráadásul a meglévő félpályán biztosítani kell a forgalmat...

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15932

mi ebben a különleges?

nekik nem kell brutális szochálót üzemeltetni...

 

most képzeld el, hogy nekünk lenne évi 3-4000mrd-unk infrára...

10 év alatt 30-40.000mrd...

 

ez testvérek között is szép summa...

 

(de mi a faxt csinálnánk 15-20.e km autópályával? :-))

 

amúgy ők 5.000km/év tempóban nyomják az autópályákat...

Előzmény: Törölt nick (15930)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15931
Én nem csodálkozom ezen.
Hihetetlen nagy távolságok vannak, nagyon rapszódikus népsűrűséggel, rendkívül olcsó és "motivált" munkaerővel. Így könnyű építkezni.
Előzmény: Törölt nick (15930)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15930
európából nézve felfoghatatlan amit művelnek, 10 év - 20 EZER kilométer 300-380 kph-s vasút lesz 2020-ra
Előzmény: Törölt nick (15924)
BoGar Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15929
http://img.index.hu/imgfrm/3/9/5/1/IMG_0005253951.jpg
Előzmény: Törölt nick (15924)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15928
A repteres topic se semmi, ahogy autópályát alakítottak ki belőlük... :)
Előzmény: Törölt nick (15924)
mzdude Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15927
A felső képen úgy tűnik, mintha az a két sáv kb. négy sáv széles lenne. Legalábbis a fehér autóhoz viszonyítva. :-)
Előzmény: Törölt nick (15926)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15926
Előzmény: elemes2 (15925)
elemes2 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15925
ejha.

nagyban is megvan valahol?
Előzmény: Törölt nick (15924)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15924

megj: asztaqrva!

Roger Preed Creative Commons License 2008.12.21 0 0 15923
A NIF tud kellően következetlen lenni belőlük egy ilyen bakit simán kinézek. :(
Előzmény: Törölt nick (15922)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15922
ebben az értelmezésben nem lehet, mert a nif-nek kellett produkálnia a térképet

és ha már ott elbuknak hogy az m9-esen nem tudják a meglévő szakaszon hány sáv van, 6 vagy 3...
Előzmény: Roger Preed (15921)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15921
Meg merem kockáztatni, hogy sajtóhiba...
Előzmény: Törölt nick (15919)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15920
Előzmény: Törölt nick (15919)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15919
a prezentációban szereplő térkép egyébként az M9-est elcsalja, végig autópályaként jelöli pedig csak félpálya; vagy rosszul látom?


Előzmény: Roger Preed (15825)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15918

(mármint: jobb-ma-egy-túzok, hogyafeneessenbele)

 

 

élménybeszámoló:

tegnap du elrándultam debrecenbe:

 

31es: okádék xar...

 

33as: frankón rendberakták a hortobányi szakaszt

 

4es: kibaszott forgalmas, és annak ellenére, hogy már sötét volt, és esett a hó meg az eső, mindenki ment, mint állat, igyekeztem a 70-90-nel menő kamionoktól nem lemaradni (ezek frankón mutassák az utat) bár az útból SEMMIT nem láttam, de sokaknak ez is kevés volt, így előzgettek 1000-rel...

 

ez napi szinten nem a hosszú élet titka...

Előzmény: Törölt nick (15917)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15917

valami jobbamegytúzok lelőhely van ott, vagy miafene...

 

asszem nyomvonalvezetésileg ez jelenleg az idiotizmus csúcskategóriája... :-)

Előzmény: Törölt nick (15915)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15916
Az alagutas verziónak szerintem nem valósul meg, mint ahogy a Munkás körút is inkább Munkás körszerelet-gyüjtemény lesz.
Előzmény: Törölt nick (15913)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15915
az M4 berettyóújfalu körüli kutyulásáról lehet tudni valamit?
van valami oka (pl. természetvédelem stb.) hogy délre tesz egy kanyart É helyett?


Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15914

hát én elég növekedéspesszimista vagyok...

 

az utóbbi 6 év meglehetősen durva növekedést eredményezett (a motorizációban), de innen szerintem egy átmeneti stagnálás után erős hanyatlás jön...

(hacsak nem találunk olyan balekot, aki tovább finanszírozza a dőzsölésünket... :-))

 

 

azmeg ugyan igaz, hogy a városi hidat a hídfőknél lévő sugárirányú utak közötti forgalom is terheli, de ezek nem ap hidak, itt a körúti forgalom lámpákkal meg van állítva...

tehát ha fullon is van a 2x2es körút, a 2x2es híd akkor is bírja a terhelést...

 

(perszeha a körvasúti körút végig különszintű lesz (városi gyorsforgalmi), akkor kell a hidakon a +1 sáv irányonként...

 

pl. az M0D dunahídjai azért túlterheltek, mert ott a folyamatosan ömlő 2x2-re terhelődik rá a lokális dunakeresztezési forgalom...

(az M1-M6 között igazából még bőven elegendő a 2x2sáv...)

 

Előzmény: Törölt nick (15913)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15913
hát ez az, 140 körül volt az árpád híd
láttam valahol egy kimutatást, hogy ha a margit hidat lezárják, akkor kb. felmegy majd az m0é előttire a forgalom; aztán amikor megépül az aq-i akkor megint csökken

de nem sokkal, mert addigra még több autó lesz

az az egyszerű helyzet, hogy ebben az országban/városban meg fog duplázódni a gépjárművek száma és ez ellen nem lehet sokat tenni
továbbá a jólét növekedésével az utazások száma is nő

ezért írtam, hogy hídból sosem elég, kelleni fog a 3 sáv

az albertfalvi és az aq-i híd ráadásul a körvasút menti körút hídjai lesznek, az egyik oldalról az M10 a másik oldalról alagúton át (!) az M1 az egérúton át beletorkollni

plusz ha a körút majd csak 2x2 lesz, akkor is közvetlenül a híd környékén még lesz betáplálás: váci út, szentendrei út, budafoki út, soroksári út
Előzmény: Törölt nick (15912)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15912
asszem úgy 140e körül... (...volt az ÉM0Híd átadás előtt, most nemtom mennyi... talán 100e)
Előzmény: Törölt nick (15911)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 15911
erm, árpád hídon mekkora a forgalom?
Előzmény: Törölt nick (15904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!