Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Én az RS543 vételekor is feltettem a bejáratásra vonatkozó kérdést, és a pl. a boltban asszem azt mondták, hogy az X-Torq motorok nem szeretik a sok olajat. 1:40 ben javasolták a bejáratást, és 1:50-ben a későbbi használatot.
Ez itt a fórum hozzászólásokban annyiban módosult, hogy a bejáratás is és a folyamatos használatra is megfelel az 1:40-es keverék.
Azért én az első 2 tanknál egy kicsit több olajat tettem bele, így bár nem 1:33 keverék volt, de közelebb volt hozzá mint az 1:40-hez.
Amúgy nézegettem full szintetikus olajokat és pl az AGIP, Repsol is egész jó áron kapható a hq-hoz képest (2000 Ft/l).
Egyébbként kicseréltem a csapágyakat a szöghajtásban, fogaskerekek szépek voltak, nem voltak élesre kopva, mégis miután összeraktam, bezsíroztam (a szárat is) kb 1 mm kottyanása van a damilfejnek (jobbra-balra)
Itt csak arra gondolok, hogy a király, meg a köcsögjei 27% sarcot szednek Európában EGYEDÜLÁLLÓ MÓDON olyanért, amihez SEMMI KÖZÜK. Ha a többszörösen megsarcolt pénzből munkaeszközt veszel, szopsz, mint a torkosborz !!!!
Ilyenkor még mindig érdemes elgondolkodni. Ennek a bolti NETTO ára cirka 165.000. Ha valakinek van módja az Áfát visszaigényelni ... És akkor még jön ehhez, hogy akkor a gari MOST indul, a papír a te nevedre szól ...
1 centis vackokhoz nem jó a fűrésztárcsa,csak szenvedsz majd vele,arra az ütőkés a jó.Ha mindenképpen tárcsázni akarsz,akkor a 80 fogút nézegesd,az talán nem nyírja ki a gépeket,a 22-es sok lesz....