Később vissza szeretnék térni arra a kérdésre, hogy miért jelöljük "M"-mel az autópályákat Mo-n, mert úgy hiszem megvan a válasz, csak még pontosítani, nevesíteni és adatolni szeretném. Itt most annyit, hogy a 60-as évek közepe tája (ez persze eddig is világos volt), és angolszász minta. :)
Azt mondták most a rádióban, hogy a Megyeri híd engedélye lejár szeptemberben, és nem hosszabbítható, csak, ha kiadják rá a véglegest. Annak viszont feltétele a szigetmonostori híd, ami kizárt, hogy szeptemberig megépülne.
>szerintem arra gondolt, hogy az ap.-on odamegy a beruházó, dehát ez közkeletű tévedés...
Hát az tény, hogy a beruházók jobb szeretnek sztráda közelbe menni a jobb elérhetőség miatt, de addig az az aszfaltcsík semmit sem ér amíg nincs megfelelő munkaerő és magasak az adók. Nem is tudom miért mennek ki a beruházók tőlünk Szlovákiába. Pl a Samsung...rakodás van Jászfényszaruba, de a logisztikát kivitték Galántára, ezzel az indokkal, mert ott kevesebb adót kell fizetni. Meg vajon miért van az a sok szlovák rendszámos autó Magyarországon? Nem lenne itt gond, csak a sok ember befizeti a magas adót, és sok olyan van aki élősködik(segély), holott találnának munkát ha akarnának. Jó persze elhiszem, sok olyan van aki nem tud dolgozni, mert beteg vagy ilyesmi. Ez a baj Magyarországon, ezen kellene változtatni és akkor minden jobb lenne. Nem a kevés embertől kéne magas adót szedni, hanem sok embertől keveset. Nekem ez a meglátásom. Valamivel jobb lenne Magyarország helyzete:)
hát BAZba a büdös életbe nem megy senki... (szerintem az ott majd rezervátum lesz 20-30 éves távlatban)
én továbbra is azt mondom, hogy a pálya csak akkor segít, ha a főutak túl vannak terhelve és emiatt abnormális az adott régióban a közlekedés...
ha a főutak terhelése alacsony, és még az átkelési szakaszokat is kiváltjuk, akkor SEMMIT nem segít ehhez képest egy pálya, az csak egy jó drága, de kihasználatlan beruházás lesz, ami fontosabb feladatoktól viszi el a forrásokat...
M3 folytatása legalább autópályához csatlakozik...(M3 az M3hoz)...de az M44...1 faluból elkezdődik és a másik faluban vége van..semmilyen autópályát nem érintve..ez hol lesz tranzit útvonal akkor? Pár településről leveszi a forgalmat, de aki rá is megy utána főútra lyukad ki.
- hogyafenébe van az, hogy az M0D-ről hihetetlen igyekezettel el akarják egyesek paterolni a tulk. nem túl jelentős nemzetközi forgalmat, miközben az M0K-ra minden további nélkül kerülő úton rávezetnek egy adagot?
(az M35-M3-M0K-M0D-M1 a sokkal ésszerűbb M4-M0D-M1 útvonal helyett)
- ez a viamislen meg miféle pályákat rajzolgat romániába?
(a pályákat dupla vonallal jelöli, ilyenből van vagy 2000km romániában...)
>azé nyomják gyorsangyorsan az M44et, mertha az M4 előbb épülne meg, akkor túl nyilvánvaló lenne, hogy nincs rá szükség...
Az M44-nek se füle se farka.....úgy értem nem fog autópályába csatlakozni...akkor már szerintem az M4 lenne fontosabb autópályaként, vagy legalább autóútként!
hát ha már álmodozunk meg öresund, akkor lehetne rajta vasút is: veszprém-reptér-tihany-zamárdi..., amolyan svájci cukorkás, lassú elektromos és turista :)
nem beszélek a levegőbe tényleg van 70km/h-s ha nem káprázik a szemem persze.
egy balaton-híd abszolut nem hülyeség vagy pedig kompforgalmat kellene bővíteni. A sok magyar hülyeség mellett (köröshegyi) elférne ez is, igazán nem lógna ki a sorbóól. Persze ezt ne most pályáztasság mer most ez nem fontos.SŐT! "lákcsöry" kategória,de jó volna, tán majd 1szer.
ha tényelg megépülne a transrapis 2015 től...meg lenne gyorsvasút aminek az első füstje a Budapest-München....nameg az épülőő autópályáink...vannak már szép hídjaink....már csak egy balaton feletti híd (nem hosszában :-))) a vágyam!!!
M8 at nagyon támogatom, majdnem mind1 milyen formán csak gyorsforgalmi legyen, eszméletlen azér, hogy falvakban már 70es tempóval lehet átgurulni amire szintén rájön a +5% megengedett meg amit még nem szégyenlünk-pedig csak elég 1szer megjárni akármijen értelemben a sebesség túllépést!
szerinted fanyalgás, ha azt mondom: az m44-et szanáljuk és helyette épüljön ki rendes autópályaként 200 kilométer M4
illetve +100-200 kilométer M8 félpályán az M3 folytatása helyett, aminek azért sincs értelme mert se az ukránoknál se a románoknál északon nincs semmiféle autópálya?
szóval ha racionálisabb elköltésre és nem politikailag motivált döntésekre vágyik az ember, akkor fanyalog