Keresés

Részletes keresés

kese123 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15980
Kellemes ünnepeket!

Később vissza szeretnék térni arra a kérdésre, hogy miért jelöljük "M"-mel az autópályákat Mo-n, mert úgy hiszem megvan a válasz, csak még pontosítani, nevesíteni és adatolni szeretném. Itt most annyit, hogy a 60-as évek közepe tája (ez persze eddig is világos volt), és angolszász minta. :)
mzdude Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15979
Ha egyszer szobrot állítanak a nimbyzmusnak, alighanem Szigetmonostorról fogják mintázni. :-)
Előzmény: attus germanicus (15978)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15978
Azt mondták most a rádióban, hogy a Megyeri híd engedélye lejár szeptemberben, és nem hosszabbítható, csak, ha kiadják rá a véglegest. Annak viszont feltétele a szigetmonostori híd, ami kizárt, hogy szeptemberig megépülne.
acEngineer Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15977
tervezés, tervezés....akivel példán tudnánk szemléltetni egy-két asszimetrikust, kosárt, infelexióst....az válaszoljon.

bye,bye
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15976
>szerintem arra gondolt, hogy az ap.-on odamegy a beruházó, dehát ez közkeletű tévedés...

Hát az tény, hogy a beruházók jobb szeretnek sztráda közelbe menni a jobb elérhetőség miatt, de addig az az aszfaltcsík semmit sem ér amíg nincs megfelelő munkaerő és magasak az adók. Nem is tudom miért mennek ki a beruházók tőlünk Szlovákiába. Pl a Samsung...rakodás van Jászfényszaruba, de a logisztikát kivitték Galántára, ezzel az indokkal, mert ott kevesebb adót kell fizetni. Meg vajon miért van az a sok szlovák rendszámos autó Magyarországon? Nem lenne itt gond, csak a sok ember befizeti a magas adót, és sok olyan van aki élősködik(segély), holott találnának munkát ha akarnának. Jó persze elhiszem, sok olyan van aki nem tud dolgozni, mert beteg vagy ilyesmi. Ez a baj Magyarországon, ezen kellene változtatni és akkor minden jobb lenne. Nem a kevés embertől kéne magas adót szedni, hanem sok embertől keveset. Nekem ez a meglátásom. Valamivel jobb lenne Magyarország helyzete:)
Előzmény: Törölt nick (15973)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15975

hát BAZba a büdös életbe nem megy senki... (szerintem az ott majd rezervátum lesz 20-30 éves távlatban)

 

én továbbra is azt mondom, hogy a pálya csak akkor segít, ha a főutak túl vannak terhelve és emiatt abnormális az adott régióban a közlekedés...

 

ha a főutak terhelése alacsony, és még az átkelési szakaszokat is kiváltjuk, akkor SEMMIT nem segít ehhez képest egy pálya, az csak egy jó drága, de kihasználatlan beruházás lesz, ami fontosabb feladatoktól viszi el a forrásokat...

Előzmény: Roger Preed (15974)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15974
Rövidtávon baromság, hosszútávon (15-20 év) már igaz lehet.
Előzmény: Törölt nick (15973)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15973
szerintem arra gondolt, hogy az ap.-on odamegy a beruházó, dehát ez közkeletű tévedés...
Előzmény: elemes2 (15972)
elemes2 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15972
az autópálya talán a legkevésbé élőmunkaigényes építkezés (per milliárd forint)...
Előzmény: Törölt nick (15968)
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15971
M3 folytatása legalább autópályához csatlakozik...(M3 az M3hoz)...de az M44...1 faluból elkezdődik és a másik faluban vége van..semmilyen autópályát nem érintve..ez hol lesz tranzit útvonal akkor? Pár településről leveszi a forgalmat, de aki rá is megy utána főútra lyukad ki.
Előzmény: Törölt nick (15968)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15970

- hogyafenébe van az, hogy az M0D-ről hihetetlen igyekezettel el akarják egyesek paterolni a tulk. nem túl jelentős nemzetközi forgalmat, miközben az M0K-ra minden további nélkül kerülő úton rávezetnek egy adagot?

 

(az M35-M3-M0K-M0D-M1 a sokkal ésszerűbb M4-M0D-M1 útvonal helyett)

 

 

- ez a viamislen meg miféle pályákat rajzolgat romániába?

 

(a pályákat dupla vonallal jelöli, ilyenből van vagy 2000km romániában...)

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15969

az M3 folytatása mellett is max 1 érv szól, hogy legyen ott munka....

 

mire gondolsz?

 

esetleg az épülő ap. árokburkolására? mert azt télleg brazilgépsor-technológiával végzik... :-))

Előzmény: Törölt nick (15968)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15968
az M3 folytatása mellett is max 1 érv szól, hogy legyen ott munka....

mer' egyébként a 4-es főút ÉK-i szakaszából alig pár km hiányzik, a többi pöpec
Előzmény: micsubicsi (15967)
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15967
>azé nyomják gyorsangyorsan az M44et, mertha az M4 előbb épülne meg, akkor túl nyilvánvaló lenne, hogy nincs rá szükség...


Az M44-nek se füle se farka.....úgy értem nem fog autópályába csatlakozni...akkor már szerintem az M4 lenne fontosabb autópályaként, vagy legalább autóútként!
Előzmény: Törölt nick (15959)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15966
hát ha már álmodozunk meg öresund, akkor lehetne rajta vasút is: veszprém-reptér-tihany-zamárdi..., amolyan svájci cukorkás, lassú elektromos és turista :)
Előzmény: Törölt nick (15965)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15965

(a haranggörbével csak vixeltem...)

 

természetesen tihanyhó...

 

az öresund jó példa:

 

egy lapos gerendahíd, ferdekábeles nyílással a hajóút felett...

a 2x1 bőven elég, az elvisz kényelmesen napi 20e-et is, ha a csatlakozó utakra akadálytalan a becsatlakozás...

 

saccperkábé egy 20asból meglenne... meg mégegy 20as a csatlakozó utak...

 

hopp, ez pont a felesleges völgyhíd ára...

Előzmény: Törölt nick (15963)
acEngineer Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15964
nem beszélek a levegőbe tényleg van 70km/h-s ha nem káprázik a szemem persze.

egy balaton-híd abszolut nem hülyeség vagy pedig kompforgalmat kellene bővíteni. A sok magyar hülyeség mellett (köröshegyi) elférne ez is, igazán nem lógna ki a sorbóól. Persze ezt ne most pályáztasság mer most ez nem fontos.SŐT! "lákcsöry" kategória,de jó volna, tán majd 1szer.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15963
a kisasszonynak a harangGÖRBÉről más jut eszébe, nem a normális eloszlás :D

na, és hol legyen a híd keresztbe a balatonon? és milyen legyen, mint az Öresund pl?-)
ha már x-mas..
Előzmény: Törölt nick (15962)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15962

anyámborogass...

 

gondoltam élet ezzel az ÚTVONAL-lal (06-40-188866) és jelzem, hogy az utacskánk kicsit megkátyúsodott, jöhetnek foltozni...

 

mondom sorba:

pest megyében bivalybasznád és taktaharkány közötti mellékút megkátyúsodott.

a kátyúk mélyek és haranggörbe szerinti eloszlást mutatnak....

 

aszongya a kiscsaj: és ez milyen út? autópálya?

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15961

mondjál már néhány ilyen falvat, mert én csak 40-50es falvakat ösmerek...

 

(az a +5% inkább 20-30%...)

 

arra azé felhívnám a figyelmed, hogy szegínyember vízzel főz, és nagyon el van tájolva az, aki minden főút mellé gyorsforgalmit álmodik...

 

napi 15e-ig egy átkelési szakasz mentes jól kiépített főút köszöni szépen, de jól elvan...

Előzmény: acEngineer (15957)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15960

már csak egy balaton feletti híd (nem hosszában :-))) a vágyam!!!

 

navégre, mán aszittem egyedül vagyok a balatoni híd ötletemmel... :-)

Előzmény: acEngineer (15958)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15959

nem érted te a politikát... :-)

 

azé nyomják gyorsangyorsan az M44et, mertha az M4 előbb épülne meg, akkor túl nyilvánvaló lenne, hogy nincs rá szükség...

Előzmény: Törölt nick (15956)
acEngineer Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15958
ha tényelg megépülne a transrapis 2015 től...meg lenne gyorsvasút aminek az első füstje a Budapest-München....nameg az épülőő autópályáink...vannak már szép hídjaink....már csak egy balaton feletti híd (nem hosszában :-))) a vágyam!!!
Előzmény: acEngineer (15957)
acEngineer Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15957
M8 at nagyon támogatom, majdnem mind1 milyen formán csak gyorsforgalmi legyen, eszméletlen azér, hogy falvakban már 70es tempóval lehet átgurulni amire szintén rájön a +5% megengedett meg amit még nem szégyenlünk-pedig csak elég 1szer megjárni akármijen értelemben a sebesség túllépést!
Előzmény: Törölt nick (15956)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15956
csak kérdés hogy mi indul be, nemde?


szerinted fanyalgás, ha azt mondom: az m44-et szanáljuk és helyette épüljön ki rendes autópályaként 200 kilométer M4

illetve +100-200 kilométer M8 félpályán az M3 folytatása helyett, aminek azért sincs értelme mert se az ukránoknál se a románoknál északon nincs semmiféle autópálya?



szóval ha racionálisabb elköltésre és nem politikailag motivált döntésekre vágyik az ember, akkor fanyalog

fasza
Előzmény: strangerr (15955)
strangerr Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15955
Szia!

Miért is nincs? Eddig a 4-es reklamálta itt mindenki a legjobban... most meg beindul a jól ismert fanyalgás csak úgy magyarosan.

str
Előzmény: elemes2 (15949)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15954

ívkitűző?

az olyan, mint a logarléc?

Előzmény: acEngineer (15950)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15953

azért a Pest megyei szakaszba bele kellene még csempészni az abonyi elkerülőt is 4 sávon, hogy tényleg jó legyen...

 

a tiszahidat sem ártana még belecsempézni (ha csak félpályán is), mert a szentpista elég leterhelt...

(megugye a 32es se szolnok belvárosán keresztül csatlakozzon a 4esbe...)

Előzmény: RadiX (15944)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15952
szösszenet kínából, 150 méter magasan fut az út:

1


2
esparzsolti Creative Commons License 2008.12.22 0 0 15951

Kedves acEngineer!

 

Örülök, hogy végre valami szakmai kérdés a fórumon!!!

 

küldtem e-mailt, remélem megkaptad!

 

kérlek írj ide vagy mailt, hogy mi a helyzet...

 

zsolti

Előzmény: acEngineer (15950)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!