Eddig nem is gondolkodtam azon, hogy veszek mocis ruhát csak sisakot . De ha így jobban bele gondolok jó lenne az.... Összesen mennyibe kerültek a bukóval együtt ?
A kozos túrában benne vagyok majd megbeszéljuk, mehetnénk egyszer dél felé Magyarországra, egyszer észak felé Szlovákiába, vagy tobbszor is, majd meglátjuk.
A túrákat inkább társasággal tervezem, lehet majd egy munkatársammal is, meg egy szlovák szerveren keresztul is. A szerver neve www.motoride.sk, ott van egy srác aki szokott szervezni egynaposakat Ausztriába, Pozsonyból az Alpok aljára, Bécstool délnyugatra, ez eléggé érdekel, az oosszel még nem mertem rá vállalkozni. Szeptemberben csináltak 3 - szor, volt mikor szépen osszejottek, meg jó hogy kikoti hogy a max. sebesség 100 km/ó, így a kisebb motorok is mehetnek.
Én is így vagyok ezzel, de egy kicsit izgulok is. Szeptember óta nem motoroztam, nulla tapasztalattal elég nagy kihagyás és már kinőttem abból a korból, hogy lazán vegyek mindent. 18 évesen - 18 évvel ezelőtt - amikor a B-s jogsit megkaptam, még a tinta sem száradt meg rajta, de már a trabiban ültem és mentem ezerrel az aktuális barátosnémhoz. Ma már ez nem megy ilyen egyszerűen.
Ha van kedved tavasszal tervezhetnénk egyet, hogy félúton találkozunk valahol. Összekapcsolódnak országaink az YBR-en keresztül. No ez milyen szép költői volt! :)
En Biatorbágyi vagyok, az Budapest mellett egy aglomerációs kisváros.
az utolsó 50 km-en már jobban éreztem az útburkolat hibáit, amibool nálunk van booven, bár ez pl. Ausztriában az ottani minooséguu utakon nem lenne gond szerintem.
Amúgy idénre tervezek kipróbálni egész napos túrát is, kb 500 km-t. Van pár otletem majd meglátom.
Akkor jó :D Alig várom már h meglegyen a moci, de nagyon messze van még... kb 1 év gyakorlat :S Kivéve ha fater bele segít :) Nembaj legalább a jogsin motorozok 1 kicsit(bár azt nem YBR-en :( ).
A bejáratást a kézikonyve szerint végeztem. Konkrétan 1000 km-ig max 5000 motorford/perc. Aztán olajcsere normál olajra utána 1600 km-ig max 6000 ford/perc.
Hát én majdnem 100 kiló vagyok, de a végsebesség tekintettel a kis hengerurtartalomra szerintem nagyon fugg a szélviszonyoktól is. A 130 - at vegyétek olyan kb. - snak, mert nem probálgatom állandóan, mikor milyen szél fúj.
Ha eljon a jó idoo elkezdek vele járni munkába, úgy tervezem hogy amikor az idoojárás engedi motorral megyek, 16 km -re van.
Nagy túrákat egyenloore nem tervezek, max. egy naposakat, eddig a legtobb megtett 340 km. Bár akárhogy lehet még elég nehezen bírom, idén már kétszer voltam kint, egyszer 70 km, egyszer 110 km. A fénykép is amit feltettem két hete készult.
Vááá most feleslegesen dolgoztam :D Találtam a neten 1 kéket ennek már a háromszöge is kék :) http://www.motoryama.com.br/Fazer-250-az_3-4.jpg Nembaj az enyém akkor is jobb :D
Annyira tetszik ez a kék, hogy lehet le festetem majd pár hónap használat után :D Én a szürkések helyében le festetném azt a 3szöget feketére mert úgy jobb szerintem .
Egész jó lett, lehet, hogy adtál egy ötletet a fejlesztőknek.
Bár az összes katalógusban és képen, minden szín esetében a kis háromszög alakú spoiler fekete színű, a valóságban viszont a motor színével megegyező. Úgyhogy azt is lehet kékíteni! :)