Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.27 0 0 16000

 

2108, csömör, magyarország

 

a csömöriek most ünneplik az M0ás zaja ellen tiltakozó mozgalmuk alapításának 100. évfordulóját... :-))

kvte Creative Commons License 2008.12.27 0 0 15999

Nem kis meglepetéssel tapasztaltam tegnap, hogy az M5 ön jövet a régi M0-ra vezető leágazás tábláit lecserélték. Na ezen még nem is lepődtem meg, de hogy az új táblán csak útszámok vannak két sorban (meg az A, HR, SLO) betűjelek, de városnevek sehol! Wien, Bratislava, Zagreb, ilyesmik hiányoznak, a talán egyik legfontosabb elágazásban.

Tudom, ha majd meglesz az M0 átkötés, akkor ezek a táblák úgyis le lesznek cserélve, de addig miért ne lehetne ezzel is segíteni a forgalmat?   

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.26 0 0 15998
végülis, a számok rendelkezésre állnak, valami elvetemült amatőr gyárthatna belőlük ilyet :)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.26 0 0 15997

nemrossz, kár, hogy a rigásnál olyan lóbaszó nagy számokat rajzoltak...

 

nálunk azért nem csinálnak (helyesebben: tesznek közzé) ilyet, mert

- 1részt néhány emberen kívül a qtyát sem érdekli, hogy hol mekkora a forgalom...

- másrészt nem ennek megfelelően akarnak építeni, tehát érdekük, hogy minél jobban el legyen titkolva a valós forgalmi helyzetkép...

Előzmény: Roger Preed (15995)
Pompiere Creative Commons License 2008.12.26 0 0 15996
Nem mondhatni, hogy olyan nagyon nagy a forgalom arra felé ...
Előzmény: Roger Preed (15995)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.25 0 0 15995
Úgy tűnik a használható forgalmi terhelés térkép csak hazánkban ritkaság?

http://www.lad.lv/en/PC/PageImages/Original/356.jpg
http://img407.imageshack.us/img407/6677/2006tallinnee4.jpg
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.25 0 0 15994
Számomra érthetetlen, hogy az M3 miért lett PPP, míg az M49 mehet KözOP-ra. Bár ahogy látom ott visszavettek, mert csak Ököritófülpösig menne.
Előzmény: Aladár46 (15991)
Vezo228 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 15993

Szervusztok!

 

Elnézést a zavarásért, de némi segítségre volna szükségem. A napokban, az utakat járva feltűntek a KRESZ táblákra szerelt, RYN feliratú, sárga táblák, amik valaminek a kezdetét és a végét jelölik. A kérdesem az volna, hogy minek a végpontjait jelölik ezen táblák?

 

Köszi!

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.25 0 0 15992
sebességmérésben segíthet, ha tudjuk a távolságokat..
Előzmény: hotrod25 (15990)
Aladár46 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 15991
M3 Nyír1-Vásárosnamény szakaszára megjelent a ppp-s kiírás, 2009 februári lezárással, 2011-es befejezéssel. Akit érdekelnek a részletek, a teden megtalálja.

Eredetileg nem EU-s kiemelt projekt volt? Mért lett mégis pipipi-s? Ha jól látom, akkor az M49-es kimaradt a tenderből....
Előzmény: hotrod25 (15990)
hotrod25 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 15990

Később vissza szeretnék térni arra a kérdésre, hogy miért jelöljük "M"-mel az autópályákat Mo-n, mert úgy hiszem megvan a válasz, csak még pontosítani, nevesíteni és adatolni szeretném. Itt most annyit, hogy a 60-as évek közepe tája (ez persze eddig is világos volt), és angolszász minta. :)

 

Hű de jó, már nagyon kíváncsi vagyok :)

 

M31-et nagyon nyomják Nagytarcsánál. M3-nál még csak az erdőt irtják, és kirakták a kötelező úniós táblát.

 

M3 Nyír1-Vásárosnamény szakaszára megjelent a ppp-s kiírás, 2009 februári lezárással, 2011-es befejezéssel. Akit érdekelnek a részletek, a teden megtalálja.

 

Most, hogy elkészült a 25-ös Eger-Kerecsend közti szakasza, Kerecsendre telepítettek egy új jelzőlámpás csp-t. A gond csupán annyi vele, hogy az eddigi (egyébként szerintem ) kezelhető forgalmat most minden irányból feltorlasztja. A jelenség nem egyedi, sajnos 'biztonságos közlekedés' jelszó alatt, egyre több helyre telepítenek ilyen, csak torlódást okózó jelzőlámpás csp-kat.

 

M0D M1 felé a betonos részen (M6-nál) van egy kb 2 km-s 100-as szakasz.

 

Egy kérdés a végére: M1, M3, M4 leállósávban 500 méterenként kb20cm*20cm-es zöld négyzeteket festettek fel. Tudja esetleg valaki, mit jelentenek?

Előzmény: kese123 (15980)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.25 0 0 15989

szerintem "Az útszakasz rekonstrukciója nélkül ez a forgalomnövekedés" nem jöhetne létre, mert már most is fullon van... :-))

Előzmény: micsubicsi (15987)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.25 0 0 15988
ha az a cél, hogy 10 év múlva az egészet fel kelljen szedni és újracsinálni, akkor nem..
Előzmény: micsubicsi (15987)
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.25 0 0 15987
"A beruházást különösen indokolttá teszik az elmúlt évek forgalmi adatai, és az a becslés, miszerint az útszakasz jelenlegi forgalma 2012-re a másfélszeresére, 2018-ra pedig több mint a duplájára nő. Az útszakasz rekonstrukciója nélkül pedig ez a forgalomnövekedés jelentős környezeti terhelést, károsanyag- és zajkibocsátást, valamint állandó baleset­veszélyt jelentene a 4-es főút e szakasza mentén lakóknak."


Akkor az autópályaként való kiépítés célszerűbb lenne nem?
mzdude Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15986
Pontosan.

Ők szeretnének csendes, tiszta levegőjű, a világ zajától elzárt faluban hazatérni. Esténként a folyóparton andalogni, satöbbi.

De azért szeretnének tökéletes ellátást, szeretnének Budapesten, budapesti bérekért dolgozni, szeretnék élvezni a nagyváros minden előnyét is.

Igazából az egész agglomerációba kiköltözős dolog erről szól, csak az ő esetükben még jobban.
Előzmény: Törölt nick (15982)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15985
ja, az alsó ominózus már engem is majdnem átvágott 1x :)
Előzmény: Törölt nick (15984)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15984

 

ezt a kalligrafikát nálunk is bevezethetnék, sokkal egyértelműbb, mint a szimpla-kombi-jobbnyilas...

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15983

majd az utászok gyorsan összeütnek egy pontonhidat... :-))

Előzmény: attus germanicus (15978)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15982

nem, ők inkább a "sunyi és pofátlan zsaroló" címre esélyesek inkább...

 

(a nimbysta a "ne mellettem, hanem a szomszéd mellett építsetek" hozzáállásról nevezetes...)

Előzmény: mzdude (15979)
Fricy Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15981
Minden kedves topiklakónak békés, boldog karácsonyt kívánok!
kese123 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15980
Kellemes ünnepeket!

Később vissza szeretnék térni arra a kérdésre, hogy miért jelöljük "M"-mel az autópályákat Mo-n, mert úgy hiszem megvan a válasz, csak még pontosítani, nevesíteni és adatolni szeretném. Itt most annyit, hogy a 60-as évek közepe tája (ez persze eddig is világos volt), és angolszász minta. :)
mzdude Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15979
Ha egyszer szobrot állítanak a nimbyzmusnak, alighanem Szigetmonostorról fogják mintázni. :-)
Előzmény: attus germanicus (15978)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15978
Azt mondták most a rádióban, hogy a Megyeri híd engedélye lejár szeptemberben, és nem hosszabbítható, csak, ha kiadják rá a véglegest. Annak viszont feltétele a szigetmonostori híd, ami kizárt, hogy szeptemberig megépülne.
acEngineer Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15977
tervezés, tervezés....akivel példán tudnánk szemléltetni egy-két asszimetrikust, kosárt, infelexióst....az válaszoljon.

bye,bye
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15976
>szerintem arra gondolt, hogy az ap.-on odamegy a beruházó, dehát ez közkeletű tévedés...

Hát az tény, hogy a beruházók jobb szeretnek sztráda közelbe menni a jobb elérhetőség miatt, de addig az az aszfaltcsík semmit sem ér amíg nincs megfelelő munkaerő és magasak az adók. Nem is tudom miért mennek ki a beruházók tőlünk Szlovákiába. Pl a Samsung...rakodás van Jászfényszaruba, de a logisztikát kivitték Galántára, ezzel az indokkal, mert ott kevesebb adót kell fizetni. Meg vajon miért van az a sok szlovák rendszámos autó Magyarországon? Nem lenne itt gond, csak a sok ember befizeti a magas adót, és sok olyan van aki élősködik(segély), holott találnának munkát ha akarnának. Jó persze elhiszem, sok olyan van aki nem tud dolgozni, mert beteg vagy ilyesmi. Ez a baj Magyarországon, ezen kellene változtatni és akkor minden jobb lenne. Nem a kevés embertől kéne magas adót szedni, hanem sok embertől keveset. Nekem ez a meglátásom. Valamivel jobb lenne Magyarország helyzete:)
Előzmény: Törölt nick (15973)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15975

hát BAZba a büdös életbe nem megy senki... (szerintem az ott majd rezervátum lesz 20-30 éves távlatban)

 

én továbbra is azt mondom, hogy a pálya csak akkor segít, ha a főutak túl vannak terhelve és emiatt abnormális az adott régióban a közlekedés...

 

ha a főutak terhelése alacsony, és még az átkelési szakaszokat is kiváltjuk, akkor SEMMIT nem segít ehhez képest egy pálya, az csak egy jó drága, de kihasználatlan beruházás lesz, ami fontosabb feladatoktól viszi el a forrásokat...

Előzmény: Roger Preed (15974)
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15974
Rövidtávon baromság, hosszútávon (15-20 év) már igaz lehet.
Előzmény: Törölt nick (15973)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 15973
szerintem arra gondolt, hogy az ap.-on odamegy a beruházó, dehát ez közkeletű tévedés...
Előzmény: elemes2 (15972)
elemes2 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15972
az autópálya talán a legkevésbé élőmunkaigényes építkezés (per milliárd forint)...
Előzmény: Törölt nick (15968)
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.23 0 0 15971
M3 folytatása legalább autópályához csatlakozik...(M3 az M3hoz)...de az M44...1 faluból elkezdődik és a másik faluban vége van..semmilyen autópályát nem érintve..ez hol lesz tranzit útvonal akkor? Pár településről leveszi a forgalmat, de aki rá is megy utána főútra lyukad ki.
Előzmény: Törölt nick (15968)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!