Ikarus 256-nál ahol a hátsó ajtó kézi működtetésű (de már becsavarozott, lépcső helyén ülések) akkor a hátsó leszállásjelzőt ha megnyomják akkor nem törlődik a jelzés az első (gépi) ajtó nyitása után.
Ez direkt így lenne bekötve (tehát csak a hátsó ajtó nyitására törlődne) vagy valami elkötés, zárlat van a rendszerben?
Mert a két ajtós 256-osnál ahol a hátsó ajtó kézi működtetésű két leszállásjelző van a plafonon, egy elöl, egy hátul.
Na de gyárilag ezek hogyan voltak bekötve? A hátsó leszállásjelzőt is az első ajtó nyitása törölte vagy csak a hátsó ajtóé?
Mert ha csak a hátsó ajtóé akkor gondban vannak az olyan buszok ahol a hátsó ajtót már használaton kívül helyezték... és nem kötötték át a rendszert.
BKV-s 415-ösből valóban nincs (már) Rába motoros példány, ellenben 435-ösből van egy: a 05-37 (legtöbbször a 159-esen tanyázik, ahol általában hétköznap, 2részes számban közlekedik.