Keresés

Részletes keresés

UazosMisi Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35578

megnéztem a kaszát, a 4es imbuszkulcs pont befért a motorburkolat és a tank vége közé! De jó is hogy megnéztem ugyanis a két tankrögzítő csavarból már csak egy van. Ezt majd pótolom! De ahogy nézegettem, bár ez nem tartott sokáig arra jutottam hogy akkor sem lenne probléma ha akár egy centi hézag lenne a kettő között! Annom mikor vetttem gyárilag kb annyi volt a hézag!

bandika753 Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35577

Köszi, ezt kipróbálom.

Bár ez 2mm belső átmárő, az eredeti meg 2.3mm-es, de gondolom csak tágul majd annyit.

 

Azt meg nem tudtam, hogy a tubus előre-hátra is lötyöghet egy nagyon kicsit, mindíg jól hátrafeszítettem.

Kicsit előrébb rögzítem.

Egyébként egy kicsit mégiscsak kopott lehet az a gumibak, mert kiszedve látható rajta némi kopás, meg inkább az látszik, hogy az előző agysebész van nem tom, totál hátrahúzta és úgy volt sokáig.

Mert ez a gumibak kicsit rugós kialakítású és látszik, hogy össze van (kicsit) nyomva.

Pont ráment egy vékony bicikli gumi belső, ezzel összerakva nem hátratolva szerintem jó lesz.

 

Köszönöm mégegyszer a türelmeteket és a segítséget.

 

maradok tisztelettel.

B.

 

Előzmény: Gypsy56 (35576)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35576
Előzmény: bandika753 (35573)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35575

"majdnem eltört" - ezt nem is értem. A majdnem eltört = nem tört el. Vagyis minden rendben. :-)))))))))

 

Előzmény: bandika753 (35573)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35574

Igen, valóban húzós az eredeti benzincső szett. Vannak gépek, ahol speciális csövek vannak, de ahol csak sima cső, oda nem kell megvenni a gyárit. Lehet kapni méterre. néhány évet azok is kibírnak. A benzinszűrőbe van, hogy belekristályosodik a cucc. Féktisztítóval ki lehet mosni, kompresszorral kifújni. De nem nagy tétel újan sem. Ilyenkor célszerű a tankot is kimosni.

Előzmény: bandika753 (35573)
bandika753 Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35573

Köszönöm a türelmeteket, de szeretem ha mindene tökéletes egy gépnek.

A gumibak ha kicsit lazán benne van a helyén és nincs teljesen hátrahúzva a tubus -ezt kipróbálom.

 

Na és a megkeményedett kínai üzemanyagcső csak szar benne nem?

majdnem eltört, teljesen ki volt keményedve.

De ahogy hallom rohadt drága az eredeti, van benne 4 féle, amik átmérője is különbözik.

Előzmény: Gypsy56 (35572)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35572

A stihleknél is ezt szokták játszani a "gondos tulajok". Jól összefeszítik a rezgésmentesítőt, annyira, hogy az egész egy darabként mozog. És akkor megnyugszik, hogy "lötyögött, de megcsináltam!" ;-)

Előzmény: Rahed Lee (35571)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35571

Az tiszteletre méltó, ha az ember maximalista (én is ilyen vagyok), de vannak dolgok, funkciók, amelyek megfelelő működését csak tartós üzemszerű használat során lehet kitapasztalni. Ami a műhely asztalon esetleg hibásnak tűnik, azt a gyakorlat lehet hogy megcáfolja.

 

De az nekem tényleg fura, hogy egy ilyen gumibak, ami perselyben ül, használat közben a gép súlyából adódóan eleve befeszül, az hogyan tud elkopni, vagy a levegőben lógni. Ha a kormány tartó konzol rugói sincsenek túlfeszítve, a konzol pozíciója is jó, akkor itt csak rezgés van csak, illetve megemelve, oldalra mozgatva kicsit összenyomódik, nincs nagy igénybevétel. Az, hogy elszakadjon, az sem igazán életszerű, talán, ha elöregszik. De Bandika gépe nem egy öreg masina. Szerintem valami rosszul lehet összerakva. Konzol, a tubus pozíciója nem megfelelő. A tankot nem is kell szerintem állítgatni, a tubussal együtt feltolni a megfelelő pozícióba.

Előzmény: Gypsy56 (35570)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35570

Picit az az érzésem vele, hogy bevadult ezzel a rendbehozással. Ha van rajta egy szem piszok, akkor csere. :-))

Előzmény: Rahed Lee (35569)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35569

De hogyan tud ez a gumibak elkopni? Ez nem súrlódik. Ahogy Uazos Misi is írta, a tankot annyira kell hátratolni, hogy ha megfogod egyik kézzel a motort, másikkal a tankot, akkor érezhetően el lehessen mozdítani. Nem tud az a levegőben lógni, ha megemeled a fogantyúnál, a súlyánál fogva is fel kell ülne a perselyben a gumibak, még ha kopott is lenne, ha megrázod, rendesen lötyögni kell a tengelynek, a motornak.

Előzmény: bandika753 (35566)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35568

Lassan már mindent kicserélsz sejtésem szerint feleslegesen. A rezgésmentesítés nem jól műxik, ha összefeszíted. Annak "lötyögősnek" kell lennie.

Előzmény: bandika753 (35566)
UazosMisi Creative Commons License 2015.01.18 0 0 35567

holnap ránézek az enyémre, már csak kíváncsiságból is, mert nekem még nem kellett nézegetnem szerencsére.

Előzmény: bandika753 (35566)
bandika753 Creative Commons License 2015.01.17 0 0 35566
Előzmény: bandika753 (35565)
bandika753 Creative Commons License 2015.01.17 0 0 35565

De erősen gondolkozok azon, hogy valami gumiszallag féleséget rátekerjek a gumibakra.

 

Előzmény: bandika753 (35564)
bandika753 Creative Commons License 2015.01.17 0 0 35564

Igen ez rendben is volna, de a két gumibak ami a tankot és a forgattyúházat köti össze, szinte a levegőbe lesz.

 

Előzmény: UazosMisi (35563)
UazosMisi Creative Commons License 2015.01.17 0 0 35563

Üdv!

ha jól emlékszem akkor neked az 545rx elődje van!

akkor a tank alatt van kettő csavar , 4s imbuszkulcsal meglazítod aztán az egész rezgéscsillapító tubus tankot tudod húzni előbbre!

amikor megvettem az 545rx t akkor a boltos srác nekem pont ellenkező irányba húzta az egészet mert azon meg nagyon nagy volt a hézag a kettő között!

 

Előzmény: bandika753 (35562)
bandika753 Creative Commons License 2015.01.17 0 0 35562

Na gondoltam ma beindítom a gépet, van a kert  végén némi magról kelt meggy, meg som, gondoltam scarlet-el lecsapom őket.

Be se bírtam indítani, hiába pumpáltam a cumit, nem telt meg benzinnel.

Mondjuk az én hibám, mert tavaly ősszel kicseréltem az egyik benzincsövet valami kék színűre.

Hát olyan kemény volt, hogy majdnem eltört. Ezúttal jöhet a gyári rendelés, gondolom nem olcsó, de kínai egy fos.

 

Kicseréljem akkor már mindet?

Benzinszűrőt?

Illetve a tank nagyon közel van a motorburkolathoz, szinte hozzáér és súrolja is egy kicsit amikor aktív a rezgéscsillapítás.

A két gumibak is cserés???

 

szabi7911 Creative Commons License 2015.01.17 0 0 35561

hali.4 ágú kés simán vitte a hajtásokat hq 225 r gépen,holnap fojtatás.

Előzmény: Gypsy56 (35548)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 35560

Jó olajak azok, nem lesz gond.

Előzmény: ibagorib (35559)
ibagorib Creative Commons License 2015.01.16 0 0 35559

Én az RS543 vételekor is feltettem a bejáratásra vonatkozó kérdést, és a pl. a boltban asszem azt mondták, hogy az X-Torq motorok nem szeretik a sok olajat. 1:40 ben javasolták a bejáratást, és 1:50-ben a későbbi használatot.

Ez itt a fórum hozzászólásokban annyiban módosult, hogy a bejáratás is és a folyamatos használatra is megfelel az 1:40-es keverék.

Azért én az első 2 tanknál egy kicsit több olajat tettem bele, így bár nem 1:33 keverék volt, de közelebb volt hozzá mint az 1:40-hez.

Amúgy nézegettem full szintetikus olajokat és pl az AGIP, Repsol is egész jó áron kapható a hq-hoz képest (2000 Ft/l).

Tavasszal kipróbálom.

Előzmény: Gypsy56 (35552)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 35558

Simán.

Előzmény: bandika753 (35557)
bandika753 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 35557

Ez mondjuk igaz.

 

 

Egyébbként kicseréltem a csapágyakat a szöghajtásban, fogaskerekek szépek voltak, nem voltak élesre kopva, mégis miután összeraktam, bezsíroztam (a szárat is) kb 1 mm kottyanása van a damilfejnek (jobbra-balra)

Ez még megengedett?

 

Előzmény: Gypsy56 (35556)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 35556

Itt csak arra gondolok, hogy a király, meg a köcsögjei 27% sarcot szednek Európában EGYEDÜLÁLLÓ MÓDON olyanért, amihez SEMMI KÖZÜK. Ha a többszörösen megsarcolt pénzből munkaeszközt veszel, szopsz, mint a torkosborz !!!!

Előzmény: Gypsy56 (35555)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 35555

Ilyenkor még mindig érdemes elgondolkodni. Ennek a bolti NETTO ára cirka 165.000. Ha valakinek van módja az Áfát visszaigényelni ... És akkor még jön ehhez, hogy akkor a gari MOST indul, a papír a te nevedre szól ...

Előzmény: bandika753 (35554)
bandika753 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 35554

Ha ez tényleg olyan, mint a leírásban, hogy vadi új és személyessen meg tudod nézni, kipróbálni és még egy kicsit alkudni is lehet, akkor ez jó lehet:

 

http://olx.hu/hirdetes/uj-husqvarna-rx-545-fukasza-bozotvago-ID2MI6w.html#f2d5179682

Előzmény: Laccci82 (35553)
Laccci82 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 35553

Köszi a gyors választ!

Előzmény: Gypsy56 (35552)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 35552

Megmondom őszintén, már elsőre is nagyon szimpatikus vagy a döntés miatt. :-)))

Március 10 tájától szokott akciózás lenni. Az első 1-2 tank 1:33, utána 1:40, és JÓ olaj .

A boltostól függ az alku, de érdemes próbálkozni.

Előzmény: Laccci82 (35551)
Laccci82 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 35551

T. Hozzáértők!!!

 

Hq 545RX-et szeretnék venni.

Pár kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:

1. Mikor szokták akciózni?

2. Bejáratáskor milyen keverék szükséges, mennyi ideig?

3. Van esetleg valami, amire oda kell figyelni ennél a típusnál?

4. Igaz-e, hogy vásárláskor lehet alkudni vagy ajándákot "kérni"? :-)

Ave: L

fefe73 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 35550

Én is...

Előzmény: Gypsy56 (35548)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 35549

A 80 fogúval elalszik állva, mire levágja. Nem jó az. Már szerintem .

Előzmény: fefe73 (35546)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!