Egy kis Benci~Máté. Nem látjuk egy ideig utcán BOS-404 et padló lemez és légtuskók teljesen elkorrodálódva. Akkor a BSK-533 ra sincs sok esély hogy utcán lesz még valaha, annak meg besült a motorja. (Akkor a egyik Setrának a teljes légrendszere oda van.Azt is cserélni fogják.)
Félreértések elkerülése végett, ezt nem én vettem fel, Facebook-on találtam a videót és mivel nem volt szó itt az esetről, úgy gondoltam megosztom veletek.Egyébként tényleg elképesztő, hogy milyen emberek vannak...
Tegnap láttam a videót, és elolvastam a videó oldalán a kommenteket is. Színvonalon aluli, undorító emberek. Valamelyik odaírta, hogy fel is robbanhatott volna igazán: kíváncsi lennék, hogy mégis mivel írta volna be ezt a rendkívüli okosságot a videó alá, ha mondjuk lerobbantja a karját a busz. Degenerált állatok.
Nálunk nemrég a pályaudvaron a kuka lángolt és kb a jelen lévők 2/3-a szart az egészre. Én meg mentem a forgalmiba, hogy valaki hozzon már egy poroltót!
Nem tudom, ha a videózo tulajdona égne akkor is csak röhögnének, mert az olyan vicces??
Más kárán röhögés meg tipikus magyar virtus!
Én csak azokat sajnálom, akik olyan nagyot nyeltek abból a mérgező füstből!Köszönjük nekik, hogy próbáltak valamit tenni!
Én meg biztos megézném készült-e közterületi videófelvétel!
Az még hagyján, de ha videózás közben mondjuk szól a haveroknak, akik röhögnek, hogy hívják a tűzoltókat, talán azok is odaérnek, lévén kb egy sarokra vannak a buszpályaudvartól.
A videó több, mint 4 perce alatt kb hatszor odaérhettek volna.
Az meg külön tanulmányt érdemelne, ahogyan kb huszan elmennek a tűz mellett, totál közönyösen. Nálam a láthatósági mellényt viselő ember viszi el a pálmát, odamegy, zsebredugott(!) kézzel, nézelődik, elmegy.
Köszönjük a videót, de azért azt a "csodálatos és inteligens narrtátor hangot" igazán nem kellett volna mellé tenni.
Kicsit bizarr dolog, hogy amíg más ember életét, testi éppségét veszélyezteti ,közben folyamatos artikulálatlan röhögés a reakció rá....Nem bántásból, ha nem ing, nem kell felvenni... köszönöm.
Nem csak a Rába motoroknál. Majd minden diesel motornál ez az eljárás. De felújtás előtt is illik kikormolni a motort, bizonyos időszakonként. (a kormolás nem a kipufogó kiégetését jelenti -ezt nem neked írtam, hanem azoknak, akiknek ez semmit nem mond)
Akkor előbb keress utána a "nedveshüvelyes motor" fogalmának, majd:
Generálozás során a motor kap vadonatúj hengerhüvelyeket, dugattyúkat, dugattyúgyűrűket -> így olyan kompresszió lesz benne mint az újban, valamint komplett csapágysort, szükség esetén vagy újraköszörülik a főtengelyt, és megfelelő túlméretes csapágyakkal szerelik vissza, vagy új főtengelyt kap. Turbós motornál -felújítás során- illik a turbót is mérlegelés nélkül újra, vagy főjavítottra cserélni. Kéziváltós kocsiknál a generálozott motor visszaszerelésekor alap a vadonatúj kuplung beépítése is.
Alap (lenne) még a vadonatúj, vagy felújított adagoló beszerelése, új hengerfej, és mindenütt vadonatúj tömítés -és vízcsőkészlet (akár gumi, akár fém). Illik ilyenkor új, vagy felújított hűtőt is beépíteni.
Ha tudnád, hogy itt ki kicsoda és mit tett le eddig az asztalra közlekedésbarátság-ügyileg, nem feltételeznél ilyesmit. Az ökörködés pedig néha (hangsúlyozom: néha) belefér.