Én is csak viccből tettem be ezt a képet, az egész versenyautó lehet vagy pár száz Kg. Nem tudom, hogy van-e ember a földön aki egy tonnát rak tetőcsomagtartóra. Az már az életveszély kategória.
Köszönöm Laci, nagyon segítőkész vagy, de mindenképpen megyek Pestre mostanában, igazából meg akarom nézni a motort még egyszer.
Sikeresen ráforrasztották a szénkefét a tekercsekre, össze is raktam az önindítót.
Ettől féltem, hogy innentől belassul a dolog, tegnap is estig a méhecskéket babusgattuk inkább a generátor szerelés helyett.
Ez a V8 Range még így egyben van? Nem lehet, hogy az immo szórakozik veled a borulás miatt? Ki kéne olvastatni valakivel. Persze lehet, hogy már túl vagy ezen.
Lehetne persze alátenni még egy hidat és akkor annyira meg nyújtani, hogy lehessen vele autót is szállítani. Meg rekettyét, meg lakó felépítményt, stb. De mint írtam alap problémákkal küzdök.
Ja tévedtem én azt hittem az egy RR az enyém az. V8-as talán Thor motoros.
Meg zavart az első rács a lámpákkal, meg, hogy combi , na mindegy messziről hasonlít.
Rá jöttem, az akkor 1 micsú, az tényleg nem sokat bír 1-1 javítás után.
Van itt egy öreg méhésznek, egy időben én is javítgattam, de fel adtam , mindig rossz volt.
Én vettem egy 3-as falvastagságú zárt szelvényt azt hiszem 150X150-est talán 3métert
(rég volt), azt abból vagdaltam a lyukakra, előre biztos nem ez a méret való.
Az azért volt jó mert egyik fele már meg volt hajtva, és általában a teteje jó.
Igen nincs kifúrva az után gyártott oldal konzol se, azt nem szabad elfelejteni, én 2 lyukat szoktam fúrni 1-t alulra és 1-t hátra. (elöl hamar beverné a sár)
Igen az a F.G. autója, van még neki is 88-as ( azt egy időben 3 mft.-ért árulta), 109-es, övé Dávid luxija is, meg persze ez a csuda.
Oldtimer Premier - márkafüggetlen oldtimer rendezvény MNHJR támogatással: 2016.04.23. Oldtimer Premier – Premier Outlet – (Bogaras, Minis, Trabis összefogással) – márka-független veterán és nosztalgiaautós találkozó egyben családi nap! Video:
A többiek? Ne hadlyuk le ülni a fórumunkat, ha már Levi meg nyitotta.
Mondjuk statisztikázzunk , kivel milyen hiba fordult elő?
Nekem már 1 ideje folyik a kuplung fő henger de inkább öntök utána, nem szerelgetem, talán majd nyáron. Ja meg 1X cseréltem a váltó első tengely felőli szimmeringjét.
Most a hűtő gyengült le már túl sokat megy a ventilátor(elektromos van rajta)
Tud valaki 1 hűtőst aki egész tömböt tud cserélni? Mondjuk a fűtés is gyenge.
A kispesti faszkalapot ne ajánlja senki, senkinek, szerintem.
Tényleg drága, de ha amit írtak azt mind meg csinálják akkor az 1edül álló M.o.-gon.
Jó eséllyel az a motor sokkal több időt fog futni. 1x volt 1 Zsigulim 17 évet mentem vele,
a gépműhelyes alig akarta elhinni (Dedeó, még az öreg, már a fia viszi a boltot, és ő van a veterán szövetségnél is), de ott bele ütötték a dátumot és nekem még meg volt az eredeti számla. Az öreg majd nem elsírta magát, mert még a felesége írta, aki addigra már meghalt. El is kérte a számlát.
Persze ha jó minek basztatni, de remélem a gyűrűket azért kicserélted.
Ha minden jó a 6 h. motorok sokáig bírják, mert nagyon ki egyensúlyozottak.
De ha nem akkor 1 csapás, mert állandóan hengerfejes lesz, és a gyűrűt is szokta törni az utolsó 2 hengerben.
Az alakja az ón tartalmat jelzi, de erre már nem emlékszem, a sorrendre meg igen az jó.
De ahogy írtam valahogy mechanikusan is rögzíteni kéne, mert így -jó eséllyel- a legrosszabbkor
(télen)fog szét esni.
Hogy egyeztetek ki veszi ki a motort? Gyere fel az áprilisi bulira és vidd el akkor, nincs az olyan messze. De ha akarod át megyek kiszedem és le küldöm postán.
Láttad, hogy F.G. 3 890 000ft.-ért árulja az autót a Ha.Hu-n. Pedig mikor elkezdte csinálni fel hívtam a figyelmét arra , hogy drága lesz és nem fogja tudni eladni. Már csak azért se mert az 1hülye aki ennyiért ilyet vesz. Főleg az övét, ő mesélte , hogy a "festő" rádobott 50k gittet .
Nem tudtam hogy fémből van , eddig csak amerikai autón láttam ilyet.
De akkor festékezd be és nézd meg - ha le lesz síkolva- , hogy fekszik fel. Érdemes mert a 6
hengereseknek az útólsó 2 hengere nem igazán kap rendes hűtést.
A Molotovnál (GAZ 51) ezt úgy oldották meg, hogy a nyomó csatornába tettek nyomás elosztó
(ék alakú) lemezt (amit persze a szerelők rögtön kidobtak) így hátra is jutott víz. Nem tudom ebbe van /volt ilyen?