Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vm_motor Creative Commons License 2016.03.11 0 0 179

Nem kell hosszabb csavar? Csak csere és kész?

Az első rugó hátsó szilentje a készletben a vastag vagy a vékony?

Előzmény: levvagen (178)
levvagen Creative Commons License 2016.03.11 0 0 178

Itt is van:  http://www.paddockspares.com/sdlr04a-floflex-polyurethane-bush-kit-series-2-and-3-109-inch.html

 

nem találom a számlát de ha jól emlékszem nekem ilyen van.

Előzmény: konyalaci (175)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.11 0 0 177

Nekem hagyományos van , de szívesen raknák én is poliuretánt, szerintem is jobb lehet.

Írtam is egy magyar cégnek de a mi tipussunkhoz nem szállítanak, így sajnos csak(???)  kintről.

Persze lehet más többet tud erről, ne titkolja.

Előzmény: konyalaci (175)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.11 0 0 176

Hát van olyan én közelről ismerem.

Előzmény: konyalaci (174)
konyalaci Creative Commons License 2016.03.11 0 0 175

Embörök!

 

Ki milyen szilenteket használ a laprugókhoz?

 

Levi említetted már, hogy a poliuretán szilentekkel sokkal komfortosabb lett a rugózás. Mutatnál képet vagy linket róla?

konyalaci Creative Commons License 2016.03.11 0 0 174

Én is csak viccből tettem be ezt a képet, az egész versenyautó lehet vagy pár száz Kg. Nem tudom, hogy van-e ember a földön aki egy tonnát rak tetőcsomagtartóra. Az már az életveszély kategória.

Előzmény: vm_motor (173)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.10 0 0 173

Igen, ezt még lehet.

Nekem 1,4 t -s a csomag tartom , legalábbis arról lett másolva , mert Szegeden csináltatta valakivel a Masa Tamás. (60eft-ért)

De ha nagy súly van a tetején nagyon billeg, nem szeretem dolog.

Előzmény: konyalaci (171)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.10 0 0 172

Dehogy, mint írtam a kaszni rég a kukában.

 

Nekem nem kell semmi immó, riasztó meg ilyen felesleges dolgok csak , hogy menjen.

Egyenlőre meg elégednék avval is ha a motor menne.

A váltóhoz is van vagy 3 vezérlő, a fék sem 1xü.

 

Úgyhogy most keresek GAZ66 motort, váltót, féket.

Volt itt 1 100eft-ért de akkor nem vettem meg, most már bánom.

Ráadásul tűzoltó kocsi volt ,sok kihajtással, nagy szivattyúval, csörlővel, hülye voltam.

 

A buli?

Előzmény: konyalaci (170)
konyalaci Creative Commons License 2016.03.10 0 0 171

Felesleges megnyújtani, autót a tetején is lehet szállítani. :)

 

 

 

Előzmény: vm_motor (167)
konyalaci Creative Commons License 2016.03.10 0 0 170

Köszönöm Laci, nagyon segítőkész vagy, de mindenképpen megyek Pestre mostanában, igazából meg akarom nézni a motort még egyszer.

 

Sikeresen ráforrasztották a szénkefét a tekercsekre, össze is raktam az önindítót.

Ettől féltem, hogy innentől belassul a dolog, tegnap is estig a méhecskéket babusgattuk inkább a generátor szerelés helyett.

 

Ez a V8 Range még így egyben van? Nem lehet, hogy az immo szórakozik veled a borulás miatt? Ki kéne olvastatni valakivel. Persze lehet, hogy már túl vagy ezen.

Előzmény: vm_motor (153)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.09 0 0 169

De nem szeretem a sátort , és ha jön a maci?

Előzmény: levvagen (168)
levvagen Creative Commons License 2016.03.09 0 0 168

Eccerű:  a géptető fölé tetősátor,  így a hátulja szabadon marad!

Előzmény: vm_motor (166)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.09 0 0 167

Lehetne persze alátenni még egy hidat és akkor annyira meg nyújtani, hogy lehessen vele autót is szállítani. Meg rekettyét, meg lakó felépítményt, stb. De mint írtam alap problémákkal küzdök.

Előzmény: levvagen (165)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.09 0 0 166

Nem jó, mert ha messzebb megyünk a kocsiban alszunk.

( a 88-asba és a  109-be építhető ágyat már tárgyaltuk, igaz máshol.)

Egy tanyán persze használhatóbb lenne.

 

Előzmény: levvagen (165)
levvagen Creative Commons License 2016.03.08 0 0 165

és pakolhatod a Holdig rekettyéssel.:)

 

 

 

Előzmény: levvagen (164)
levvagen Creative Commons License 2016.03.08 0 0 164

 

Csináld meg platósra,  akkor nem számít a tengelytáv,   

 

Előzmény: vm_motor (163)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.07 0 0 163

Ez az autó.

vm_motor Creative Commons License 2016.03.07 0 0 162

 

Ja tévedtem én azt hittem az egy RR az enyém az. V8-as talán Thor motoros.

Meg zavart az első rács a lámpákkal, meg, hogy combi , na mindegy messziről hasonlít.

Rá jöttem, az akkor 1 micsú, az tényleg nem sokat bír 1-1 javítás után.

Van itt egy öreg méhésznek, egy időben én is javítgattam, de fel adtam , mindig rossz volt.

 

Én vettem egy 3-as falvastagságú zárt szelvényt azt hiszem 150X150-est talán 3métert

(rég volt), azt abból vagdaltam a lyukakra, előre biztos nem ez a méret való.

Az azért volt jó mert egyik fele már meg volt hajtva, és általában a teteje  jó.

Igen nincs kifúrva  az után gyártott oldal konzol se, azt nem szabad elfelejteni, én 2 lyukat szoktam fúrni 1-t alulra és 1-t hátra. (elöl hamar beverné a sár)

 

Igen az a F.G. autója, van még neki is 88-as ( azt egy időben 3 mft.-ért árulta), 109-es, övé Dávid luxija is, meg persze ez a csuda.

Előzmény: levvagen (161)
levvagen Creative Commons License 2016.03.07 0 0 161

Erről van szó!?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/series/land_rover_series_109_inch-4628549

 

Tényleg picit drágának tűnik,  ha még lenne egy negyedik rejtélyes ajtaja,  és  tudná a megfejtést  hát  akkor talán...:)

 

Előzmény: vm_motor (151)
levvagen Creative Commons License 2016.03.07 0 0 160

Itt is van:

 

Nem volt rajta alul lik, meg is állt benne a víz.

levvagen Creative Commons License 2016.03.07 0 0 159

Azért ez nem űrsikló! pénteken még az enyém sem indult.

 

Egy gyönyörű angol series bódét rámókolni egy méregdrága japán fostalicska keretre?  még a gondolat is túl perverz nekem, rosszat fogok álmodni!

 

Inkább hagyjuk az Istenkáromlást: találtam a röviden is egy kis hibát. Jobb első nyúlvány kilyukadt,   amúgy az alváz többi része jó állapotban van.

Nem sikerült felrakni a képet, majd még próbálkozom.

Előzmény: vm_motor (158)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.07 0 0 158

Nekem is van, pont ilyen volt, még a rács is az elején.

Erre akarok S3 kasznit tenni, mert pont stimmel rá, csak pár cm difi van a tengely távban.

De az a gondom, hogy évek óta nem találok olyan embert aki betudná indítani.

Nekem nem kell a riasztó, immó, meg a sok bonyolítás.

A kasznit már elvittem a "MÉH"-be.

4 alu felni van rajta mondjuk az se kell, másik baj, hogy jobbos azt is  cserélni szeretném.

 

Előzmény: levvagen (157)
levvagen Creative Commons License 2016.03.06 0 0 157

Sajnos még nem tudtam neki fogni a hosszúnak.

 

előtte el kell takarítanom az útból ezt a Táj idegen testet:)

Előzmény: vm_motor (136)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.06 0 0 156

bocsi ez a jó a másik a bogarasoké

Oldtimer Premier - márkafüggetlen oldtimer rendezvény MNHJR támogatással:
2016.04.23. Oldtimer Premier – Premier Outlet – (Bogaras, Minis, Trabis összefogással) – márka-független veterán és nosztalgiaautós találkozó egyben családi nap!
Video:

vm_motor Creative Commons License 2016.03.06 0 0 155

2016.04.09. Tavaszi Rajzás, Premier Outlet – 25 éve!

vm_motor Creative Commons License 2016.03.04 0 0 154

A többiek? Ne hadlyuk le ülni a fórumunkat, ha már Levi meg nyitotta.

Mondjuk statisztikázzunk , kivel milyen hiba fordult elő?

 

Nekem már 1 ideje folyik a kuplung fő henger de inkább öntök utána, nem szerelgetem, talán majd nyáron. Ja meg 1X cseréltem a váltó első tengely felőli szimmeringjét.

Most a hűtő gyengült le már túl sokat megy a ventilátor(elektromos van rajta)

Tud valaki 1 hűtőst aki egész tömböt tud cserélni? Mondjuk a fűtés is gyenge.

A kispesti faszkalapot ne ajánlja senki, senkinek, szerintem.

 

vm_motor Creative Commons License 2016.03.04 0 0 153

Mondjuk azt is lehet, hogy ki szedem a motort és át hozom ide, így könnyebben el tudod vinni szinte bármikor. Addig is leküldöm a csavarokat belőlle.

vm_motor Creative Commons License 2016.03.04 0 0 152

Tényleg drága, de ha amit írtak azt mind meg csinálják akkor az 1edül álló M.o.-gon.

Jó eséllyel az a motor sokkal több időt fog futni. 1x volt 1 Zsigulim 17 évet mentem vele,

a gépműhelyes alig akarta elhinni (Dedeó, még az öreg, már a fia viszi a boltot, és ő van a veterán szövetségnél is), de ott bele ütötték a dátumot és nekem még meg volt az eredeti számla. Az öreg majd nem elsírta magát, mert még a felesége írta, aki addigra már meghalt. El is kérte a számlát.

 

Persze ha jó minek basztatni, de remélem a gyűrűket azért kicserélted.

 

Ha minden jó a 6 h. motorok sokáig bírják, mert nagyon ki egyensúlyozottak.

De ha nem akkor 1 csapás, mert állandóan hengerfejes lesz, és a gyűrűt is szokta törni az utolsó 2 hengerben.

 

Előzmény: konyalaci (149)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.04 0 0 151

Az alakja az ón tartalmat jelzi, de erre már nem emlékszem, a sorrendre meg igen az jó.

 

De ahogy írtam valahogy mechanikusan is rögzíteni kéne, mert így -jó eséllyel-  a legrosszabbkor

 

(télen)fog szét esni.

 

Hogy egyeztetek ki veszi ki a motort? Gyere fel az áprilisi bulira és vidd el akkor, nincs az olyan messze. De ha akarod át megyek kiszedem és le küldöm postán.

 

Láttad, hogy F.G. 3 890 000ft.-ért árulja az autót a Ha.Hu-n. Pedig mikor elkezdte csinálni fel hívtam a figyelmét arra , hogy drága lesz és nem fogja tudni eladni. Már csak azért se mert az 1hülye aki ennyiért ilyet vesz. Főleg az övét, ő mesélte , hogy a "festő" rádobott 50k gittet .

 

Nem tudtam hogy fémből van , eddig csak amerikai autón láttam ilyet.

 

De akkor festékezd be és nézd meg - ha le lesz síkolva- , hogy fekszik fel. Érdemes mert a 6

hengereseknek az útólsó 2 hengere nem igazán kap rendes hűtést.

A Molotovnál (GAZ 51) ezt úgy oldották meg, hogy a nyomó csatornába tettek nyomás elosztó

(ék alakú) lemezt (amit persze a szerelők rögtön kidobtak) így hátra is jutott víz. Nem tudom ebbe van /volt ilyen?

Előzmény: konyalaci (148)
vm_motor Creative Commons License 2016.03.04 0 0 150

Most láttam vagy Auchan vagy a Média mark-osban 7000ft-ér ami befér az eredeti helyére.

Mondjuk ezek nálam 1évet szoktak bírni, ezért azután most 1 blaupunk van benne, az 18000ft

volt, hátha tovább tart.

Most olvastam JVC új szériájáról kd-x130e és többet tudó társa kd-x330bte boltban még nem láttam. Itt Ódákat zengtek róluk.

Előzmény: levvagen (147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!