Keresés

Részletes keresés

hungeri Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1489
EGY: a buszeladás, akármit is mondasz, hírhedt. Az előző HSZ-emben nem is minősítettem.
KETTŐ: akkor is kínos, hogy a PK "saját magának" olyan buszokért fizet bérlési díjat, amik zárt kapuk mögött sóvárognak a graffitis utasok után.
HÁROM: a pécsi média ugyanolyan hidegen hagy, mint a városvezetés. Amit pedig -eddig- szép kussban kísértem figyelemmel, az az állítólagos buszbeszerzés. Meg a mundér becsülete ("csak éppen az érem másik oldaláról nem beszéltek (1 milliárd tőkeemelés és több, mint félmilliárd részvényvásárlás, mondanom se kell ez mind "talált" pénz és a városnak a forintjába nem került)"). Csakhogy ezek a milliárdok amolyan pécsi szokásként nullszériás 15 méteres behemótokra folynak el, meg kínai kacatokra. Ha utasként akarom nézni a helyzetet, akkor nem vagyok kisegítve a pénzügyi tehermentesítéssel meg a milliárdos tőkeemeléssel, mert csoda, hogy működött a PK ezen a télen, az új, jelentős tapasztalattal bíró gyártók által összerakott kocsiktól én nem merek megváltást várni. De lehet, hogy én vagyok ezzel egyedül, nem érdekel, hiszen relatíve közel lakom a vasútállomásról, nyár eleje óta tudok gyalogolni, tudok majd eztán is. Csak imádom, amikor már olyan emberek is, mint Te, meg akarják magyarázni, hogy tulajdonképpen milyen jó dolgok is mennek a háttérben. Mielőtt kinyílna a bicska a zsebedben, nekem a fő bajom a várossal van, a Mecsekbusz egy tökátlagos (máltai? :p) magáncég, nem is várnék tőlük mást.
Előzmény: i d ő u t a z ó (1488)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1488
"Az ügy igen kínos pikantériája (lehet megköveznek, mert leírom) pedig az, hogy e három kocsi is része a hírhedt buszeladás - visszabérlés ügynek..."

Hát már bocsánat, de ezt az ügyet (buszeladás) az újságírók és a mostani városvezetés fújta fel. Azoknak a buszoknak, amelyeknek a piacon lenne némi értéke, azok mind vagy a lizingcégé vagy egy bizonyos bank tulajdonában voltak. Na ezek lettek tehermentesítve minden pézügyi kötelezettség alól. Arról nem is beszélve, hogy az új buszok árába a város egy árva kanyit nem ad bele (mint ahogy az utolsó 35 mercit is PK. nyögte ki, a város nem segített a cégnek). Akkor miért reklamál a város? Azért az nem járja, hogy valamiért nem fizetek (az igaz, a város 51 %-os tulajdonos a cégben), de követelem a részvények által rájuk jutó részt.
Úgy látszik az emberek bekapták a csalit (te is) és elhitték az újságírok érdekes érveit, csak éppen az érem másik oldaláról nem beszéltek (1 milliárd tőkeemelés és több, mint félmilliárd részvényvásárlás, mondanom se kell ez mind "talált" pénz és a városnak a forintjába nem került). Vagy ha beszéltek is, nem fontos tényként említették meg.
Előzmény: hungeri (1481)
hungeri Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1487
Nem hiszem, hogy náluk a menetrend, vagy akár a betartatás lenne a fő gond. A probléma szerintem a jóval kisebb darabszámú és kapacitású kocsipark és annak megbízhatósága...
Előzmény: Milkabika (1486)
Milkabika Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1486
"a hosszú vonalak miatti kiszámíthatatlan menetrendre"

Hát, ha ott is ilyen tehetségtelenek. Csak meg kellene tanulni menetrendet készíteni, nomeg be is tartani.
Előzmény: Törölt nick (1484)
Milkabika Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1485
Köszi.
Előzmény: hungeri (1481)
hungeri Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1483
Erről nekem Debrecen jut eszembe. Csak egy különbség van: az ottani hatalom gond nélkül eladta az egészet a médiának (a mai napig alig hallani onnan rosszat, pedig nagyot zuhant a színvonal...), Pécsen viszont nincs ekkora hatalom. Mondjuk ahogy látom Zsoltinak mindent megbocsátanak.
Előzmény: Törölt nick (1466)
hungeri Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1482
14 hónapja ugyanaz a három kocsi áll ott :)
Előzmény: ego2 (1479)
hungeri Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1481
Röviden: az új menedzsment látta, hogy miről szólt a Pappas - Pk szerződés (mindenről, csak nem a költséghatékony szervizelésről). A menedzsment ott hibázott, hogy úgy bontott szerződést, hogy három kocsi a Pappas telephelyén volt még. Pappas szerint a szerződésbontás nem volt törvényes, kábé pont akkora összegű kárt prognosztizáltak, mint a náluk 'ragadt' három csuklós értéke. Így azok 'zálogban' maradtak is. A menedzsent (most már helyesen) nagy ívben tojt erre (nem mintha nem hiányzott volna a három kocsi, de tény, hogy így ezerszer erősebb az érdekérvényesítés), míg végül Pécs megegyezett a Pappas-szal, hogy a szerviz cégből pont annyi részesedést átadnak, mint a kocsik értéke. Így szállhatnak a kocsik vissza. Az ügy igen kínos pikantériája (lehet megköveznek, mert leírom) pedig az, hogy e három kocsi is része a hírhedt buszeladás - visszabérlés ügynek...
Előzmény: Milkabika (1480)
Milkabika Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1480
Jó, majd ha lesz időm, végigbogarászom a topikot... De ha esetleg valaki emlékszik, kb merrefelé van, akkor beírhatná.
Előzmény: Törölt nick (1474)
ego2 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1479
Bocsi, de fél éve jártam utoljára azon a telephelyen akkor ezek álltak ott és azóta ugyanott. Gondoltam még ők azok.
Előzmény: i d ő u t a z ó (1475)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1478
Azért a háttérben ott van egy Volánbuszos Intouro is :-)))
Előzmény: i d ő u t a z ó (1476)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1477
Régi "nevkós" képek 2005-ből. Látható többek között kék csíkosan a BPV-150-es fehér felnivel. Plusz egyéb csemegék.
Új pályaudvar épül.
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1476
Egy kis nosztalgia 2005-ből. A videó elején látszik a JVU-812-es (is).
Új buszok Pécsett.
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1475
Ezek a rendszámok hogy jöttek ki neked?
HBZ-086, HBZ-088 és JVU-812-ről van szó!
Előzmény: ego2 (1471)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1474
Rosszak voltak :-)))
Kicsit olvas vissza ebben a topikban és szerintem meg lesz a válasz!
Előzmény: Milkabika (1472)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1473
Majd csinálunk belőle fullLóentrit
Előzmény: Törölt nick (1470)
Milkabika Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1472
Ezek miért voltak leállítva?
Előzmény: ego2 (1471)
ego2 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1471
Már megmozdították őket a szerviz udvarán.

KUY-842 (ex HBC-612 ), KUY-84?, és JVU-812.
Az utóbbi még aránylag fiatal és most elég sokat állt. Legalább kiírhatják rá, ha eladó lesz, hogy kevés kilométerrel......
Előzmény: i d ő u t a z ó (1454)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1469
Na ja, ez sem egy utolsó szempont. :-)
Midi busznak jó lenne.
Előzmény: Törölt nick (1468)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1467
Miért akarod a lakosságot még ezzel is "terhelni"? Ha új vonalhálózat is lenne azt max nyárra lenne érdemes bevezetni, addig meg még sok víz lefolyik a Tettyéről.
Előzmény: sylvestris (1464)
sylvestris Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1464
Arról sem beszél senki,hogy a vonalhálózatot is változtatni akarják,pedig biztos vannak már elképzelések. Pedig ezt időben kéne "elfogadtatni"a lakossággal,nem csak bevezetni egyik napról a másikra.
Előzmény: Törölt nick (1461)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1462
Kijelentéseddel egyet tudok értek, csak ezzel nem:
"Már dübörögni kéne a gyártósornak, de tudomásom szerint még meg sem rendelték őket."
Már Pécsen kellene ezeknek a buszoknak szaladgálniuk! :-)
Előzmény: Törölt nick (1461)
sylvestris Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1460
Kár,hogy nincs pénz az összes lecserélésére,de ez is nagy haladás lenne.....Remélhetőleg előre....
Előzmény: E94.27G (1459)
E94.27G Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1459
„azt is mondta a vezér,hogy csak egyféle busztipust szeretne....”

Ezzel szerintem minden üzemeltető így van :-) Ha leesne nekik még pár milliárd akkor biztos azokat is cserélnék. De addig is pénz beszél, kutya ugat...
Előzmény: sylvestris (1458)
sylvestris Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1458
Ezek szerint a mercik maradnak? Vagy majd a "második "körben lesznek lecserélve?
Mert azt is mondta a vezér,hogy csak egyféle busztipust szeretne....
Előzmény: E94.27G (1457)
E94.27G Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1457
Arról volt szó, hogy a következő télnek már nem szeretnének nekivágni ezzel a járműparkkal. Mindezzel az Ikarus gyártmányú buszokra célzott, amelyekből jelenleg megközelítőleg 80 darab található Pécsett. Tehát nem 140-150 buszról beszélünk, hanem jóval kevesebbről.
Előzmény: sylvestris (1456)
sylvestris Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1456
Sziasztok! Olvasom,hogy milyen buszokat tervez Pécs városa venni. Ezzel kapcsolatban kérdezném,hogy ezek a buszok milyen minőséget képviselnek?
Egyáltalán van már tapasztalat,vagy ez egy teljesen új konstrukció?
A 121 férőhely elég lesz csúcsforgalomba?
Gondolom legalább 140-150 busz kellene,ezeket képes a gyár 4-5 hónap alatt legyártani? Mert a vezér azt mondta nyár végére,ősz elejére tervezik a cserét.
Nekem egyébként tetszenek ezek a buszok és talán ezeket gazdaságosabban is lehetne üzemeltetni,kérdés hogy mennyit kell majd szervízre költeni.
Azt tudja valaki,hogy ezek a buszok kb. mennyibe kerülnek?
Most már csak azért kell szurkolni,hogy a város megegyezzen a magáncéggel....
MC Szasza Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1455
No, visszatérnek a "zárolt" a buszok?
Előzmény: i d ő u t a z ó (1454)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1454
Jövő héten három "új" csuklós busszal gyarapodik pécs hely járműparkja. Legalábbis annak új lesz, aki még nem múlt el 14 hónapos.
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1452
Kedden délelőtt.
Előzmény: puskas27 (1450)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!