Felrakok róla fényképet. Egyébként két kampó van a csomagtér két szélén az ülések mögött. A csomagtér tálcán megvan a helye: az a két kitüremkedés a felső részén. De nem elég nagy
Vettem egy REzawplast csomagtartó gumiszőnyeget (DusterII 2018-) a kocsimba és jelentem, hogy nem jó bele. A frissítéssel ugyanis lett két kampó a csomagtér szélén és emiatt nem passzol bele a szőnyeg. Ezek szerint a D2 frissítése még nem érte el a múanyag kiegészítők piacát.
Erre én nem tudok megfelelő választ adni, csak annyit tennék hozzá a dologhoz, hogy ugye látható mindefelé csak sima fekete műanyag cápauszony antenna, és ugyanezek fényezetten is különböző autókon.
Feltételezem mindkét esetben működőképesek, ellátják funkciójukat.
" Majd oszd meg a tapasztalataidat arról, hogy milyen vele a rádió vétele.."
Ez még odébb van, de majd meglátjuk milyen lesz, egyébként nem értem miért is nelenen jó vele a rádió vétel?
Jónéhány hasonló kategóriájú autó létezik antenna, tehát se bot se cápauszony nélkül, mégis tudnak vele rádiót hallgatni, és valószínűleg a navi is működik ezekben.
Ezért furcsállom itt a negatív hsz-okat a nem botantenna miatt, mintha mással nem is lehetne ezt megoldani csak azzal...hm....
simán bevállalom én is a cápauszonyt, jopbban néz ki. Majd oszd meg a tapasztalataidat arról, hogy milyen vele a rádió vétele.
Illetve még gondolkodom a kiegészítők közül a kerékjárati védelmen is. Amellett, hogy jobban néz ki, egyszerűen rossz hallani, hogy milye hangot ad ki, ha egy földdarabot vagy követ odacsap a kerékjárati ív fém részéhez.
Na ugye, akkor már ketten hisszük azt, hogy a márkakereskedés által felszerelt nem botantenna működőképes lesz, miért ne lenne?:)
Aztán nem beszélve az "optikai tuningról", mert mondjon bárki bármit is azért egy cápauszony ( mégha nem is fényezett, hanem fekete műanyag) jobban mutat még a Duster tetején is, mint egy 40-50 cm hosszú fekete antenna.
" Azt nem tudom, hogy mi lesz az eredmény, ha a pálca helyett egy cápauszonyt tesznek föl."
Mivel gyári tartozékként szerepel a listán így feltehetőleg működóképes lesz.
30-40 évvel ezelőtt is megtudták oldani szélvédőbe épített antennával a rádióvételt akkor talán a cápauszony is megfelel majd ennek a feladatnak.
Nemrég írta egy topiktárs, hogy márkakereskedés udvarán látott néhány új Dustert cápauszonnyal a tetején, tehát nem csak én leszek az első aki ilyen megoldást akat botantenna helyett.
A nagycsaládos kedvezmény terelt a Lodgy topicba, de műszaki dolgokról itt is hasznos dolgokat lehet olvasni, amik a Lodgyra is vonatkoznak.
De végül nem Dacia lett a befutó, ellenben szívesen olvaslak benneteket, jó itt a közösség.
Amúgy léteznek belülről szélvédőre ragasztható antennák is, ha valakinek alacsony a garázsajtaja.
Ötletekkel amúgy tele vagyok, ezért leírtam, hátha valakinek pont egy motoros teleszkópos antenna lesz a befutó, abba szeret bele. Attól, hogy régi technika... a fogasléces kormánymű is az, és azt is használják ma is, pedig vannak már aktív kormányművek is.
"Autóvásárlásnál most az a szempont, hogy betegszállító legyen?"
Nem, hanem az, hogy kényelmes és a legtöbb szempontból kielégítő legyen. Eddig nekem is limuzinok voltak. A munkahelyemen időnként kell vezetnem mindenféle autókat - köztük magasabb építésűeket is - és ott rájöttem, hogy kényelmesebb be-ki szállni, jobban előre látni a forgalomban és éjjel az országúton nem vakítanak el a szemből jövők. Nekem ez nagy probléma volt! A korábbi VW Borámmal nem szerettem éjjel kimenni a városból, mert néha annyira elvakítottak (főleg, ha az eső is esett), hogy szinte semmit nem láttam, csak igyekeztem legalább 1 m-nyire elhaladni e szemből jövő mellett. Ha ő a felezőn jött volna, én az árokba hajtottam volna, és észre sem veszem, csak amikor már késő. Bp. és a városok környékén ez még nem annyira vészes, mert jól láhatóak a felfestések és az oszlopok, de távolabbi vidékeken a kopott felezőn kívül már gyakran semmi nincs. A Dusternél ez a probléma megszűnt! :)
Az sem szempont, hogy kályha, vagy hűtőszekrény legyen, aztán mégis kerül bele fűtés is, klíma is. Mert komfortos. Ablakmosó is ilyen, hőskorban még kiszálttak takarítani. Ja, a szélvédő is későbbterjedt csak el, meg a zárt utaskabin.
Majd kérünk szépen képeket és tapasztalatokat a motoros teleszkópos antenna megvalósításról. Ebben a projektben a gyári talp marad ahol van, csak antenna nélkül?
Sajnos az ember megállíthatalanul öregszik, és ezzel párhuzamosan a szülők is öregebbek lesznek, és egyre nehezebben mozognak különböző okok miatt.
A gyereknek meg nincs más dolga, mint segíteni a szüleit, legyen az orvoshoz, fogorvoshoz, kezelésekre szállítás, ami nem könnyú ha "aszfaltra" kell őket leültetni.
" Napi mozgásról, nyújtásról, kardióról, megfelelő testsúlyról nem hallott még senki, mint az egészség megőrzésének záloga?"
Majd szólok faternak, hogy ideje elkezdenie kardiózni stb. a gerincsérv mellett, hogy jobban tudjon mozogni, ki/be ugrálni a normál személyautóból, és talán a 20 perc/50méter sebességét feljebb tudja tornázni, mert most csak totyogni tud.
Ja. Nekem pont nem a legcélszerűbb autó, mert főleg pályázom vele. De én már nem akarok többé földszintest használni. Főleg a derekam és térdem miatt. Vagy mert csak - és kész. Más meg vegyen olyat amilyet gondol 😎
Autóvásárlásnál most az a szempont, hogy betegszállító legyen?
Nem kedvelem a SUV kategóriát, a normál limuzinok híve vagyok, és nem utálnám annyira a SUV-okat, ha tovább gyártanák a limuzinokat és az egyterűeket, de sajnos mindent kiszorítanak.
Mondjad azt egy közel 80 éves szülőnek, hogy menjen el kardiózni. A párom egészségügyben dolgozik rengeteget rohangál, a szabad idejében rendszeresen fut, tornázik. Én is rengeteget mozgok a munkahelyemen, a szabad időmben rendszeresen bringázom, túrázni járunk, szóval egyikünk sem a monitor előtt tesped egész nap. De 50 fölött azért már kezdi érezni az ember az idő múlását - és minek szívassuk magunkat fölöslegesen egy segggyaluló, ültetett fostalicskában, ha van lehetőség a kényelemre?
A gerincsérvnek mondhatod te a kardiót, meg a mozgást, nem igazán érdekli, vagy egy 70-80 éves nagyszülő, akiknek már ezer bajuk van, csak jönnyebb a kocsiba ülni. Amúgy meg az egészségesnek is egyszerűbb beülni egy kocsiba, mint leülni.