Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
De basszus, ez kb pont olyan, mint amikor az utasszámcsökkenésre hivatkozva elkezdik ritkítani a járatokat. A ritkább közlekedés miatt viszont megint utasokat veszítenek, ami miatt ugye újabb ritkítás következik, és így gyorsul a spirál.
Nyugat-Európában azért vannak bizonyos trendek, amiknek azért így pár évtizedes késéssel nem ártana ide is begyűrűzniük... Pár év múlva tényleg eljutunk oda, hogy csak a diákok, a nyuggerek és a csórók használják a tömegközlekedést (mondjuk lehet, hogy már jelenleg is itt tartunk).
A 43-assal elmész az Ótemető utcáig. Ott átmész a túloldali buszmegállóbe és 19-essel utazol tovább a Szalók utcáig, vagy körbe mész és a Diadal utcán szállsz le. Előbbi esetben kb. 200 méterrel többet kell gyalogolnod.
Ez így tényleg elég érthetetlen, meg az is, hogy miért ragaszkodnak az A1-es jelenlegi útvonalához. Az A1-es akkor volt a legjobban kihasználva, amikor a Nagyállomás - Széchenyi utca - Derék utca - Kishegyesi út - Auchan között közlekedett. Gyakorlatilag sosem volt ülőhely. Most meg többnyire üresen látom.
De tényleg ki fog a Segneren felszállni, amikor onnan percek alatt ki lehet jutni busszal? Minek a 43-s mellé a Doboziba? Minek a 33(Y) mellé a Füredi útra?
Nekem azért sántít a sztori, mert a Derék utcának ugye ott van a Lidl. Nem lehet, hogy sokan megint nem a célnak NEM megfelelő módon használták a buszt?
Szerintem pont a lent említett okok miatt nem tennék. Bevételkieséssel járna. Most kint lakok az ipari parknál, a munkahelyem pedig a Sámsoni végén van. A Derék utcára is sűrűn járok.
Sehová nem jutok el átszállás nélkül, bérletet meg nem veszek, mert többnyire kocsival járok. Drágább, de sokkal gyorsabb.
Időalapú jeggyel még a Sámsoni végére is kiérnék egy órán belül. Ez több száz forint veszteség lenne nekik. Ezt nem engedhetik meg maguknak. A "30 papos" bérletet is képesek voltak megszüntetni azért, mert pár napot így utazhattak "ingyen" a használói.
Az egyetlen kapcsolat s Tócóskert és a külső Kishegyesi út között. És ég az sem volt teljes körűen használható.
Anno volt olyan viszonylat (29), amivel átszállás nélkül lehetett utazni a Nagyállomás és a (Kis)határ utca között. Meglévő kapcsolatokat miért kell lerombolni?
Pláne most, hogy a Határ út környéke jóval több forgalmat generál, mint régen. Igen, persze szálljunk át; éljenek a jeggyel utazók!
Nagyon nem megy a városvezetésnek (és a DKV-nak) ez az ésszerűsítés. 2009 óta egymást követik a felesleges lépések.
Sehonnan sehova nem vezető 11-es, szakaszos kihasználtsággal.
A 12-es áthelyezésével az István út ellátottsága nagyban romlott.
A 15(Y) Böszörményi úti útvonala sem hoz annyi utast, mint kéne.
A 18-as kiritkításával a Monostorpályi úton nevetségesen ritka követés alakult ki a Monostorpályi úton.
A 19-es busz mentén lakók, dolgozók évek óta szeretnének egy megállót a Nagy Jenő utcához, a közelben lévő rendőrőrs, és hivatal jobb kiszolgálása miatt. A DKV válasza az volt, hogy a környéken mindenki kocsival jár. Köszönjük!
23-as dettó, annyival kiegészítve, hogy a Júlia-telepen leteszi az utasokat, majd elmegy pihenni a Sámsoni útra. Van pár tucat ember, aki szeretne a Sámsoni útig dolgozni, mert három műszakban dolgozik. Reggel 6-ra beérni képtelenség, még 19-es csatlakozás sincs. Marad a gyaloglás a Lovas utcától, és persze a késés. Pedig csak JÓINDULAT kérdése lenne, hogy a 23-as utasokkal tegye meg azt az egy-két megállónyi távot, ne üresen.
Hol marad az utasokkal való konzultáció, és az igények figyelembevétele?
Biztos feltűnő, mert korábban nem így volt. De igazából a menetidőre nincs kihatással, mert eddig a lámpánál kellett többet állni, most meg az ívben megy el az a plusz idő.
Valaki elárulná, hogy a 2-es miért megy rendszeresen lépésben amikor a Mester utcáról a Csemetére kanyarodik - ugyanakkor befelé meg jó tempóban hasít?
Mondjuk mint ipartörténeti emléket, azért nem ártana üzemképesen tartani. Meg az se lenne baj, ha nagyjából visszaállítanák az eredeti külsejét (gondolok itt elsősorban az ablakok alatti díszcsíkra, illetve a full kék mellső szoknyalemezre), mert így elég ronda szegény (nem is tudom, ki volt az az elvetemült, aki ezeket a módosításokat kitalálta...)
Nem ígéret volt az, inkább csak szándék, hogy az ősz végére, tél elejére kész lesz, de mivel van elég kiadható kocsi, így nemigen sietnek vele. Mondjuk amilyen hajmeresztő sztorikat hallok róla az "öreg" kollégáktól, én annyira nem bánom, hogy nincs még kész.
A tegnap reggeli hidegnek köszönhetően (?) két 19-es is kimaradt.
Mellesleg nem értem, miért nem közlekedhet a Sámsoni útig a 23-as? Több kollégám szenved azzal, hogy bemegy a Lovas utcáig, aztán vár a megállóban egy 19-esre. De általában előbb megy arra egy munkatársa kocsival, minthogy a busz odaérjen.
A menetidő csúcsidőben 40, 37, majd 31 perc. Követés óránként. Ráadásul a legtöbb járat, miután leteszi az utasokat a Júlia-telepen, a Sámsoni útra megy "pihenni". Tényleg akkora dolog lenne, ha utasokat is szállítana azon a szakaszon?
Ma direkt rákérdeztem több kollégánál, állítólag többször is kérték, hogy hosszabbítsák meg az útvonalát, de mindig elutasították. Nem lenne elég utas? Fura, mert üresen mégis megéri kimenni.