Keresés

Részletes keresés

eric35 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 8791

Köszönöm szépen.

 

De most komolyan, minek olyan keresőt csinálni, amelyik működésképtelen? Kidob egy hibaüzenetet, és annyi...

Előzmény: LoLkA (8789)
torqmatic Creative Commons License 2015.02.23 0 0 8790

De basszus, ez kb pont olyan, mint amikor az utasszámcsökkenésre hivatkozva elkezdik ritkítani a járatokat. A ritkább közlekedés miatt viszont megint utasokat veszítenek, ami miatt ugye újabb ritkítás következik, és így gyorsul a spirál.

Nyugat-Európában azért vannak bizonyos trendek, amiknek azért így pár évtizedes késéssel nem ártana ide is begyűrűzniük... Pár év múlva tényleg eljutunk oda, hogy csak a diákok, a nyuggerek és a csórók használják a tömegközlekedést (mondjuk lehet, hogy már jelenleg is itt tartunk).

Előzmény: marky-511 (8786)
LoLkA Creative Commons License 2015.02.23 0 0 8789

A DKV-nak van térképes keresője, de az rend szerint nem működik.

 

Viszont itt tájékozódhatsz:

http://menetrend.derke.hu/map/

 

A 43-assal elmész az Ótemető utcáig. Ott átmész a túloldali buszmegállóbe és 19-essel utazol tovább a Szalók utcáig, vagy körbe mész és a Diadal utcán szállsz le. Előbbi esetben kb. 200 méterrel többet kell gyalogolnod.

Előzmény: eric35 (8788)
eric35 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 8788

Egy kérdésem volna, remélem, tud valaki segíteni. 

A DKV-nak nincs útvonaltervezője, és semmi módot nem találtam a választ a kérdésemre.

A kérdés:

Hogyan lehet eljutni a debreceni Nagyállomástól a Gyalog utcához? Melyik busszal, hol kell átszállni, stb.

 

 

marky-511 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 8787

Ez így tényleg elég érthetetlen, meg az is, hogy miért ragaszkodnak az A1-es jelenlegi útvonalához. Az A1-es akkor volt a legjobban kihasználva, amikor a Nagyállomás - Széchenyi utca - Derék utca - Kishegyesi út - Auchan között közlekedett. Gyakorlatilag sosem volt ülőhely. Most meg többnyire üresen látom.

 

De tényleg ki fog a Segneren felszállni, amikor onnan percek alatt ki lehet jutni busszal? Minek a 43-s mellé a Doboziba? Minek a 33(Y) mellé a Füredi útra?

 

Nekem azért sántít a sztori, mert a Derék utcának ugye ott van a Lidl. Nem lehet, hogy sokan megint nem a célnak NEM megfelelő módon használták a buszt?

Előzmény: LoLkA (8784)
marky-511 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 8786

Szerintem pont a lent említett okok miatt nem tennék. Bevételkieséssel járna. Most kint lakok az ipari parknál, a munkahelyem pedig a Sámsoni végén van. A Derék utcára is sűrűn járok.

 

Sehová nem jutok el átszállás nélkül, bérletet meg nem veszek, mert többnyire kocsival járok. Drágább, de sokkal gyorsabb.

Időalapú jeggyel még a Sámsoni végére is kiérnék egy órán belül. Ez több száz forint veszteség lenne nekik. Ezt nem engedhetik meg maguknak. A "30 papos" bérletet is képesek voltak megszüntetni azért, mert pár napot így utazhattak "ingyen" a használói.

Előzmény: torqmatic (8785)
torqmatic Creative Commons License 2015.02.22 0 0 8785

éljenek a jeggyel utazók!

 

Apropó, az időalapú jegy bevezetését nem tervezi a DKV? Most már minden feltétel adott lenne hozzá (legalább is műszaki oldalról).

Előzmény: marky-511 (8783)
LoLkA Creative Commons License 2015.02.22 0 0 8784

Az A2-es megszűnése most konkrétan nem a DKV sara. Az Auchan kérte így. Persze jó lenne tudni, hogy miért.

Előzmény: marky-511 (8783)
marky-511 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 8783

Megszűnik az A2-es Auchan járat

 

Nagyszerű...

 

Az egyetlen kapcsolat s Tócóskert és a külső Kishegyesi út között. És ég az sem volt teljes körűen használható.

 

Anno volt olyan viszonylat (29), amivel átszállás nélkül lehetett utazni a Nagyállomás és a (Kis)határ utca között. Meglévő kapcsolatokat miért kell lerombolni?

 

Pláne most, hogy a Határ út környéke jóval több forgalmat generál, mint régen. Igen, persze szálljunk át; éljenek a jeggyel utazók!

 

Nagyon nem megy a városvezetésnek (és a DKV-nak) ez az ésszerűsítés. 2009 óta egymást követik a felesleges lépések.

 

  • Sehonnan sehova nem vezető 11-es, szakaszos kihasználtsággal.
  • A 12-es áthelyezésével az István út ellátottsága nagyban romlott.
  • A 15(Y) Böszörményi úti útvonala sem hoz annyi utast, mint kéne.
  • A 18-as kiritkításával a Monostorpályi úton nevetségesen ritka követés alakult ki a Monostorpályi úton.
  • A 19-es busz mentén lakók, dolgozók évek óta szeretnének egy megállót a Nagy Jenő utcához, a közelben lévő rendőrőrs, és hivatal jobb kiszolgálása miatt. A DKV válasza az volt, hogy a környéken mindenki kocsival jár. Köszönjük!
  • 23-as dettó, annyival kiegészítve, hogy a Júlia-telepen leteszi az utasokat, majd elmegy pihenni a Sámsoni útra. Van pár tucat ember, aki szeretne a Sámsoni útig dolgozni, mert három műszakban dolgozik. Reggel 6-ra beérni képtelenség, még 19-es csatlakozás sincs. Marad a gyaloglás a Lovas utcától, és persze a késés. Pedig csak JÓINDULAT kérdése lenne, hogy a 23-as utasokkal tegye meg azt az egy-két megállónyi távot, ne üresen.

Hol marad az utasokkal való konzultáció, és az igények figyelembevétele?

 

szaunas Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8782

Köszönöm!

És meddig lesz így? Mert még most garanciásnak kell(lene) lennie...

 

A lámpa miatt azért szobrozik továbbra is rendesen...:)

Előzmény: hajdubus (8781)
hajdubus Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8781

Biztos feltűnő, mert korábban nem így volt. De igazából a menetidőre nincs kihatással, mert eddig a lámpánál kellett többet állni, most meg az ívben megy el az a plusz idő.

Előzmény: szaunas (8780)
szaunas Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8780

Akkor "szétkalapálták" a szakemberek?

Mert cseppet sem feltűnő, hogy csak lépésben járnak a vadi új pályán a vadi új villamosok...

Előzmény: ron89 (8779)
ron89 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8779

Pár hete kalapáltak ott valamit a pályán, ha jól sejtem azóta van ott sebesség korlátozás.

Előzmény: szaunas (8778)
szaunas Creative Commons License 2015.02.09 0 0 8778

Köszönöm!

Gondolom jó oka volt rá...

Netán pályahiba? Vagy a gyalogosok miatt? De akkor befelé miért lehet nyomni?

Előzmény: hajdubus (8777)
hajdubus Creative Commons License 2015.02.09 0 0 8777

A pályamester kifelé irányba a korábbi 25 km/h megengedett legnagyobb sebességet, 10 km/h-ra csökkentette.

Előzmény: szaunas (8776)
szaunas Creative Commons License 2015.02.09 0 0 8776

Valóban: csak lebegtetve volt.

Én vagyok a hülye, hogy elhittem...:)

 

Valaki elárulná, hogy a 2-es miért megy rendszeresen lépésben amikor a Mester utcáról a Csemetére kanyarodik - ugyanakkor befelé meg jó tempóban hasít?

 

Előzmény: hajdubus (8772)
hajdubus Creative Commons License 2015.02.04 0 0 8775

Ilyen értelemben természetesen én is örülnék, ha helyreállítanák.

Előzmény: torqmatic (8774)
torqmatic Creative Commons License 2015.02.03 0 0 8774

Mondjuk mint ipartörténeti emléket, azért nem ártana üzemképesen tartani. Meg az se lenne baj, ha nagyjából visszaállítanák az eredeti külsejét (gondolok itt elsősorban az ablakok alatti díszcsíkra, illetve a full kék mellső szoknyalemezre), mert így elég ronda szegény (nem is tudom, ki volt az az elvetemült, aki ezeket a módosításokat kitalálta...)

Előzmény: hajdubus (8773)
hajdubus Creative Commons License 2015.02.03 0 0 8773

Nem ígéret volt az, inkább csak szándék, hogy az ősz végére, tél elejére kész lesz, de mivel van elég kiadható kocsi, így nemigen sietnek vele. Mondjuk amilyen hajmeresztő sztorikat hallok róla az "öreg" kollégáktól, én annyira nem bánom, hogy nincs még kész.

Előzmény: szaunas (8771)
hajdubus Creative Commons License 2015.01.23 0 0 8772

Ki ígérte és mikor, hogy decemberre kész lesz? Erről nem hallottam.

Előzmény: szaunas (8771)
szaunas Creative Commons License 2015.01.22 0 0 8771

Nem decemberre ígérték, hogy kész lesz az 500-as KCSV?

Hogy állnak vele?

marky-511 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 8770

A tegnap reggeli hidegnek köszönhetően (?) két 19-es is kimaradt.

 

Mellesleg nem értem, miért nem közlekedhet a Sámsoni útig a 23-as? Több kollégám szenved azzal, hogy bemegy a Lovas utcáig, aztán vár a megállóban egy 19-esre. De általában előbb megy arra egy munkatársa kocsival, minthogy a busz odaérjen.

 

A menetidő csúcsidőben 40, 37, majd 31 perc. Követés óránként. Ráadásul a legtöbb járat, miután leteszi az utasokat a Júlia-telepen, a Sámsoni útra megy "pihenni". Tényleg akkora dolog lenne, ha utasokat is szállítana azon a szakaszon?

 

Ma direkt rákérdeztem több kollégánál, állítólag többször is kérték, hogy hosszabbítsák meg az útvonalát, de mindig elutasították. Nem lenne elég utas? Fura, mert üresen mégis megéri kimenni.

Yooha Creative Commons License 2014.12.31 0 0 8769
Hát nem is normális, hogy két konkuráló "üzletág" egy kézben legyen.
marky-511 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 8768

Van benne valami.

 

Sokat azért nem változtat a dolgon, ugyanúgy egy (ex) DKV-s fogja vezetni.

Előzmény: nixon70 (8767)
nixon70 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 8767

Lehet ez volt a feltétele az állami támogatásnak.

Előzmény: marky-511 (8766)
marky-511 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 8766

Januártól már nem a DKV-hoz fog tartozni a debreceni parkolók üzemeltetése

 

Jó az nekik, ha megszabadulnak az egyetlen nyereséges üzemágtól?

marky-511 Creative Commons License 2014.12.20 0 0 8765

Közösségi közlekedés az ünnepek idején

 

Egy kis olvasnivaló ;)

 

A 18Y és a 47-es Kistemplom elöli indulásáért jár a piros pont.

R A S Z T A Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8764

Köszönöm szépen! :-)

Előzmény: hajdubus (8763)
hajdubus Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8763

Szia!

El lehet jutni például a józsai buszok valamelyikével (34, 35, 36) és egy kis séta attól függően, hogy a Jerikó u. melyik részére szándékszol menni.

Előzmény: R A S Z T A (8762)
R A S Z T A Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8762

Sziasztok!

Tud valaki segíteni debreceni helyi közlekedésben...?

Buszvégtől a Jerikó utcára hogy lehet eljutni?

A segítséget előre is köszönöm!!!!! :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!