Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Józsika_a_jocó Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123157

Hello!

 

2001es évjáratú P-307ben kazettás magnót szeretnék kicserélni USB-s MP3 lejátszóra, 1DINes egységre. Megoldható? Valaki tudna benne segíteni?

jordanatis Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123156

Sziasztok!

 

Szia István! Bekötöttem a tolatókamerát. Nem volt gond. A vezetékeket a kárpit alá elrejtettem, a kamera részt a rendszámkeretre rögzítettem, a csatlakozókat meg szétszedhetőre csináltam. Frankó lett. Köszönöm a segítséget. Attila

Előzmény: peto.istvan (123092)
mukodj Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123155

Sziasztok.

Segitséget szeretnék kérni, hátha valaki már találkozott ilyennel.

Peugeot 307 sw 2003-as, 1,6 benzin 16v. motorról lenne szó.

Olyan probémam volna,hogy önindítás közbe össze vissza durrog a motor. 100 ezer km van benne. Kiderűlt,hogy a tulaj még sosem cseréltbenne gyertyát :). Na mondtam akkor kezgyük egy gyertya cserével. De ugyan úgy nem indul be, csak durrog és rangatja a motort. Volt,hogy nagy nehezen beindult gázadásra de 3 henger ment és amint elengedtem a gázt leállt a motor.  Olyan mintha rosszkor adná a szikrát. Diagnosztika p0335 ös hibát ir. A főtengely jeladó áramkor szakadást ír. Kicseréltük hátha az megoldja a problémát de ugyan úgy nem működik. 

Diagnosztikai programba van ilyen gyújtótrafó ellenörző. Azt kipróbáltam elméletileg működik. 

De lehet azt ki kellene még cserélni.

 

Valakinek esetleg valamilyen ötlete. Nagyon más ötletem nincs. lehet kábel szakadás ugye, de így hirtelen nem láttam hibát.

Ja és még annyi,hogy működött a kocsi és egyszer csak menetközbe így megállt.

 

Előre is köszönöm a segitseseg.

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123154

tankoláskor a levegő azon távozik, azt tudom, de üzem közben azt ugye szintén lezárja a tanksapka.

Előzmény: soryton (123153)
soryton Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123153

...de bizony van ...az is a "töltőnyílásba" -ból -ra csatlakozik egy keskenyebb gégecső formájában ...és a tank tetején csatlakozik a tankhoz...

 

Előzmény: Törölt nick (123145)
SilverFlash Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123152

CSak fékezéskor volt benya szag? És ha a kipuf-ból jött, akkor hogy-hogy csak fékezéskor volt érezhető?

 

Előzmény: hayabusa123 (123143)
Peugeot 2.0HDI Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123151

Oké, megpróbálom. Köszönöm.

 

hayabusa123 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123150

Bízzunk benne

Előzmény: Törölt nick (123145)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123149

Szia ennek az a szerepe hogy az akkut kímélje,leparkolt állapotban lekapcsol elektromos funkciókat,ne zabálják az akkut.

Vedd ki várj 1 kicsit majd rakd vissza az utastér bizitáblában van zöld rá van írva SH---HS.

Előzmény: Peugeot 2.0HDI (123147)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123148

Fel raktad a bordás szíjat a görgőt,feszítőt,vízpumpát,kiveszed a  rögzítő tüskéket és az E-be beleteszed a szerszámot a nyíl irányába addig tekered a feszítőt amíg D-E 1 vonalba esik,így rögzíted.

Előzmény: Törölt nick (123130)
Peugeot 2.0HDI Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123147

Szia!

Mi az a PARC sönt, még nem hallottam róla.

 

gustavsson85 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123146

Szia,

 

Nálam egyszer az okozott az általad leírtakhoz hasonló hibajelenséget, amikor a PARC söntöt normál biztosítékra cserélték. Miután visszatettem, minden működött normálisan.

 

 

Előzmény: Peugeot 2.0HDI (123133)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.25 0 0 123145

Azt ugye jól tudom hogy a tankon nincs külön levegő bemenet? 

Van a betöltő cső, van az előremenő üzemanyag cső, van a visszatérő üzemanyag cső, és a tankszellőztető cső. Ennyi és más nincs ugye? Mindenhol azt olvasom hogy ez egy zárt rendszer. Ha ez így van akkor levegőt csak elszívja a szellőztető a tankból. Jól gondolom hogy az aktív szénszűrőn keresztül tud ugyan azon csövön vissza is lélegezni a tank? Remélem érthető voltam. 

Előzmény: hayabusa123 (123142)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123144

Nem is értem hogy lehet valamit így megtervezni.

Nagyon remélem hogy miután újra rendesen összerakom majd nem lesz gond. De az tuti hogy elsőre leszedett tanksapkával fogom járatni a motort, aztán tesztelni mekkora vákumot csinál a tankban a tankszellőztető.

Előzmény: hayabusa123 (123142)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123143

Nekem is volt benzin szag ha fékeztem,de a benzin körül minden rendben volt,a kipufogót hegesztettem meg minden repedést ,az öntvényt is ,most ez a része rendben,.

 

Előzmény: hayabusa123 (123141)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123142

Jól gondolod  szerintem is a vákum miatt szakadt be,Mondeo tankot láttam 1x összeszívva 20 literes tank lett belőle ,itt is a szellőztetés szűnt meg.

Előzmény: Törölt nick (123138)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123141

A probléma a tankban van,Ezt megint kitalálta a peugeot,megéri tanulmányozni hogy oldották meg a tankból a benya kivételezést.

Már is mondom nekem mi a bajom a rendszerrel,a visszatérő üzemanyag a tankba megy ,és nem direkt a szivattyú kamrájába,.

A hiba oka megtalálásához tudni kell a rendszer működését:Nem elektromos oldalról magyarázva!:A hátsó ülést alatt jobb oldalt tudod kivenni a szivattyú házat amin 1 darab elmenő üzemanyag csati van,innen megy a benzin az injektor házra.

A csati  a szivattyú házban-szivattyú ház-:1 fekete műanyagcsővel csatlakozik 1 cső alakú tartályhoz a tartály 1 másik fekete csővel a szivattyúra a szivattyú ebben a cső tartályban van de elszeparálva,a cső alakú tartálytól,a cső alakú tartály aljára van rögzítve az a tartály amiből szívja a benzint a szivattyú.ezen a tartályon alsó oldalt van pici kerek szűrő és ha jól emléxem membrán is ami zárja benzin irányát visszafelé,tehát hogy mindig legyen benzin  a tartályban .Hirtelen ez lenne a szerkezet,a hiba ha kanyarban ledadog,lehetséges a membrán nem zár le és a kanyarban kifolyik a benzin a tartályból levegőt szív,nem sokat csak 1 pillanatra.

Vedd ki a szerkezetet és tanulmányozd ,repedés, dugulás .

Előzmény: Hcsaba1975 (123139)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123140

Első körben benzinszűrőt cseréltetnék, ha ezután is dadog akkor akkor az ac pumpát és a tankszellőztetőt kellene ellenőrizni. 

Előzmény: Hcsaba1975 (123139)
Hcsaba1975 Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123139

Sziasztok.....tényleg senki nem találkozott még hasonló problémával?

Előzmény: Hcsaba1975 (123119)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123138

Leírom a történetem.

Van egy 2001-es 307-em, 1.6os, benzines.

Nálam is előjött a fékezéskor megjelenő utastéri benzinszag a meleg időben. Utánaolvasgatva a tankszellőztető hibája merült fel több helyen is. Hétfőn gondoltam na akkor ennek utanájárok. Lebontottam a kocsi jobb elejét és megpróbáltam kiműteni a tankszellőztető dobozt. Azonban a felső csőcsatlakozás, ez jön a tankból, annyira össze volt gyógyulva hogy a csőcsonk adta meg magát és letört. Na mondom fasza, most már tuti csere lesz. Kibányásztam a elektromos szelepet a dobozból és a nyitott végéhez odaszigszalagoztam a tankból jövő szellőzőcsövet, hogy a szellőztetés azért menjen. Gondoltam így azért majd eljárhatok vele míg megjön a csere alkatrész. Úgy tűnt minden rendben. Mentem a kocsival pár km-t, majd egyszer csak egy puffanás a tank felől. Na mondon kész felgyújtom. Hazaértem, hajtom fel a hátsó üléslapot, tépem fel a takaró műanyagot, látom hogy az ac pumpa teteje darabokban, a pumpa feszítőrugója meg kanidikál kifelé.

Nagy nehezen kiműtöttem az ac-t. Tegnap beszereltem az új ac-t, és a elől is széthúztam a tákolt tankszellőztető félmegoldást. Elvileg hétfőn jön meg az új tankszellőztető, remélem minden jó lesz így majd, és eltűnik a benzinszag.

Pár kérdés felmerült bennem:

Az ac pumpa tetejének eltörését okozhata a tankszellőztető vákumja? (A tankszellőztetőn van egy lefelé néző csőcsonk, esetleg ott tudott falsot szívni rendes üzemben, így elkerülve a túlzott vákumit a tankban?)

Vagy esetleg csak egy furcsa véletlen ez az egész?

Mielőtt összerakom fújassam át levegővel a tankszellőző csövet? Nyilván nyitott tanksapka mellett. 

Ha van tapasztalat ilyesmivel kapcsolat várom a meglátásokat.

 

Kicsit már kezdek belerokkani ebbe az autóba annyi baj jön elő. 

kymbreak Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123137

kb. 15 perctől

Előzmény: kymbreak (123136)
kymbreak Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123136
Előzmény: Törölt nick (123130)
kymbreak Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123135

Írj egy alvázszámot !

Előzmény: Törölt nick (123129)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123134

307.atw.hu

 

Itt van egy csomó szerelési leírás.

Előzmény: Törölt nick (123130)
Peugeot 2.0HDI Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123133

Sziasztok! 

2004-es 307 2.0 HDI 90le Siemens.

Tempomat utólagos üzembe helyezés.

A rendszer gyárilag kiépítve, csak a kapcsolót kellet utólag bedúgni a helyére. A Peugeot- nál (Pécs) felprogramozták, onnantól a központi zár záráskor rögtön visszanyit, nem tudom zárni az autót, és a biztonsági őv visszajelzője sem világít. Ez lehet véletlen egybeesés? Vagy tényleg a programozáskor történt valami? Ha nem mi lehet a probléma? Segítsen valaki, köszönöm.

buksi 2.0 Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123132

értem, köszi. erről van valahol valami leírás, segítség?  ha nem túl bonyolult, nekimennék a feladatnak :)

Előzmény: Zolysys (123123)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123131

Szia! Kérdezd már meg Jena-t. HDI doki. Mond neki nézzen rá a topicra amit feltettél.Nekem is és sokunknak Ő kezeli az oroszlánt,sikerrel.

 

http://jena307.hu/index/elerhetoseg/0-7

Előzmény: Attila Grétsy (123128)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123130

Üdv.

Kérdésem lenne a szakikhoz ...

A képen látható  vez.szíj feszítőt...

 

 

... amikor kiszerelem  és vissza akarom tenni mert nem olyan régi még / és mert még jó / , akkor mit és hogyan állítok be rajta ?! 

Aki ért hozzá és csinált már ilyet  az ne fogja magát vissza ,írja le nekem nyugodtan  ;)

 

 

Előzmény: Törölt nick (123097)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123129

kymbreak ..

 

Sajnos ami használható lenne számomra olyan robb. ábrákat még nem .

 

Ha valakinek lenne akkor küldhetné ,nem haragszom meg érte :)

Előzmény: kymbreak (123125)
Attila Grétsy Creative Commons License 2018.03.24 0 0 123128

Sziasztok!

 

Egy kis segítségre lenne szükségem, 2 hete szenvedek egy problémával ami miatt nem tudom levizsgáztatni az autóm, 

 

Hibakódok:

P2563 – Turbocharger (TC) boost control position sensor- range/performance problem

P2565 – Turbocharger {TC) boost control position sensor- circuit high

 

HA minden igaz akkor egy  A hibakód megnevezését értem viszont fogalmam sincs hogy melyik illetve mely alkatrészek cseréjével oldható meg a probléma.

 

A legidegesítőbb hogy nem is tudom hogy a motoron hol keressem,

 

a szerelő szerint 85% -os eséllyel  ezt az alkatrész kellene kicserélnem  ( OEN: 0375T0)

nem voltam rest rákeresni az interneten, viszont nagy meglepetésemre semmit sem találtam.

elképzelhető hogy elírta és erről lenne szó ? ( OEN: 0375P0)

 

egy esélyes alkatrészt találtam amivel megoldódna a problémám, de szeretném a segítségeteket kérni.

 

1.

https://www.ebay.co.uk/i/112881148600?rt=nc

 

ötlet?

 

AUTO:

 

Peugeot 307 2.0 HDI 135

kulcs azonosító: 3003 / 119

 

 

Előre is köszönöm a segítséget.

Attila

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!