Nemrég örököltem egy kisebb orosz óra kollekciót (elsősorban mechanikus karórák), amellyel különösebben nem tudok mit kezdeni. Van viszont egy olyan óra közöttük,
amit esetleg hordanék, amennyiben sikerülne működésre bírnom. Egy alkatrésze azonban nem volt a helyén, és mivel egyáltalán nem értek hozzájuk, fogalmam sincs, hogy
hova való.
Ebben szeretnék segítséget kérni Tőletek! (Remélem, a mellékelt kép elég tűrhető, de ha nem, akkor megpróbálok egy jobbat csinálni!)
HowToCancels.comis your trusted source for quick and easy cancellation guides. We offer detailed steps to help you cancel subscriptions, memberships, and services without the hassle. Whether it's a streaming service or a gym membership, we've got you covered.
Ahogy a sporttárs javasolta: nézz szét a horgony körül. Lehet sérült, elhajlott a biztosító-dárda, lehetnek problémák a kövek mélységével - végül is ez egy elég gyakori szerkezet, egy donorból meg kellene próbálni másik horgonyt keríteni.
Hozzám került egy automata Amphibia, jár egy ideig, majd a vezetőkő egy adott pillanatban "rossz helyre" kerül, az óra megáll. Kiveszem a billegőt hídastól, visszarakom ahogy kell, megy pár napig, majd újra megakad. Mit tehetnék, hogy ez ne történjen meg??-köszi!
Alapjában véve a szerkezet jó volt, ennek a 2356-os kalibernek a típushibája miatt lett lerakva anno.
A típushiba a váltókar rögzítő csapjának le szokott törni a feje, így a "felhúzótengely" azaz kvarcnál csak beállítótengely kiesik a tokból. Ennek is ez volt a baja. A képen pirossal jelölve.
Esztergáltam bele egy új csapot, kapott a szerkezet egy szervizt, valamint új beállítótengelyt és koronát. Tok mosva, fényesítve, plexi polírozva.