Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Persze, tudom hogy ez így működne, én csak továbbítottam az információt amit én is kaptam. Buszaink vannak már így is be ígérve a ZBP miatt (pár darab BYD) de a legutóbbi cikk amit olvastam az már nem is említette hogy Sopron kapna a második körből, szerintem ebből kiestünk, de nem tudom.
Ezt nem a cég dönti el, hanem kizárólag a Jenő a városházáról. Ha ő holnapra kérne ezeket, mert holnap akarja újáindíttatni, akkor már 12. -én indulhatna, de van olyan megérzésem, hogy elég lesz majd a jövő évi választás előtt behozni ezt a sűrítést ...
LWE218,KIT122 és talán KIT118 vagy valamelyik másik Credo11est,ha minden igaz így Sopronban már mindegyik 2004 Credo11 tartalék,persze jövőre már 20 évesek lesznek +elvileg 3 Credo12es tartalék van KCM503,FLR240,FLJ037+ 2 HSW Ikarus gondolom már nem sokáig!
Lehet tudni esetleg melyik buszokat váltják? Ha jól láttam az egyik a LWE helyett volt egyik nap, de lehet hogy így most a HSW ikarusok is le lesznek selejtezve?
A legnagyobb probléma az volt, hogy ünnepnap lévén egésznap kétóránként, a páratlan órákban indul csak a 27-es a Jerevánról. Az egyszeri utasok viszont a páros órákban is gyülekeztek a buszmegállókban, persze hiába. Én semmiféle tájékoztatást nem hallottam se az Önkormányzat, se a Volánbusz részéről a járatsűrítésről, ahogy te is mondtad, a Volánbusz honlapja sem írt róla semmit, ahogy a helyi hírportálok sem. Akkor viszont honnan kellett volna az utasoknak tudniuk, hogy mikor számíthatnak extra járatokra? Legalább a páros órákban lehetett volna egésznap, kiszámíthatóan egy 7A, ehhez képest elég randomnak tűnt a sűrítés.
Szia :) November 1-én Sopronban így oldották meg a mindenszenteki plusz kisegítői járatokat a temetőhöz.
Ez egy bevált szokás, évek óta így oldja meg a ott a vezetés, nincs plusz járat mint itt Győrben a 37T, hanem a normál 7 7A 27 -es járatokat indítják sűrűn. Csak azt nem értem, hogy ezt miért nem tudták volna kiírni a Volánbusz oldalára a hivatalos menetrendi közlemények között, csak úgy mint a Győri 37T járatot sem hírdették meg,
Sziasztok! Mai napon Sopronban 9.57 körül a fapiaci megállóban ki volt írva hogy 1 perc múlva 27es, és szintén 1 perc múlva egy 7es busz is jön. Elment a 27es(LTL-925), majd utánna szinte egyből tényleg jött egy 7-es is(MRP-059), és a buszon is a kiiráson 7es volt, utánna pedig kihagyta a kórházat mint egy 7A. Valaki tudja hogy ez mi is lehetett?
https://fb.watch/nYzqv6o-uO/ na most már jobb is lesz a soproni buszmenetrend, csak ebből még mindig semmit nem látunk. Érdekel mitől lesz "jobb", van egy olyan érzésem hogy azt akarja beadni hogy jobb lesz hogy újra lesznek azok a járatok amik megszűntek.
Ha elolvastad volna teljesen, megkaptad volna a választ. Az a huszonsok busz nem a tegnapi napon, nem egy napon selejteződött le. Az elmúlt hetekben vontak ki őket a volán saját maga lassuságaval. Ahogy az áthelyezettek álltak be sorban. Ugyhogy fejezd be a trollkodásod, ne kezd újra!
Jszp rendszer szerint némelyik csak ideiglenesen van kivonva, ezért nem jön ki sehogyan. Lehet csak most volt frissítés, csak elég félrevezető, mert ha a rajongókat nézzük, akkor kellene kiírni a leállítás dátumát, mikor valóban leáll a kocsi.
A forgalomból való kivonás, azaz leállítás, a selejtezés és az állományból való törlés, három egymástól nagyon különböző tevékenység és az esetek 99%-ban nem ugyanazon a napon történik.
tudja valaki, hogy a Győri buszok katalógusán tegnap megjelent cikkben miért írtak így szinte november beköszöntével többek közt az AFF-654, DZE-258 ELJ-936 és CCZ-429, CCZ-430 selejtezéséről? Ezek a buszok javarészt júliusban selejteződtek már. Azóta újból visszaállították volna őket?
Megjegyezném: JXF-373, JXF-374re is azt írták, hogy Nagykanizsa helyközi állományból érkeztek, holott azok 4 ajtós helyiben lévő Conectók voltak.
Valamint GNX-313; 260-ast még nagyon sokszor nyáron a Credo helyett az a sofőr használta, aki az IAW-045 -ön ült. Az viszont nem móvári busz, hanem kapuvári. Régen valóban Mosonmagyaróvához tartozott, tehát az sem volt egészen helyesen közölve. Sopronban a HZE vagy régen CDA vagy CLH, tartalék 280asok is inkább a helyi, mint helyközi, bár a soproni flotta így is hibásan szerepel fent.
Tavaly jelent meg egy cikk, miben leírták, hogy 2023-ban kiírnak egy tendert elektromos buszokra és a városba tizen x darab érkezne.
Most azonban a megjelent cikkben arról lehet olvasni, hogy Balatonfüreden 3, Hajdúszoboszlón 1, Komáromban 2, Komlón 6, Tatán 5 és Várpalotán 3 darab kocsi állna forgalomba.