Ez merre van? Általában az illegális szemétlerakóktól féltik a területet, volt, hogy felhívtam a mezőőrt, aki azt tanácsolta, ha terepjáróval meg tudom kerülni a sorompót, akkor menjek isten hírével :)
Lesz egy műszaki vizsga költség, meg még egyéb illetékek, ha megvannak az eredeti cuccok hozzá, akkor nem gond. Műszaki vizsga állomáson érdemes megkérdezni első körben.
Másik fórumon ajánlották ezt a fórumot hátha valaki tud segíteni.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy van egy Mitsubishi L300 kisbusz amit annak idején 6 személyes személyautóként vásárolt apósom,de menet közben át lett íratva a forgalmiba N1 kategóriára és 3 személyesre.
A következő lenne a kérdésem,hogy tudnám visszaminősíttetni 6személyes személyautóra vagy legalább azt elérni hogy 6 személyes legyen.?
A másik kérdésem,hogy milyen anyagi vonzata lenne ennek a dolognak,remélem tudtok segíteni mert sehol nem találok róla infót.
Valaki ki tudná fejteni, hogy általánosságban véve (konkrét járműtől függetlenül) mik a nyomórudas felfüggesztés (pushrod suspension) előnyei illetve hátrányai? Terepen egyáltalán használatosak ezek a felfüggesztések (főleg épített, egyedi járművek esetén gondolom)?
Nissan patrol Y60 2.8tdvel van olyan problemam, hogy padlogaz vagy akar felgazas gyorsitasnal 2500as fordulatig eroteljesen huz, majd minden ereje elszall, majd mikor visszaveszek a gazbol szepen lassan kiforog, de nagyon erotlenul. majd 3500 kornyeken ujra lehet padlozni, es megy is ahogy kell neki. sajnos az autot nemreg vettem igy semmit sem tudok rola, peldaul hogy az adagoloja gyari-e. a jelenseg pedig azota jelen van miota elhoztam. terepen zavaro ez fokent amikor az ember nekimegy egy dombnak 2500as fordulat kornyeken, majd ahogy gazt adnek neki akar egy picit is azonnal elfogy az ereje...esetleg valakinek erre valamifele tipp? koszonom szepen elore is a valaszokat! :)
Nem, köszi, nálam a zasszonyt nem lehet ilyenekre elcsalni, meg én sem áldoznék rá.
Meg a telekjárónak az a legnagyobb baja, hogy félti a zember az alját. Mikor elakadtam, akkor is az volt a fő nyűgöm, hogy a részecskeszűrős dobnak ne legyen baja.
Nem rossz ez a hely, megér annyit, hogy ellenőrzött körülmények között kipróbáld a szerkezetet, van több útvonal is. Ha nagyon megtetszik, akkor elkezdhetsz gondolkodni, valamilyen alternatív megoldáson, mondjuk Wrangleren :)
Hát, nálam szerencsére ez egyértelmű volt: a sorompó lelakatolva, a két oldalán árokkal. Szóval ha ki akartam volna kerülni, akkor garantáltan hibát követek el. Így hogy visszafordultam, és visszamentem az _úton_ elvileg hibátlan voltam ("Nemzeti Park" tábla volt, nem "Fokozottan védett ...").
De a kérdés bizony jogos, ilyenkor mi a teendő?
Még ha nyitható lett volna a sorompó, akkor se biztos, hogy hozzányultam volna, hisz' azt elvileg nem piszkálhatom.