Ismét az Ikarus névhez méltó buszok készülhetnek. Az idei tököli buszfesztiválon egyelőre csak egy képen csodálhattuk meg a legújabb modellt. A busz alapjait a Viseon C13 szolgáltatná. Egyes vázelemei készülnének a busznak itthon.
A márkával kapcsolatos eddigi számos[...] Bővebben!Tovább »
Értelmetlen a kérdés. Az E94F nem önálló típus. Amikor bevezették a faceliftet, Rába alvázas E94-eseket épp nem gyártottak, Volvo alvázasokat pedig már nem. A Scania alvázasok gyártása viszont folyamatos volt, és sokkal több készült az újabbik fajta homlokfallal, mint amennyi előzőleg a régi fajtával.
Azért látszik hogy nagyon egyszerű és kicsi buszról van szó. Lenne még mit felújítani az országban. :D Ezt a sorzatot milyen motorral alvázzal gyártották?
Az ilyen videókon látszik igazán, milyen esztétikus buszokat készített az Ikarus. Csak össze kell hasonlítani a videóban szereplő többi busszal -igaz azok gondolom régebbiek mint a videóban szereplő Ikarus- de azért jól összevethetőek az alapvető eltérések, igények a jelen esetben amerikai buszépítési stílus, pl. az európaival. De szerintem Európában is vittük a prímet a 200-asok fénykorában...
Szükségem lenne egy pár régi, már nem használt Ikarus (260 vagy 280 típusú) autóbuszból kiszerelt, vagy leselejtezett, de sérülésmentes (első, azaz alul-felül üvegezett) kétszárnyú harmónika (ránc) ajtóra, plusz ha van, akkor az ajtó feletti "doboz" is kellene, leszállásjelzővel és lámpával együtt.
Ha van valaki köztetek, aki tudna segíteni ebben, kérem, jelezze, a részleteket és az árat megbeszéljük.
Az igazság az, hogy mikor nézegetem a képeket, elfog egy kis irigység. Nem nagyon jutott a kézügyességből tervezéskor..:).., még a papírból kivágósokat is képes vagyok elrontani, aztán csak nézegetem, hogy milyen szépek a munkáid. De borítékolom, ha nyerek a lotton, akkor a valódi buszt lecserélem egy teljes sorozatra...:)