Keresés

Részletes keresés

SmallG Creative Commons License 2011.05.03 0 0 70192

Vár és Etele

Sofőrt meg üdvözlöm ha esetleg olvasná. :)

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.03 0 0 70191

Én inkább egy S98-ast látnék szívesen:)

Előzmény: ACH-445 (70182)
ACH-445 Creative Commons License 2011.05.03 0 0 70190

Elnézést kérek!

Előzmény: BPO-105 (70185)
Tector Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70189

Hogyne. Ahogy a Moszkvics személykocsiból Kalmics lesz. :)

Előzmény: P.stephenson (70187)
KXM-020 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70188

:D

Előzmény: P.stephenson (70187)
P.stephenson Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70187

Aktuálpolitikai kérdés, hogy vajon az IK-435 klón Moszkovit-6222-esek is át lesznek nevezve, Széll Kálmán-6222-esre?

http://www.imagehost.ru/data/1494/DSCN2843.JPG

:-)))

 

P.s

-Husika- Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70186

A licenszről nem is beszélve. De ne trollkodj. :))))

Előzmény: BPO-105 (70185)
BPO-105 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70185

Jó, tudom, nem kerül a szóköz pénzbe, de akkor is...

 

Helyesen:

autóbusztípus

pénzösszeg

turistabusz (rövid u-val)

Előzmény: ACH-445 (70182)
torqmatic Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70184

Ezt a buszt is magyar ember, név szerint Stunya János tervezte.

 

Ő a műszerfalat (és környékét) tervezte, nem az egész buszt.

Előzmény: ACH-445 (70182)
ACH-445 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70183

Pár kép a buszról, Viseon zászlók alatt, tehát félig OFF:

http://www.viseon-yourbus.de/index.php/reisebusse/galerie/midibus-viseon-c-13

 

ON

Előzmény: ACH-445 (70182)
ACH-445 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70182

Szerintem, két okból is érthető a döntése az Ikarusnak.

 

1.: Ezt a buszt is magyar ember, név szerint Stunya János tervezte.

2.: Egy autóbusz típus kifejlesztése irdatlan pénz összeg, hát még egy ilyen kaliberűt mint ez. Erre viszont ennek az új cégnek nem lett volna kerete.

Vegyük csak alapul a Credot. Ők is több mint 10 év licens gyártás után fejlesztettek ki saját típust.

 

Részemől örülök a döntésnak. Legalább újra van (lesz) Ikarus túrista busz, hiszen arról is híresek voltunk!

Előzmény: EAG E95 (70181)
EAG E95 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70181

Én nem ezt vártam,csalódott vagyok... Remélem ebből lejön a véleményem és nem megyek bele mélyebben nehogy kiutáljanak azok akik támogatják.

Előzmény: ACH-445 (70174)
Aron_son Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70180

A '995-t láthatod (úgy vélem).

 

A '996-ra azt írták még márciusban, hogy eltávozott Szfvárra javításra. Hazatértét nem olvastam Kisalföld topicban.

Előzmény: Törölt nick (70177)
tupolev Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70179

Nem beszélve arról, hogy a két busznak nem sok közös alkatrésze lehet. Teljesen más a hajtáslánc pl.

Előzmény: -Husika- (70171)
kawirzbácsi Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70178

Talán érdekel valakit.....

 

üdv kawirz

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70177

Biztosat nem tudok de mintha láttam volna mostanában. A KCM-439 az biztosan naponta kin van és a másik kettőből valamelyik szintén.

Előzmény: Aron_son (70175)
Aron_son Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70176

Nógrád-Szolnok "párosítás" fordítva megérné.

Előzmény: D 20 (70170)
Aron_son Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70175

HFZ-996 még mindig Szfváron van javításon?

Előzmény: Törölt nick (70173)
ACH-445 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70174

Üdv Uraim!

 

Mit szólnak a Viseon licens-es Ikarus C13-hoz??

 

http://iho.hu/media/indomedia/cikkfoto/2011/04/110429_tokol/08.jpg 

 

Vélemények?

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.02 0 0 70173

A győriek dolgoznak becsülettel, a háromból 2 legalábbis egész biztosan napi rendszerességgel.

Előzmény: D 20 (70170)
-Husika- Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70172

Ha eddig nem lépték meg, akkor ezután sem fogják. Már 5 éve is volt szó erről.

Előzmény: Feri BPO-576 (70168)
-Husika- Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70171

"Nógrád meg a Szolnokiaktól vehetne a proto417-eséhez donort."

 

Annyit nem ér.

Előzmény: D 20 (70170)
D 20 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70170

Nem tolonganak érte, hát leves, s kész.

 

Az a besz4rás, hogy egyidős az exGE volvokkal.

 

Nógrád meg a Szolnokiaktól vehetne a proto417-eséhez donort.

 

837-tel egy alomból való a győri 3as fogat, azokat is már tartalékként használják

legutóbbi tudomásom szerint.

 

Szegeden meg zászlóshajó lesz helyközinél a két szépség...

 

Legalább "összedolgozhatnának" a volánok... vagy mi...

 

 

Full emo: egy olyan korú autót darálunk be, aminél idősebbekkel "öltük meg".

 

BRAVO! (ˇ_ˇ)

Előzmény: Aron_son (70169)
Aron_son Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70169

Ésszerűbb, az biztos. 

Előzmény: Feri BPO-576 (70168)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70168

Vagy célszerű lenne (?) valamennyi példányt 1 céghez csoportosítani; 8 buszt mégiscsak gazdaságosabb egy helyen üzemeltetni, mintha három helyen tennék ugyanezt.

Előzmény: Aron_son (70163)
vt976 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70167

Nekem is annak tűnik - a hűtőrácsa alpján.

Előzmény: P.stephenson (70149)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70166

"Ikarus busz régebbi típusa -> IK60"

 

Ez egy Mávag M5-ös, még az Ikarusok előtt készült 1950-ben.

Előzmény: P.stephenson (70150)
BPO-105 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70165

Ezek szerint nemcsak én találtam ma meg...

Már zuhogott az eső, amikor kimásztam érte a parkolóba, ott állt CLH-574 előtt.

Előzmény: cooldogg1992 (70161)
0225 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70164

Szépen haladnak a Lengyel kollégák a 260.73A tipussal is.

Aron_son Creative Commons License 2011.05.01 0 0 70163

Egyik volán dobálja ki, másik meg felújításukat tervezi. Legalább donornak tényleg megvehetné valamelyik volán a "sok" közül.

Előzmény: D 20 (70159)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!