A trafizó rendőr nagyívben leszarja mit mutat a GPS-ed. Őt csak az érdekli, mennyit mutat az ő műszere. Aminek ugyancsak van méréstartománya, amit nagylelkűen levonnak a mutatott sebességből.
Egyrészt ahogy már előttem is írták a kilóméter órák csak felfele csalhatnak és csalnak is. Másrészt az út szélén álló sebesség jelző táblákból két félét láttam eddig: olyat ami GPS szerint pontos és olyat ami GPS-hez képest +5km/h-t mutat.
A Varámra szereltem egy VDO M2.1 kerékpár computert, amit GPS-hez igazítva beállítottam (-+1km/h különbség 130km/h-ig). Amikor beüzemeltem a km számlálóját hozzáigazítottam a Vara órájához, de azóta már jócskán eltér a két számláló...
Szerintem ez normális. Nekem a GPShez képest kb ennyit csal. Picit kevesebbet, de az útszéli kijelzők sem pontosak... sőt GPS és GPS között is van némi külömbség.
Találkozott valaki avval a problémával, hogy csal a kilométer óra?
Igazából többet mutat mint a valós. Út melletti tábla kiírta hogy 35 km/h a műszerfalon kb 42 43 lehetett. Nagyobb sebességnél nagyobb a differencia. Igazából új a gép, mármint nekem. Tegnaptól van meg. Ez tűnt fel elsőre.. ( évjárat 2007. )
Honnan kapja a jelet a kilométer óra? Lehet hogy más méretű, fogazású az első lánckerék és ez miatt csal? (Csak ötletelek, mert fogalmam sincs)
Köszönöm a válaszokat.
A leállítógomb nálam is viccel néha, nekem azt mondták,hogy ne használjam. Amikor nem indul,csinálok egy kibekapcsot, és azonnal indul. Remélem nem maradok úton valahol emiatt.
Visszatérő hiba a nagy Varáknál. Gondolom neked is nagy Varád van. A leállító gombot fújd be kevés kontakt tisztítóval és soxor kapcsolgasd. Valamint próbáld + a másik kulccsal is beindítani. Érdemes berakin 2. ba vagy inkább 3. ba és megtolni gyujtás nélkül picit, hogy a holtponti jeladó kimozduljon a helyzetéből. Ezek után szokott indulni. A leállító gombot használd, hogy ne koszolódjon be. Kb ezek.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ha a FI nem alszik el, akkor nem indul a technika, csak az indító forog. Miért nem alszik el a FI? Ha leveszem gyújtásról és újra vissza, akkor elalszik a FI, de volt olyan is, hogy csak 6.-ra sikerült. Nem villogta ki a hibakódot. Köszönöm a válaszokat.
A kérdés csak az volt, hogy valami okosság miatt (akkor hátul kellett volna lennie a nagyobb hőértékű gyertyának) volt különböző, vagy hanyagság miatt...
Szia! Mennyi km-es periódus szerint cserélted a gyertyákat, 24 v 48e km? Én a 2006-os motoromhoz láttam két különböző adatbázisban ellentmondó utasítást. Most jön a 72e km-es szerviz, így a 24 szerint cserések lennének a gyertyák. Köszi!
Sziasztok, gyertya kérdés: Van valami oka amiért különböző gyertyákat kellene használni? Vagy csak az előző tulaj/szerelője volt hanyag? Merthogy ezek voltak bent: A vaskosabb elektródás volt az első hengerben DPR9EA típusú, a képen nem nagyon látszik, de kicsit lucskos volt. Nagyobb hőértékű gyertya.
Minden Hondának ilyen hangja van. Az enyémnek is. Nemtudom, hogy hogyan éri ezt el a gyár, de a sor4 esek kivételével minden tipunsk van ez a sivító, jajgató hangja.
Sziasztok, milyen légszűrőt használtok ammi be is megy gond nélkül a légszűrő házba?
Hiflofiltro HFA 1909-et vettem, de a légszűrőház vájatába nem illeszkedett a légszűrő szélén lévő él. Egy darabig próbálkoztam, aztán az előző légszűrőt kifujtam sűrített levegővel és az ment vissza (az új szűrőnek nem akartam levágni/reszelni a szélén az élt, a régi szűrő meg nem volt nagyon koszos).
Most olvastam vissza itt a fórumon és ahogy nézem nem egyedi eset. A következő olajcserénél cserélném a szűrőt, de addíg jó lenne kideríteni, hogy milyet, hol és mennyiért tudok venni (ha lehet, akkor a mekkmester megoldást kerülném)...