Üdv mindenkinek mostmár biztos januárban elindul a tt project.Ezért is kérek pár szakmai tanácsot töletek,például hogyan rakjam le a sineket és az ágyazat elkészitésének mi a legegyszerübb modja minden tanácsot megköszönök,vagy képeket ha van valakinek.Az asztal mérete 110x250cm csak teher szerelvények lesznek rajta,szeretnék egy 4-5 vágányos teher állomást meg néhány vak vágányt,tud valaki esetleg hasonlo terveket,rajzokat ami alapján elindulnék,elöre is köszönöm segitségeteket
Sajna énnekem szombaton nemvolt ilyen szerencsém, kerstem náluk de aztmondták egyenlore elfogyott. Hát ez jobb mint amit nekem kínáltak a csehektol. Bár azt nemtudom hogy kész modellek itt mennyiért mérettetnek...
Hogy odaát Mo. hol kapsz azt nemtudom de itt szlovákiában lehet szerezni ilyen építtot, esetleg készre osszerakotatt is. az építto ha jól emlékszem 410 cseh korona, a kész model ugy 1000sk korul van + postakoltség.
valaki azt mondta probáljam 600 asnál finomabb csiszolo papir használatával
NEEEE!!!!!! A lemez sínek horganyzott vaslemezből készűltek. Ha neki állsz csiszolni, akkor a horgany réteget távolítod el. Szoba páratartalma is elég lesz a rozsdásodáshoz!
Vegyél Króm tisztító pasztát. Kenjed be vele vékonyan a síneket. Rövid kb 5-10 perc várakozás után egy puha ronyggyal polírozzad. A paszta tisztít és egyben egy védő réteget is képez a sínen!
SEGITSÉG!!!!!!Van egy kérdésem van egy marék régi sinem,váltom,de mielött beépiteném le kéne szednem azt a kis oxidáciot ami van rajta.Kérdésem mivel csináljam?Sebbenzin nem jo probáltam,valaki azt mondta probáljam 600 asnál finomabb csiszolo papir használatával,ezek még ez a lemez profil sinek
Köszönöm hogy belinkeltél, pedig meg sem érdemlem:( jópár hónapja nem frissítettem már... Mostanában lesz talán több időm, terepet és honlapot építeni. Addig is egy frissebb kép az asztalomról:
Ok, amint sikerült elektromosan beindítanom megbeszéljük (de ez sajna nem mostanában várható)
Egyébként bebizonyosodott az asztal alá szerelt állítóművek egy újabb előnye a szépség mellett: szállítás közben esőben legalább azok nem áznak el... :) :/
Hát elő de mint mondtam modellezés fronton teljes csőd van nálam...
félig OFF:
Az utcsó teherautós fuvarral amikor hoztam le az asztalt az út elején elkezdett zuhogni az eső - ponyva persze nem volt... Azóta az asztal épületek nélkül be van rakva az egyik szoba sarkába és még csak be sem tudtam indítani - lehet hogy valami beázott vagy egyszerűen kontakt hiba a rázkódástól de a 3 db 21 eres csatlakozó + az asztal alján lévő kb 50 méternyi vezeték átnézéséhez egy nap kéne minimum (márpedig idő az nincs)
Egyébként kicsit több mint egy hónapja gondoltam beszerzek új vontatójárművet, vagy egy csörgőt vagy egy szergejt - na attól is elment a kedvem mert a kisszériás csörgőt jobban meglesve (számomra!) kicsit aránytalannak tűnt és nekem (!) nem ért meg 35 ezret, az (egyébként gyönyörűen) átfestett szergejről meg kiderült hogy az eltávolított kapcsolószerkezetét csak nehézségek árán lehetne visszaszerelni - úgyhogy egyik sem lett... Most azon filózom hogy beszerzek még egy 2. oszt gyorsvonati kocsit hogy meglegyen a "sorozat". - max ennyi a tervem a vasúttal, ill persze egyszer majd ha lesz időm valahogy vissza kéne kergetni az elektronokat az asztalba és a lehető legegyszerűbben befejezni ami még hátravan a terepből-festésből... (nem tudom mikor)
Pár éve már tettem rá kísérletet a Truman ügyében. Írtam anno egy levelet a Roconak. Szvsz megérné legyártani valakinek nagyobb szériában az alapmodellt, mert azt sok helyen el tudná sütni. Kisebb vállalkozók pedig elkészíthetnék hozzá az egyes országokra jellemző részeket, amit vagy egyénileg felbarkácsolhatna a delikvens, vagy a megvehetné készen átépítve. De nagyobb hatású lenne, ha több támogató is lenne, ill. ha több levél is érkezne. Egy engem is érdekelne.
Üdv tt-sek szoktatok járni börzére a lángba?Azért kérdezem mert multkor árult egy ,szerintem szlovák ur tt-s vagonokat,de ezeket ugy kell összerakni/ragasztani/amugy 2000-3000 ezerért adta öket ha tud valaki valamit erröl a tipusrol adjon informáciot ,képeket,cimet.Köszönöm