Ember, itt kezdődik az érdi csomópont lassítósávja. Egy gyér beépítettségű, családiházas övezetnek nem kell 250 méterenként lehajtó. Biztos is vagyok benne, hogy a helyi lakosság tiltakozna az elképzelés ellen.
Felesleges. A tárnoki csomóponttól már van egy átkötés a 8104#M7 felüljáróhoz, így Berkipuszta meg van oldva. A benzinkút környékén meg azért nem érdemes telepíteni, mert egyszerűen nem lenne hozzá kapcsolódó úthálózat.
az itt tárgyalt és az érd közepén lévő csomópont mellé tán kéne mégegy, úgy félúton, nem? (vagy akár kettő, berkipusztánál)
de ami igazából kéne az a 4-es metró budaörsig, onnan egy 1-vágányos szakasz "hév"-ként ritkább ütemben az m7 nyomvonalán...de itt be is felyezem az offot
Nem értesz, mindegy. nem tárgyalok veled továbbra sem. De hoztad elő a metró gyorsaságát, erre mondtam, hogy ez így is úgy is szar, mert ezen a részen lassú lenne. Vagy a szerelvény lassú, vagy sok a gyaloglás.
Igen, de ha déli felhajtó felé folyamatosan mennének fel az autók a körforgalmon át, akkor az északi lehajtó és Felső-Parkváros felől jövőket feltartanák.
a pályáról lehajtók az iparos utcán ÉNY-ról jövőkkel lennének konfliktusban, de a délutáni lehajtási csúcsban nem hinném, hogy abból az irányból sokan jönnének...
a reggeli felhajtási csúcs meg a pálya másik oldalán lévő csp-i ágnál van...
monnyuk az is igaz, hogy a 31esen az M0 csp-ban lévő körforgalom is jól visszatorlasztja a reggeli csúcsban befele tartókat, pedig ők csak a pestről kijövő és M0É felé tartókkal vannak konfliktusban...
Az őszi forgalomszámlálás alapján úgy tűnik, hogy nem jelentős az a forgalom, ami az M7 felől a 6-os, 7-es utak felé tart. Tehát inkább helyi forgalom.
Az M6 pedig inkább csak az elkerülőről és a 6-os útról vett le forgalmat, elég jelentősen.
Itt inkább az a gond, hogy egy évek óta meglévő problémát hagytak ilyen sokáig fennmaradni. Meg kellett volna oldani az M7 felújításakor. Csoda, hogy nem történt halálos baleset emiatt.
Mert a forgalomszimuláció szerint még nagyobb dugót okozna és nemcsak a délutáni csúcsban, hanem egész nap. Hely hiányában pedig direkt ágat sem lehet elhelyezni.
"egyetlen egy esetben voltam kénytelen igénybe venni az autópálya leálló sávját. Beteg gyerekem rosszul lett az autóban - és mivel negyed órája már az M3 autópálya összefüggő sorában álltam, gondoltam, hogy a kb. 100 méterre lévő lehajtó előtt kiállok a sorból és a leállósávon megyek el odáig, hogy nehogy megfulladjon az 5 éves gyerekem? Igen, elismerem, hogy igénybe vettem az autópálya leállósávját, de kérdezem én, hogy ha megfullad a gyerekem, akkor is ott kell állnom a sorban, majd történik valami? Miért kerül ez nekem ennyibe, mit veszélyeztettem azzal, hogy mentem kb. 100 métert az amúgy is lehajtó sávig? Nagyon elszomorodtam, hogy nincs mérlegelési lehetőség, és én, aki egyébként mindig óvatosan, szabályosan hajtok, 2 gyerekes anyaként egy beteg gyermek szállítása ennyibe (150 ezer forint) kerül..."
sóval akkor se, ha csak 100m és a gyerek hányik...
kíváncsi vagyok, hogy erre a szitura mit mond a kresz?
ugyanis leállósávban tilos közlekedni, a büntetés: 150.000 Ft/alkalom
ha meg szabályos vagyok, és a lassítósáv kezdeténél akarom elkezdeni az autópálya elhagyását, akkor meg kell állnom a külső forgalmi sávban és indexeléssel jeleznem, hogy "engeggyetek mán be/ki, vazze"...
hogy az utóbbi szabályos-e azt nemtom, dehogy qrva veszélyes, az biztos...
Az M0-ig áll a sor. A rutinosok már ekkor besorolnak a leállósávba. Aki meg nem, vagy siet, az a külső sávból próbál betolakodni a lassító sávba. Simán belerohanhat hátulról egy másik jármű.