Ok, amint sikerült elektromosan beindítanom megbeszéljük (de ez sajna nem mostanában várható)
Egyébként bebizonyosodott az asztal alá szerelt állítóművek egy újabb előnye a szépség mellett: szállítás közben esőben legalább azok nem áznak el... :) :/
Hát elő de mint mondtam modellezés fronton teljes csőd van nálam...
félig OFF:
Az utcsó teherautós fuvarral amikor hoztam le az asztalt az út elején elkezdett zuhogni az eső - ponyva persze nem volt... Azóta az asztal épületek nélkül be van rakva az egyik szoba sarkába és még csak be sem tudtam indítani - lehet hogy valami beázott vagy egyszerűen kontakt hiba a rázkódástól de a 3 db 21 eres csatlakozó + az asztal alján lévő kb 50 méternyi vezeték átnézéséhez egy nap kéne minimum (márpedig idő az nincs)
Egyébként kicsit több mint egy hónapja gondoltam beszerzek új vontatójárművet, vagy egy csörgőt vagy egy szergejt - na attól is elment a kedvem mert a kisszériás csörgőt jobban meglesve (számomra!) kicsit aránytalannak tűnt és nekem (!) nem ért meg 35 ezret, az (egyébként gyönyörűen) átfestett szergejről meg kiderült hogy az eltávolított kapcsolószerkezetét csak nehézségek árán lehetne visszaszerelni - úgyhogy egyik sem lett... Most azon filózom hogy beszerzek még egy 2. oszt gyorsvonati kocsit hogy meglegyen a "sorozat". - max ennyi a tervem a vasúttal, ill persze egyszer majd ha lesz időm valahogy vissza kéne kergetni az elektronokat az asztalba és a lehető legegyszerűbben befejezni ami még hátravan a terepből-festésből... (nem tudom mikor)
Pár éve már tettem rá kísérletet a Truman ügyében. Írtam anno egy levelet a Roconak. Szvsz megérné legyártani valakinek nagyobb szériában az alapmodellt, mert azt sok helyen el tudná sütni. Kisebb vállalkozók pedig elkészíthetnék hozzá az egyes országokra jellemző részeket, amit vagy egyénileg felbarkácsolhatna a delikvens, vagy a megvehetné készen átépítve. De nagyobb hatású lenne, ha több támogató is lenne, ill. ha több levél is érkezne. Egy engem is érdekelne.
Üdv tt-sek szoktatok járni börzére a lángba?Azért kérdezem mert multkor árult egy ,szerintem szlovák ur tt-s vagonokat,de ezeket ugy kell összerakni/ragasztani/amugy 2000-3000 ezerért adta öket ha tud valaki valamit erröl a tipusrol adjon informáciot ,képeket,cimet.Köszönöm
Szlovákia sem rossz terep TT szempontjából. A fényképen látható három tartálykocsi egy szlovákiai magyar modellező terméke. Egy éve még havi egy alkalommal előfordult a börzén, aztán elmaradt.
Amennyire a pénztárcám engedi én is vadászom a kisszériás modellekre. Ha lesz időm teszek fel fotókat a gyűjteményemből. Én is szívesen megnézném mások kisszériás kedvenc darabjait, úgyhogy nosza...
VasuTom: ami igazán problémás nekem, az Indóházban volt egy leírás,de nincs N-es tűztérajtóm, valamint hiányzik hozzá néhány dolog amit szerintem műgyantából kéne önteni, de mintám sincs hozzá. Egyébként legalább öt darab kéne, ebből kettő nem működő állapotban. Egy lenne a mosóban egy pedig fűtőgép. Így volt annak idején Szegeden is. Ausztria: én egy hónapig voltam kint, TT-t sehol sem találtam.Pozsony vagy Prága viszont jó ötlet lenne, de Prága messze van, bár egy kocsival öt embernek már megérné. Adler: gőzvontatás hőskora. Itt egy kép róla: http://www.miniworlds.de/zuege_museum_dbmuseum.html
Én egy olyanban is benne lennék, hogy 4-5-en kiugrunk Bécsbe és meglátogatnánk az ottani kínálatot élőben.
Hát ahhoz nem nagyon kell ugrálni. Én két hete voltam kint. Megnéztünk 7-8 üzletet. A TT kínálat egyenlő a 0-val! Egy használt modellekkel foglalkozó boltban láttam 3, az az három darab BTTB teherkocsit. Aztán slusz!
TT-ér a nagy Németország kelet felébe kell menni, vagy Prágába a börzére.
Valamikor nekem is nagyon fájt! Ezért megcsináltam! Ez volt az első TT-s modell átalakításom, 1986-ban készűlt. Az óta tervezem egy másik 411-s elkészítését, de valami mindig közbejön.
Bécsben nem nagyon találni TT-t, úgy tudom az osztrákoknál nem terjedt el ez a méret. A 2005-ös bécsi kiállításon volt a Tillig stand, meg egy szép terepasztal ami cseh vagy szlovák leheteTT.
http://www.szvogep.hu/szvoby-tt/wien/index.html ,az utolsó 2 előtti 5 kép TT.
Ha bevásárlóturizmust szervezünk Drezdáig meg sem szabad állni:)