Szeretlek, Cica. :) Örvendek, hogy mindenkinek megvan Kaposos meg már maszek korából is úgy, hogy én még életemben nem találkoztam azzal a kocsival. Sebaj, legközelebb majd akkor lesz a honlapomon frissítés, ha lesz róla képem. Legfeljebb húzódik a dolog, mint a rétestészta, akár csak a DUD-789 esetében volt.
Szereltek más járművekbe is ilyen lámpatesteket. Az izzók nyilván azért világítanak más fénnyel, mert nem egy időssek, életartalmuk különböző periódusában vannak. Illetve, ha különböző hosszúak, akkor valószínű van köztük 5W-os is. Két furat, ha csak nem a búra felfogató csavarok helyén lévőre gondolsz akkor nem gyári.
Ha 12V-ról üzemelteted, rakj bele 12V-os izzót, kíméled vele a tápot. Bár érdemes odafigyelni még így is, hogy a táp megfelelő teljesítményű legyen, bírja az 50W-ot.
Legalábbis jópár debreceni 280-ason és 260-ason volt ilyen a 90-es években. Meg ennek a 250 ezres, 750 ezres és 1 milliós változata. Pont így nézet ki mindegyik.