Keresés

Részletes keresés

CLY-802 Creative Commons License 2023.05.26 0 1 35187

Kedden érkezik a maradék 7.

Előzmény: iamjago (35186)
iamjago Creative Commons License 2023.05.25 0 1 35186

És közben az AAJB340 az előbb járt Esztergomban. Az első fecske a megyében. :)

iamjago Creative Commons License 2023.05.25 0 1 35185

JWX360 selejt, FLR296-> Tatabánya

Előzmény: ELK671 (35177)
vstshrmh Creative Commons License 2023.05.25 0 1 35184

Oké, köszi, javítottam, amúgy most HPR-056 van.

Én most itt tartok:

MRP-057
MRP-060
MRP-061
MRP-063
MRP-066
MRP-069
MRP-072
MRP-075
MRP-078
MRP-083
MRP-086
MRP-090
MRP-091
MRP-095
MRP-097
MRZ-371
MRZ-391

Előzmény: HRR-749 (35183)
HRR-749 Creative Commons License 2023.05.25 0 0 35183

KRC-328 helyett MRP-086 és nem 068 van

Előzmény: vstshrmh (35180)
CLY-802 Creative Commons License 2023.05.24 0 0 35182

AA IO-981 is leállt, utastere már szét van borítva.

Előzmény: vstshrmh (35180)
vstshrmh Creative Commons License 2023.05.24 0 0 35181

Elnézést, KNT-342 téves, 347 az.

vstshrmh Creative Commons License 2023.05.24 0 2 35180

KGC-838, TGX-616 forgalomból ideiglenesen kivonva.

HHF-927 -> KNT-342

KNT-342 -> FLD-373

KGC-839 -> PCT-143

HFF-667 -> PCT-107

KRC-328 -> MRP-068

HSX-274 -> MRP-069

SPY-576 -> LVK-811 (ideiglenesen)

LVK-811 -> JIT-683

FJB-900 újra forgalomban friss műszakival.

JnagCe Creative Commons License 2023.05.22 0 4 35179

Ezt meg abszolút egy tök értelmetlen lépésnek tartottam már akkor is, mivel országos szinten is, ha már az elmúlt 1-2 évet nézzük, már abban a helyzetben is sokkal kevesebb Rába Premier/Contact maradt fent állományban, mint amennyi fiatal 2XX/ Classic. Életkorban ugyanott van a kettő, szóval ezt még ezzel az indokkal sem lehetett volna kimagyarázni. Alkatrész is sokkal több lett volna az Ikarusokhoz, ráadásul úgy, hogy azok a győriek, a széria legfiatalabb darabjai voltak, ilyen 2002-es évjáratokkal. Sokkal jobban használhatóbbak lettek volna, mint a Rábák. Pár éven belül, (2 év) meg  úgyis repültek volna, ahogyan majd most a csuklós Credo Econellek által fognak is.

Előzmény: CLY-802 (35176)
JnagCe Creative Commons License 2023.05.22 0 0 35178

Értelek, de szerintem még így is nagyobbat huppannak azok, akiknek most a 60 km-es tatabányain a 3 ajtós BKK-s MAN-non kell utazniuk, mint anno azok, akik a rövid elővárosira CLU-721-et fogták ki 

Átlagéletkor a legfontosabb a cégnél nyilván, de hogy azt milyen formában tudják kivitelezni, az már magasan le van ..va a központ részéről.

Előzmény: ELK671 (35177)
ELK671 Creative Commons License 2023.05.22 0 3 35177

Azoknak az öreg 280-as kocsiknak nagyon rövid fordájuk volt. Volt olyan, ami 2 elővárosi kört csinált, meg egy sárisápi kört és 14:30kor ment haza meg hasonlók.

GRY topiktárs gyűjteményét vissza tudnod nézni 2016 tájékáról. Ettől függetlenül, valóban szükség lenne csuklósra ész nélkül ki lett vágva minden, aztán megy tatabányain(60 km) a helyis 3 ajtós MAN csúcsban.

Elővárosin is indokolt lenne csúcsban a csuklós.

 

Közben láttam Isubus tt. 1 hónapja összeszedte a listát, próbáltam korrigálni.

 

Ikarus C56.42: AAEQ-144

Credo EC11: FKA-765

Credo EC12: LHT-986,987

Credo IC11: FLD-371, FLD-372, JWX-360

Credo IC12: FLR-296, KKL-270, 

Credo Econell 12: NZM-399, RWE-867, RWE-868, RWE-869, RWE-870

Credo Inovell 12: NZM-411, NZM-415, NZM-417, NZM-418, PPH-605, RTR-863, RWE-879, RWE-880, RWE-881, SWW-273, AADS-213

Volvo 7700A: KXH-734, KXH-735, KXH-736, KXH-737

Mercedes O345 Conecto G: KDT-938

Mercedes O350 Tourismo: LZR-054, LZR-253

MAN A21 Lion's City NL283: MRP-060, MRP-061, MRP-063, MRP-091, MRZ-371, MRZ-391 + MRP-072,MRP-075,MRP-083,MRP-095(tehát további 4db,így gondolom ismét távozik 4 régebbi)

MAN A23 Lion's City NG363: SRD-361, SRD-362, SRD-363, SRD-364

MAN A78 Lion's City EL293:  PCT-148 ??

Reform 501LE: TAS-320, TAS-321, TAS-340, TAS-341

Előzmény: JnagCe (35174)
CLY-802 Creative Commons License 2023.05.22 0 1 35176

"Ott lett volna egy halom győri fiatalabb HZE, IAA is. Egyet nem hoztak belőlük át ide."


Hát igen, az logikus lett volna. De jött két szép, "megbízható" Premier Zalából 50km-es járatra, fűtés nélkül, 50 literes fogyasztással. Itt nem a logika döntött soha sem.

Előzmény: JnagCe (35175)
JnagCe Creative Commons License 2023.05.22 0 2 35175

Ott lett volna egy halom győri fiatalabb HZE, IAA is. Egyet nem hoztak belőlük át ide. 

Ott keletre Nógrád/ Borsod képes átvállalni a nyíregyi/Jászkunos 256/C56-osokat..

Előzmény: JnagCe (35174)
JnagCe Creative Commons License 2023.05.22 0 0 35174

Én nekem leginkább az magas, hogy a csuklósokat úgy kitaposták innét, hogy 1 helyére nem érkezett pótlás, csak szóló részéről. Ugyanaz, mint Egernél. Régen 15 db csuklós busz mozgott helyköziben, most meg 6.

Előzmény: ELK671 (35173)
ELK671 Creative Commons License 2023.05.22 0 0 35173

Rendesen megszórták Dorogot ezekkel ez ex BKK-s kocsikkal. Esetleg valami sárga fóliázás nem merült fel?

 

Nem tudom van e valakinek naprakész állománylista Dorogról, szerintem amikor legutóbb össze volt szedve a fele már nem aktuális.

Érdekes.. Lehet Pest közelsége miatt, de a megmaradt Ikarusokat/Eagokat is villámgyorsan eldobálták a megye távolabbi részeire.

HHG-118-as is idő kérdése szerintem a történések alapján.

 

Komoly változások történtek kb.2019-hez képest , lassan szerintem 2006-osnál régebbi busz nem is igen van az üzemnek.

Persze ez lenne a normális, csak ugyebár eddig országos szinten is az egyik legöregebb flotta volt itt.

Előzmény: iamjago (35169)
JnagCe Creative Commons License 2023.05.20 0 0 35172

Akkor ezt elmondhatnád ott a felsővezetésnek is. 

Előzmény: trizs77 (35171)
trizs77 Creative Commons License 2023.05.20 -1 1 35171

Kisvárosok helyi járatain nem kell túlgondolni a 2 ajtós legyen vagy 3 ajtós dolgot.

Mindegy.

 

Más a funkciója egy nagyvárosi belvárosi vonalon közlekedő szóló busznak és más egy olyannak,  mely 25.000 fős lakosságú kisvárosban jár, ahol a lakosság  70-80% (vagy több ?) egyéni eszközzel közlekedik a városban.

JnagCe Creative Commons License 2023.05.20 0 2 35170

Az uccsó kettő azt jelentené, hogy ide szánják?

Ehhez se használják a maradék agyukat a cégnél. Hogyha Egom elővárosira akarnak újszerű buszt bevetni, akkor ott van az a maradék aggloban lévő kettő ajtós busz is még. 

 

Ha nem tévedek csupán 3 helyis MAN van Esztergomban, a 061, 371, 391. Az igaz, hogy beforognak rendszeresen a 3 ajtós buszok is helyire, így ezáltal logikus (lenne már), csakhogy ezek valahogy néha bekerülnek egy Egom- Tatabányára is mondjuk. De még így is a legnagyobb kabaré, hogy Pesten meg ott maradt 22-esezni a helyközis kivitelű. De értem én, fel kell venni a versenyt  valahogy ebben is a VT Arrivával.

Előzmény: iamjago (35169)
iamjago Creative Commons License 2023.05.20 0 1 35169

Csak beugrós volt elvileg, tegnap a KKL270 helyett volt, és állítólag marad is ott. 
Dorogon kék MAN:

MRP060

MRP061

MRP063

MRP072

MRP075

MRP091

MRZ371

MRZ391

 

Felkészül:

MRP083

MRP095

Előzmény: Sörös25 (35167)
EKM-765 Creative Commons License 2023.05.16 -1 4 35168

JIT-683 távozott Dorogról, így itt 29 év és 2 hét után lezárult az EAG korszak.

Sörös25 Creative Commons License 2023.05.09 0 1 35167

Sziasztok! MRP-072-t rendszeresen látom NZM-411 fordáján. Korábban nem láttam még beírva, hogy érkezett volna ilyen rendszámú busz is.

M41-2111 Creative Commons License 2023.05.05 0 3 35166

Ezekből születnek a jobbnál jobb utas panaszok.

Előzmény: JnagCe (35159)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2023.05.02 0 3 35165
matteo14 Creative Commons License 2023.04.30 0 4 35164

"Kiváncsi lennék ha a Volánnál dolgoznék mi lenne a válaszuk erre..."

Most pont kipróbálhatod. Szolgáltatásszervezési munkatársat keresnek a Fejér és Komárom-Esztergom megyékbe.

https://www.volanbusz.hu/hu/karrier/reszletek/1969

Előzmény: vstshrmh (35162)
CLY-802 Creative Commons License 2023.04.30 0 3 35163

FJJ-412 és a HSX-274 helyett lesz MAN.

 

KNT-347 és SXD-326 helyére nem annyira jó szerintem, mindkettőnek van Komárom-Esztergom járata.

JZW-114 selejt lett és az LCU-323 van már helyette.

 

Előzmény: vstshrmh (35162)
vstshrmh Creative Commons License 2023.04.30 0 4 35162

Nem az a probléma hogy néha beugrik egy-egy járatra olyan, ami nem oda való. Hanem hogy fixen oda osztják be. A TAS is folyamatosan járt Keszthelyre, amíg az LZR-253 Győrbe járt, vagy az SWW-275 fordásan falujáró. Egy csere megoldotta volna a problémát.

Ezeket a MAN-okat olyan fordára tenném mint FJJ-412, FKA-767, HFF-937, KRM-924, KRC-328, KNT-347 még Ácson volt, SXD-326, JZW-114, HSX-278, ex-HHF-667 vagy Esztergom környékén ugyan ilyen rövid járat. Aki ismeri ezen buszok fordáit, tudja mire gondolok,  tehát ezek simán elmennek helyi járatnak is.

Kiváncsi lennék ha a Volánnál dolgoznék mi lenne a válaszuk erre...

JnagCe Creative Commons License 2023.04.29 -9 2 35159

Az itten a probléma, hogy volt egy illető, mi emberek közt, aki feltalált egy olyat, hogy "online netes nyomkövető -és járműkövető" rendszer. Ez önmagában egy hasznos dolog lenne, de nem az.

 

1- mert akiknek tervezték 10/9 nem ez alapján tervezi meg utazását.

2- mert akik ezt nézik 10/9 olyan, aki nem azért nézi amiért valójában tervezték a rendszert.

3- azok szívnak a leginkább emiatt, akik épp a sok hülye "kiszolgálásért" dolgoznak. =Miért vágta le azt a kanyart stb. stb.

 

Topiktársunk is biztos ránézett az Utashura is látta mozogni az agglos MAN-t Sopron-Szombathely közt, meg a csuklós G-s MAN-t győri 22A-n.

Ilyenből következtetést kár is levonni. Tanulmányokat folytatni meg főleg nem.

Előzmény: Törölt nick (35158)
Törölt nick Creative Commons License 2023.04.29 -1 1 35158

Így van az az SRD-s beszerzés még 2021-ben az állami helyközis csuklós flotta megújítása érdekében lett kiírva, .. de az ország számos pontján csinálják azt utóbbi időben, hogy helyközi fordáról beforgatnak helyibe csuklósokat. Jellemzően a reggeli és délutáni csúcsidőkben. Ugyanez Sopron helyi, tavaly 9 db agglos MAN. Igen, köszönjük szépen, de ugyanakkor az nincs megtiltva, hogy helyis üzem ne segítse ki a helyközit. Tehát a papír papír gyakorlat gyakorlat.

Előzmény: JnagCe (35149)
KMG-555 Creative Commons License 2023.04.29 0 0 35155

Sajnos Bontóvár Rájuk. De nem Dorog és nem Is Tokodon Bontják öket szét.  Messzire viszik öket pest Megy és azon Tul. Én így Tudom De Nyugodtan Javítsatok.

Előzmény: Köny (35154)
Köny Creative Commons License 2023.04.28 -1 1 35154

Sziasztok!

 

Jól látom, hogy a dorogi garázs halálsorából eltűnt a 280-as? A 260-asra milyen sors vár? Van mellette egy Credo is, ő egyelőre még nem vált ki érzelmeket, de gondolom ő is megy a bontóba. Hol vágják szét az ex-Vérteses kocsikat? Tokodon? 

Köszönöm. 

 

Üdv.

 

Köny

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!