Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2009.01.22 0 0 16420
Nem kérdezünk vissza! Előbb válaszolunk! Hajrá!
Előzmény: Törölt nick (16409)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.22 0 0 16419
És ahogy látom a 67-es utat a 21-es módjára kezdik turbózni.

Település elkerülők, 110 km/h tervezési sebesség, 10 csomópontból 6 különszintű, egy 4 km-es előzési szakasz.
Előzmény: Roger Preed (16418)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.22 0 0 16418
Mai TED:

(M)86 Szombathely-Vát
451 Csongrád déli elkerülő
esencia Creative Commons License 2009.01.22 0 0 16417

A hegyalja-rákóczi tengely az aglomerációból a belvárosba autóval naponta beutazók érdekeit szolgálja. Fizessenek!

 

A rakpart valóságosabb problémának tűnik. Mivel nem vagyok fundamentalista sötétzöld, ezért az M0 nyugati bezárásáig ezt a kérdést óvatosabban kezelném.

Előzmény: Törölt nick (16389)
esencia Creative Commons License 2009.01.22 0 0 16416

Ez amit itt állítasz azonos a Caucescu féle falurombolással!

Magadnál vagy?

Előzmény: Törölt nick (16384)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 16415
milyen falukra gondolsz???
Herceghalomra??
Biatorbányra??
És még soroljam azokat a helyeket, ahol fiatalabbnál fiatalabb úrigazdag és úrigazdag hátán???
Budapesti ingázók legalább 80%a itt és ezekhez hasonló településeken él. (Bár nincsenek adataim)
Az hogy picinyke fővárosunknak nem tesz jót a sok bevándorló az elved szerint, igenis vannak olyan városok, ahova elkelne a betelepülés! Minden megvan, csak kihasználatlan sok esetben.
Előzmény: BoGar (16404)
mzdude Creative Commons License 2009.01.22 0 0 16414
Esetleg áthajtási díjat az agglomerációban lakóktól?

De ez itt OFF
Előzmény: Törölt nick (16413)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16413

szerintem jó lesz ez...

ez majd kihajtja az irodákat, bankokat üzleteket (és ezáltal a munkahelyeket) a tiltott városon kívűlre, ahol könnyebben elérhetők lesznek autóval...

a belvárosiak meg csak hadd pislogjanak majd, hogy miért lesz drágább minden... :-))

 

apropó: a zónán kívüli kerületek szedhetnek "kihajtási díjat" a tiltottvárosiaktól? :-))

Előzmény: Törölt nick (16412)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16412
dugódíj

1. ugyanaz a szemét privát banda fogja kezében tartani, aki a KÖZterületen parkolásból csinál MAGÁNprofitot, nem is kevés %-ot

2. más országokkal ellenében, itt nem fogsz érte semmit kapni. nem lesz felújított belváros, nem lesz jobb a belvárosi tömegközlekedés

3. ez csak egy újabb adó lesz, semmi más


amit el lehet rontani, el fognak rontani
a prágai belváros itt hagymázas álom
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16411

Vagy ha vér folyik.

 

tehát ha viszik a gyesznót, akkor nem... :-)

Előzmény: ghosty9 (16407)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16410

Igaz, hogy km-ben számolva két-háromszor annyit ingázna mindenki, mint most vidéken, de városi lenne ;-)

 

hüjét mondó versenyre gyúrsz? :-)

Előzmény: attus germanicus (16405)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16409

Egyébként milyen ingázásról beszélsz?

 

és te? :-))

Előzmény: BoGar (16404)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16408

A teljes Munkás körút szerintem egyáltalán nem kell. Irreálisan drága lenne

 

hát budán átvezetni télleg az... :-))

de a bécsi úttól az M1/M7ig mindenképp kell...

Előzmény: Roger Preed (16403)
ghosty9 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16407
"bazban a rendőr akkor megy ki, ha az MG masíroz."

Vagy ha vér folyik.

Súgjak még többet? :-)

(Egyébként a jelenlegi rendőri hatékonysággal is egyre elégedetlenebb a nép, lehet, hogy még csinálnak is majd valamit ezen a téren.)
Előzmény: Törölt nick (16399)
ghosty9 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16406
"Persze, mindenki beköltözik a városokba, a városok nagysága nő, fejleszteni kell, nő az ingázók száma, még többen ülnek autóba, nő a környezetszennyezés, több utat kell építeni."

Meg, amit mondok: egyre drágábban, mert szépen felkúsznak a telekárak. :-)

Nem véletlen talán, hogy az M6-M0 volt eddig a legdrágább pálya Ft/km-ben (ha jól tudom). Oké, meg megdobta a sok közmű, meg fel-lehajtó, de az is az elég felkapott környéken vezetés következménye.
Előzmény: BoGar (16404)
attus germanicus Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16405

Betonbuzi szempontból a vidékről a városba település elég nagy gáz lenne, mert út helyett metróra meg villamosra lenne szükség ;-)

Kivéve persze, ha a várost úgy építjük, mint Amerikában. Végülis hely van rá. Igaz, hogy km-ben számolva két-háromszor annyit ingázna mindenki, mint most vidéken, de városi lenne ;-)

Előzmény: BoGar (16404)
BoGar Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16404
Persze, mindenki beköltözik a városokba, a városok nagysága nő, fejleszteni kell, nő az ingázók száma, még többen ülnek autóba, nő a környezetszennyezés, több utat kell építeni. Nem biztos, hogy olyan jó a te kis ötletecskéd.

Egyébként milyen ingázásról beszélsz? Városon belül nem nagy az ingázás? Csak növeled a dugót a beköltözők által. Nem mindenki akar a faluból a városban dolgozni. Sőt a falvakban sajnos inkább idősek élnek, ők nem dolgoznak, nem ingáznak, max felülnek a biciklire, elmennek a boltba, a templomba, kocsmába, és haza.
Előzmény: Törölt nick (16400)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16403
A teljes Munkás körút szerintem egyáltalán nem kell. Irreálisan drága lenne
Részleges Munkás körucca plusz KKK bőven elég lenne.
Előzmény: Törölt nick (16396)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16402

hát nem is úgygondoltam, hogy kiaggyuk a zukázt, és öt év alatt lezavarjuk a falutlanítási programot... :-)

 

inkább úgy, hogy az életképteleneket nem tartjuk életben, és a városba költözést támogatjuk) pl. azzal, hogy nem sarcolunk le róla félmilliót, mert vett egy likat, meg adunk neki 10 évre szóló ingyenes tömközl bérletet, stb...)

Előzmény: Roger Preed (16401)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16401
Azért többről van szó, mint 3-4 farmercsaládról falunként. Mi van az odatelepült gyárakkal, üzemekkel?

Abban igazad van, hogy nagyon drága fentartani 3200 települést (átlagosan 2600 lakos), de nem vagyok biztos, hogy lényegesen olcsóbb lenne egy 10 milliós metropolisz annak mindenféle infrastruktúraigényével.

A 8-10 ezer fő alatti települések garantáltan halálra vannak ítélve (tisztelet néhány kivételnek), csak az ezzel kapcsolatos döntéseket senki nem meri bevállalni.
A maradék településeken viszont koncentrálódni fog a lakosság.
Előzmény: Törölt nick (16400)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16400

3-4 farmercsalád ellássa 1 falu főggyét. ők nyilván majd ott laknak a farmon.

 

de a többi 2-3000 falunként minek bassza az időtpézt hosszú ingázással?

(+a drága rezsi, közmű, infra stb. is csak pézkidobás...)

Előzmény: BoGar (16398)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16399

Pénzelbasznádon.

 

te konkretén miről beszélsz?

bazban a rendőr akkor megy ki, ha az MG masíroz. különben lexarja, hogy mibajod.

 

rád nem érdemes több időt pazarolni, ezért mondom csak a tényeket, magyarázat nélkül... :-))

Előzmény: ghosty9 (16397)
BoGar Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16398
És ki fogja megtermelni a mezőgazdasági termékeket? Talán a városból fog kijárni az ember több 10-100km-eket?
Előzmény: Törölt nick (16384)
ghosty9 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16397
"a vidéket hagyni kéne leépülni a g.cibe, és inkább a városba költözést kéne támogatni...."

Te miféle településen is laksz, úgy egyébként? :-)

(Megjegyzem, ha úgy igazándiból elkezdődik majd egyes környékek no man's land-esítése, ki fog derülni, mennyi pénzt visz majd el legalább a minimális közbiztonság fenntartása...)

De látom, érved még mindig nincs, ha annyit tudsz mondani, hogy dede, az az ócsóbb. :-) Komolyan, ural, gyere vissza!
Előzmény: Törölt nick (16384)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16396

akkor tökönszúrom magam.

no, akkor még most gondoskodj az utódokról... :-))

 

100 km 2*2 városi főút legalább 3-400 Mrd lenne, ha nem több.

 

ok, ez télleg sok, de ennyi talán nem is kell első körben...

egy 50es is igen frankó lenne... a munkáskörút meg a KKK beleférne a keretbe...

 

 

a képeket nézegetve az M2vel szerintem nem az a fő baj, hogy 2x1es félpálya, hanem az, hogy ez spórolós LEÁLLÓSÁV nélküli félpálya...

ha meglenne a 10,5 aszfaltszélesség nem lenne ennyi frontálisütközéses baleset...

 

http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2876.shtml

Előzmény: Roger Preed (16394)
attus germanicus Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16395
>Ha nem termel évente 20-30 Mrd Ft pluszt a rendszer (üzemeltetéssel és rendelkezésre állással), akkor tökönszúrom magam.
Hááát, akkor kezdjél nézelődni az üzletben alkalmas kések tárgyában. Nullszaldó körül lesz, én arra tippelek. Talán kis veszteség is lehet rajta.
Előzmény: Roger Preed (16394)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16394
"hát a rencer üzemeltetésére!
(meg a lízingdíjra, hisz nyilván magántőkéből fog kiépülni)"

Ha nem termel évente 20-30 Mrd Ft pluszt a rendszer (üzemeltetéssel és rendelkezésre állással), akkor tökönszúrom magam.

""

Háát.... Abba ez nem férne bele.

100 km 2*2 városi főút legalább 3-400 Mrd lenne, ha nem több. (2*2 + középen egy esetleges busz/villamossáv + kerékpárút/kerékpársáv + megfelelő zöldsáv)
Nyugati M0 28 km. Alaphangon 60-80 Mrd lenne, de lesz benne 10 km alagút. Inkább 100-130 mrd lesz.
3 híd 100-120 Mrd.
Előzmény: Törölt nick (16391)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16393
Előzmény: Törölt nick (16392)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16392
a bözsi fontosságáról meg csak annyit, hogy elég ha ember felmászik reája, máris beáll a fél város... :-))
Előzmény: Törölt nick (16391)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 16391

aha. szóval mégis a hungária... érdekes krumpli ez így...

 

bár ehhez szükség lenne 1 fontos átkötésre (a Lágymányosira)..

ja. egy alkotás-hamzsabégi-lágymányosi 2x2es összekötés mindenképp kellene...

 

+1. Mire költik a plusz bevételt?

 

mégis mire? hüje kérdés.  :-))    hát a rencer üzemeltetésére!

(meg a lízingdíjra, hisz nyilván magántőkéből fog kiépülni)

 

nyugott lehecc, hogy ez pont olyan lesz, mint a fizetőparkolás: maffia védelmi péz.

 

namost nekem az a problemmám ezzel, hogy ha így kiüríccsük a bélvárost, akkor miafasznak az M4?

 

abból az 500+mrd-ból be lehetne zárni nyugaton az M0-t, megépíteni a hiányzó 3 pesti hidat, meg vagy 100km nagyonpríma 2x2es külvárosi főutat...

Előzmény: Roger Preed (16390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!