Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30406
Na akkor itt folytassuk:vodanet kukac mailbox.hu


Taxxx: Igazad van, bocsánat!
Előzmény: volánbarát (30400)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30405
Amíg nem jön rá ez az ország, hogy a klasszikus elosztási rendszer, nevezetesen hogy mindenkinek adjunk, még ha kicsit is - ma már nem működik. Ostoba vagy szándékosan rosszat akaró emberek döntenek ezekben a kérdésekben - és ezért lesz nekünk egyre rosszabb, ha másért nem. Mindenkinek ki akarják szúrni a szemét - akár ócska ígéretekkel, akár 19 ezer forinttal, akár azzal - mint esetünkben - hogy oda is jusson az új buszból, pedig nem indokolná semmi, aztán meg majd csak néznek, ha jönnek a problémák. Sajnos a volánok jó része még mindig nem tudja normálisan kezelni a kocsiparkját abban a tekintetben, hogy mit hova. Talán túl hirtelen kellett megbírkózniuk azzal, hogy egyszerre csak ennyi különféle típus lett. Azért kellene előre is látni, és ez a másik baj, hogy ebben az országban sajnos csak kevesen tudnak.
Előzmény: Törölt nick (30404)
atinform Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30401
2. Témánk
Előzmény: volánbarát (30398)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30400
Ez igazán komoly kijelentés tőled. Most jól megmondtad.

Mutasd meg a főnöködnek beírásodat, biztos megdicsér majd, tökös gyerek vagy.




Ha ez megtörtént, utána próbálkozz inkább érvekkel, tényekkel, számokkal.
Előzmény: Törölt nick (30399)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30399
Neked??? Te sem tudsz!!
Előzmény: volánbarát (30392)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30398
Javaslom, olvass vissza és értelmezd a folyamatokat. Hátha sikerül.


Egyébként tőled is várom az érdemi észrevételeket a beidézett TÉNY-ekre.



1. Kezdjük például az élsportra juttatott százmillikókkal. Szerinted helyes?


2. "táánk" az micsoda?


3. Egy elvi kérdés. Szerinted, aki közpénzekkel gazdálkodik, az súlyosabb/szigorúbb megítélés alá esik, mint aki a saját pénzét kockáztatja?
Előzmény: Törölt nick (30396)
v_peti Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30397

Akkor Csepel volt, és nem Ikarus. De akkoriban még nemigazán halottam másról az Ikaruson kívül.

 

Előzmény: LTNLTN (30387)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30395
Érdekes, hogy érvek híján megpróbálsz oktatgatni.
Előzmény: Törölt nick (30394)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30392
Ne gratulálj, hanem próbálj meg érvelni.
Előzmény: Törölt nick (30391)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30391
Off És ezt csak egy igen erős sértéssel lehetett az itt "lévők" tudomására hozni. Gratulálok!
Előzmény: volánbarát (30383)
MALWIN Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30390
Ide kapcsolódóan:
A Tv-nál is tudják, hogy a háromtengelyesek nem jók egy-az egyben az Ik 280-asok cseréjére-ezt a meglevő, Rába és Volvo típusaik üzemeltetési tapasztalataiból vonták le.
Valószínűnek látszik, hogy a Volvo-k az IK 280-asok mellé fognak kerülni, nem pedig a helyükre.
A csere aztán majd szép lassan megy végbe, ahogy majd látszik, melyik vonalnak elég a Volvo, és melyiken kell hozzátenni még férőhelyet.
A kompetencia abszolút találó.Valóban oda tartozik.
Előzmény: Törölt nick (30389)
RAN 19-77 Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30388

"Jónéhány csuklós Sándorfalvára, Kübekházára, Tiszaszigetre, Domaszékre is jár"

 

meg Röszke,Röszke OH...legalábbis sokszor szoktam ott csuklóst látni,sőt egyszer még utaztam is trilexes 280-sal...maga volt az élmény..azt hittem nem tesszük meg a 20 kilóméteres távot a határtól Szegedig

 

akkor gondolom ezek a trilexes kocsik szép lassan eltűnnek

Előzmény: BGab (30385)
LTNLTN Creative Commons License 2005.12.18 0 0 30387

Egy kérdés, ide kapcsolódva: Annakidején, mielőtt a 400-as sorozatú buszok bejöttek volna, az Ikarus (más még nem nagyon volt), bemutatta egy új szóló busz protoítpusát, amiben 4 ajtó volt. A 2. és a 3. között volt egy keskeny ablak. Ki tud erről a buszról valamit?

 

 

Az Csepel volt. 1992-ben mutatták be. Valahol van róla egy újságból kivágott képem, de most nincs kéznél, úgyhogy sajnos nem tudom megmutatni. Egyéb infót nem tudok róla.

Előzmény: v_peti (30386)
v_peti Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30386

Mivel minden olyan városban, ahol kötelező az első ajtózás, a legtöbb utas az 1. és a 2. ajtó között van, és utaslemaradást is láttam, annak ellenére, hogy hátul sakkozni lehetett :) , így nem biztos, hogy annyira haszontalan. (Bár a felszállás elől jóval tovább tart minden esetben, mint a leszállás, az ilyen helyeken.)

 

Egy kérdés, ide kapcsolódva: Annakidején, mielőtt a 400-as sorozatú buszok bejöttek volna, az Ikarus (más még nem nagyon volt), bemutatta egy új szóló busz protoítpusát, amiben 4 ajtó volt. A 2. és a 3. között volt egy keskeny ablak. Ki tud erről a buszról valamit?

 

Előzmény: Grimbi (30381)
BGab Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30385

Jónéhány csuklós Sándorfalvára, Kübekházára, Tiszaszigetre, Domaszékre is jár. Ide nem is kerülnek az "új" kocsikból?

 

Egyébként mennyire zsúfoltak az említett járatok? Gondolom csúcsidőben igencsak kihasználtak. Egy az egyben akarják a 280-asokat ezekkel kiváltani?

Előzmény: MALWIN (30384)
MALWIN Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30384
nem tudom, hogy milyen buszokat, milyen utastarhelésű vonalakon akarnak ezekkel kiváltani.[i/]

Úgy tudom, hogy Ik 280-asokat, és főleg az üllési, csólyospálosi, szatymazi vonalakra kerülnek.
Előzmény: BGab (30377)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30383
Szerintem te is nyugodtan visszahúzhatod a karszalagodat.


Pusztán arra utaltam, hogy akkora hülyeséget írt, hogy azzal még vitatkozni sem érdemes. Akinek például a betűkkel is ekkora gondjai vannak, attól mit is várhatunk.
Előzmény: Törölt nick (30374)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30382
Igaza van? Amennyiben?
Előzmény: Jump424 (30373)
Grimbi Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30381
Bpesten kívűl mindenhol lehetőség, vagy kötelesség az első ajtózás. Nos innentől kezdve értelmét veszti a második második ajtó. Nem igazán értem mit akar a Vasi Volán egy ilyen ajtóelrendezésű busszal, hazánkban véleményem szerint ennek az előnyeit a budapesti 7-es család járatain lehetne kiaknázni, máshol feleslegesnek tartom. Vagy mehetne repülőtérre ennyi ajtóval.
Előzmény: sosiforda (30362)
atinform Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30380

OFF

A www.credobusz.atw.hu meg fog szűnni a tárhely méretének korlátozottsága miatt!

A lap viszont változatlan formában, továbbra is elérhető a www.credobusz.fw.hu -n!

Megértésüket köszönöm! :)

ati

ON

Carpy Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30379
:)
Előzmény: Alkaa (30378)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30378
Valóban nincs, mert nem CNG-üzemű. :-)))) Amúgy értem a poént.
Előzmény: Carpy (30376)
BGab Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30377

Hm, nem tudom, én még nem láttam ezeket a buszokat élőben, így nincs róla semmiféle tapasztalatom, ezért kialakult véleményem sincs igazán. Az, hogy külsőre hogy néz ki, az egy dolog. Az ajtóelrendezés megint egy másik dolog, az 1-1-0-t én sem tartom a legszerencsésebbnek, de nem tudom, hogy milyen buszokat, milyen utastarhelésű vonalakon akarnak ezekkel kiváltani.

A kényelmetlen utastérhez nem tudok hozzászólni. Ezt kifejthetnéd, hogy mit értesz alatta? Az ülések kényelmetlenek, a hely szűk, vagy miért?

A nyitható ablakok hiánya valóban lehet kellemetlen, de úgy látom, hogy a buszon van légkondi. Ez nyáron igen jó szolgálatot tehet. Pl. a kunságos háromtengelyes MAN-en sincs egyetlen nyitható ablak sem, nyáron mégis igen kellemes benne a hőmérséklet (csakúgy, mint télen). Sokkal kellemesebb, mint egy nyitható ablakú 200-ason.

Az erős motorzaj pedig relatív. Attól függ mihez képest. Én még nem hallottam, hogy mennyire hangos, de nem gondolnám, hogy a 200-asoknál zajosabb lenne (lehet, hogy tévedek).

Én nem akarom védeni a buszt, mert mint írtam, nem is ismerem (épp ezért szidni se), de szerintem írtál néhány olyan dolgot, ami nem jogos bántás a busz irányába. De ez csak az én véleményem.

(Ja, és persze én is jobban örültem volna, ha ezek helyett háromtengelyes E94-eseket vesznek.)

Előzmény: Alkaa (30375)
Carpy Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30376
Ráadásul még sapka sincs ezen a buszon!...
Előzmény: Alkaa (30375)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30375
"1990-ben szétválláskor pont a létszámmegtakarításból vettek két darab Cummins motoros 396-os buszt."

Szerintem az 1992-ben volt.

"Elővárosi közlekedésre másfajta kocsi kell, mint a távolsági forgalomhoz, az egy ajtós meg a "turista" jellegű buszok utascseréi hosszabbak, alkalmatlanok az elővárosi közlekedésre."

Kérem szépen, a frankó ki lett mondva, ezért van bajom a Tisza Volán 17 db most beszerzett, 1-1-0 ajtóelrendezésű 15 méteres kocsijával. Ismét csak ne jöjjön senki üzemeltetési meg ilyen szempontokkal, nem kell hozzá nagy ész, hogy előre meg lehessen mondani, az utasok hihetetlenül elégedetlenek lesznek a buszokkal a kevés és szűk ajtók miatt - ha másért nem, pl: kényelmetlen utastér, alig nyitható ablakok (vagy esetünkben nincsenek is?), erős motorzaj, stb. Nagy rá az esély, hogy a Tisza Volán belefutott egy jókora baklövésbe ezzel az alkalmi vétellel, bár nem vagyok rosszindulatú, kívánom, hogy minél jobban jöjjenek ki belőle.



foto: TLP (thx :-))
Előzmény: borsodvolan (30366)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30374
OFF-Tudod ezen a topicon rengeteg ember dolgozik, vagy nőtt fel ezen a szinten. Ha ez nem tetszik neked akkor szerintem jobb ha máshol terjeszted a világmegváltó nézeteidet.

ON A tartalékos buszok kivételével a sofőrök nagy többsége (vannak kivételek) takarítja szépítgeti a kocsiát.
Előzmény: volánbarát (30371)
Jump424 Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30373
FLAME ON

Ember! Abbahagyhatnad a hisztit, mert sok lesz!

Ha valakinek igaza van, es az nem a te szajad ize szerinti, akkor rogton a szemelyet probalod a foldbe degradalni?

Miert nem nyugszol el? Menjel oda, ahol az "iagzsagodert" tenni tudsz!

FLAME OFF
Előzmény: volánbarát (30371)
István Gyuri Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30372

Carpy: nincs igazad, de szerencséd viszont igen, mert most nem érek rá szétcincálni a felvetéseidet :)

Várom a válaszod, különösen arra vagyok kíváncsi, hogy miért jó az utasoknak, hogy esetleg évekig azért nem indul egy járat, mert a T. volánok egyezkednek :)

Előzmény: Carpy (30364)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30371
Erre a szintre nem tudok lemenni a keszonbetegség veszélye nélkül.
Előzmény: borsodvolan (30366)
v_peti Creative Commons License 2005.12.17 0 0 30370

Az tény, hogy a sofőrök és buszok gyakran szorosan összetartoznak. Ez meg az embert arra ösztönzi, hogy jobban vigyázzon rá. Amúgy meg pl. a Vasi Volánnál egyes buszokat kiadnak maszekba, és ilyenkor a sofőr üzemelteti a buszt. (Nem tudom, hogy a karbantartás-javítás hogyan kerül elszámolásra.) De a busz ugyanúgy rendes menetrendszerinti forgalmat lát el, mint az összes többi.

 

Előzmény: borsodvolan (30366)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!