Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3375

nekem kicsit zavaros, hogy miért döntenek ilyen vagy olyan megoldás mellett adott helyzetben.

 

pl. az M6x62-csp-ot megcsinálták kanyarodósávosra, pedig a 62-nek nemkicsi a forgalma (és lesz még nagyobb is, hiszen egy ideig nem lesz M8)

viszont az M6 ÖSSZES többi csp-ját korforgósra csinálták, pedig sok olyan van köztük, ahol jelentéktelen a forgalom.

 

akkor hogyis vanez?

Előzmény: Fricy (3373)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3374

jó hogy szóba került az alagút, már meg akartam kérdezni:

 

az elmúlt években elég sok alagúttűzeset történt, de a biztonságfejlesztések között sehol nem olvastam automata tűzoltóberendezésekről.

Olyan mennyezeti spriccelős fajtára gondolok, amiket kötelezően telepíteni kell az új építésű irodaházakba, bevásárló-szórakoztató-központokba.

 

Ez alagútban nem-e lenne-e használható?

Előzmény: attus germanicus (3371)
Fricy Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3373
2 kicsi.
Előzmény: Törölt nick (3372)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3372
1 nagy körforgalom (mint a 6xM6) vagy 2 kicsi?
Előzmény: Fricy (3361)
attus germanicus Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3371
Lezárták szombat délelőtt a Franciaországot és Olaszországot összekötő Mont Blanc-alagutat, mert a francia bejárattól három kilométerre több tíz méteren beomlott a fala.

Az alagút előreláthatólag 24-48 órán át lesz lezárva a forgalom elől - közölte a Rhone-Alpes megyei útfelügyelőség. Az autósokat arra kérték, amíg el nem távolítják a törmeléket a Mont Blanc-alagútból, illetve amíg el nem múlik az omlásveszély, kerüljenek délre, a Fréjus-alagút felé. Olaszország és Franciaország között az Alpokon átmenő forgalmat már szerdán megzavarta egy kisebb, a mostanitól nem messze bekövetkezett beomlás a Mont Blanc-nál: akkor a hét és fél tonnánál nehezebb tehergépkocsikat tiltották ki erről az útszakaszról.
Fricy Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3370
Igen, arról van szó.
Előzmény: Rooger Preed (3368)
Fricy Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3369
Déli M0 hídon van kerékpárút, a híd északi oldalán.
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (3363)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3368
Ha jól sejtem az M7 Érd-Parkváros csomópontjáról. Amúgy rengetegen átszoktak a tárnoki csomópontra. Kíváncsi vagyok, mikor kezdik el komolyan lassítani az ott átmenő forgalmat (meg, hogy mikor lesz végre kész teljesen a Sóskút felé menő átkötés és mikor lesz teljes értékű csomópont).
Előzmény: Törölt nick (3365)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3367

szóval:

előzetes terepszemléhez... (közönségszolgálat/képek az építkezésről)

Előzmény: Törölt nick (3366)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3366
előzetes ...
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (3363)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3365
melyik csp-ről van szó?
Előzmény: Fricy (3362)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3364

északi-híd:

mindkét oldalon meg lehet nézni az építkezést.

a bal parton van a látohatóközpont, kilátóterasszal. viszont itt még kevesebb a látnivaló.

A jobb parton már kész az értéri híd egyik fele, kész az egyik mederpillér, és átlátni a szigetre is...

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (3363)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3363

Sziasztok!

 

Egy budapest-környéki kerékpáros túrához kapcsolódóan március közepén végigjárnám az összes fővárosi Duna-hidat, ehhez kapcsolódóan lenne két kérdésem: az épülő Megyeri hídhoz melyik oldalon lehet jobban "hozzáférni", közelebb menni, jobban lefotózni stb.; illetve a déli M0-hídnál van gyalogos-kerékpáros átkelő is a hídon?

Fricy Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3362
:)
Remélem idén már tényleg elkezdik. Bár kétségeim vannak, hogy tényleg jó lesz e így. És ezzel nem vagyok egyedül.
Előzmény: mestska (3359)
Fricy Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3361
A körforgalmas megoldással minden ágban biztosított a többletkapacitás.
Előzmény: Törölt nick (3360)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3360

ha jól sejtem itt nem a forgalomra való méretezés az érdekes

(erre megvan a bejáratott számítási eljárás és csp.tipus névleges kapacitás adatok),

hanem a forgalom BECSLÉSE, de főként a következő 10-20 évre vonatkozó prognózis...

(addig azért jó, ha bírja kapacitással...)

Előzmény: Fricy (3347)
mestska Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3359

nekem ez féllóhere volt anno, csak a domborzattal kellett játszani egy picit.

 

szintén körforgalmakkal. Nagy a balra forduló forgalmam...

 

aztán nehogy úgy járj azokkal a körforgalmakkal, mint az érdi csomópont átépítésének első elképzelése... :))

Előzmény: Fricy (3343)
mestska Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3358

abszolút magánszervezésű, émmá csakisúgy megyek mindenhova,

 

és ebben milyen igazad van.

Előzmény: part_wish (3341)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3357

lenne még mit tanulni akár a környező országoktól is (valaki linkelte már a horvát példát) kommunikáció, transzparencia oldaláról is..

 

én voltam az elkövető. de nem csak linkeltem, hanem bátorkodtam a nartnak is figyelmébe ajánlani, valamint finoman érdeklődtem, hogy tőlük mikor várhatunk hasonlót.

mondták, hogy tudnak az anyagról, nekik is teccik, de ez az ÁAK kompetenciája, náluk kopogtassak.

 

A beruházási érték megduplázódása mellett azonban a létszám mindössze 30 százalékkal bővül, így az új társaság megalakulása hatékonyságjavulást is eredményez - közölte a cég.

 

nagyszerű!

Sőt! ha pl. nekem duplájára emelik a fizetésem, akkor nekem 100%-al nő a hatékonyságom, mivel a duplapénzt is el fogom tudni egyedül költeni. nohát.

Előzmény: part_wish (3355)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3356

off

alaposabban belenézegettem az albumodba...tényleg nagyon profi fotók...

(gondolom az apparát sem kezdő kategória.. :-)

az albumlistát nézve alaposan bejártad már a nagyvilágot... télleg nem cubával kezdted... -)

on

Előzmény: part_wish (3354)
part_wish Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3355

 

A cégbíróság bejegyezte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.-t, amely a Nemzeti Autópálya Zrt. szervezeti átalakulásával, feladatbővülésével jött létre.

 

http://www.mfor.hu/cikk.php?article=34056&pat=3

 

gondoltam, hogy írok a nart-nak, hogy ilyen cég már nincs is. hátha legalább lekapcsolják a meglevő kétévente frissülő és gyakorlatilag dezinformációra használatos honlapot.

 

A bővülő feladatok miatt 60 fővel 240-re emelkedik a NIF létszáma. A beruházási érték megduplázódása mellett azonban a létszám mindössze 30 százalékkal bővül, így az új társaság megalakulása hatékonyságjavulást is eredményez - közölte a cég.

 

kíváncsi leszek, hogy a kommunikációban milyen hatékonyságjavulás lesz. azon kívül esetleg, hogy a kommunikációs igazgatón kívül lesz esetleg egy kommunikációs főigazgató is. ugyanis az elmúlt másfél évben, a honlap elindulása óta frissített és felrakott infók körülbelül egy kilencéves rendszergazda négyórányi munkája. lenne még mit tanulni akár a környező országoktól is (valaki linkelte már a horvát példát) kommunikáció, transzparencia oldaláról is..

part_wish Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3354
egyébként (folytatása..): meg gyönyörű ország. az utakon meg pártízkilométerenként fizetni kell fizetőkapunál, de nagyon nem derült ki, hogy mi az ellenszolgáltatás...
Előzmény: part_wish (3353)
part_wish Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3353
hát ott a városokban biztos nem vezettem volna...egyébként  
Előzmény: Törölt nick (3342)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3352

Teljes lóherét nem tervezhetek, mert drága....

 

érdekes, hogy mennyire relatívak a dolgok...

merthogy egy 4levelstack-hez képest piszok olcsó....

Előzmény: Fricy (3351)
Fricy Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3351
Teljes lóherét nem tervezhetek, mert drága. Pedig az lenne az igazi. :)
Előzmény: RadiX (3349)
Fricy Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3350
Matek és mechanika szigorlat + Közlekterv I-II. Legalábbis nekünk. A BSc-seknél nem tudom, hogy miként alakul ez.
Előzmény: Rooger Preed (3348)
RadiX Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3349
de azert van valami koltseg-megkotes is, nem? mert ha nem lenne, akkor csinalhatnal kozvetlen balrakanyarodo agakat is akar.
Előzmény: Fricy (3347)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3348

Az ilyen irányú tárgyak mennyire igényelnek nagy elöképzettséget az egyetemen?

 

Ilyenekröl szívesen hallgatnék szabadon választható tárgyként.

Előzmény: Fricy (3347)
Fricy Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3347
Kaptam egy 4x4-es mátrixot, amiben benne voltak az adatok, hogy milyen irányból milyen irányba mekkora a forgalom. A többi a tervezőre van bízva! :) A HCM eljárással méreteztem a lehajtó/felhajtó ágak és a keresztező főút csomópontját. Erre végül kapsz egy ún. szolgáltatási szintet. Ha ez rossz, új megoldás kell. Így jött nekem a körforgalom, mert csak az tudta levezetni normálisan a forgalmat.
Előzmény: Rooger Preed (3346)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3346
És egy ilyet hogy kell megtervezni?
Előzmény: Fricy (3343)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!