Nekem is hiányérzetem van őt illetően... Oops, van egy ötletem. Ha teheted, írd föl a VIN-t, ha találsz kis fémtáblicskut. Gondolok valamire nagyon. :-)
Minden esélyed megvan, ugyanis az idén beszerzett új csuklós MAN SG 313 (JSG-156) érkezése után sem lett kidobva. Szerintem még mindig Szolnok - Abony, ezerrel.
2001. október 16-tól már csak a nemzetköziek mentek az Erzsébet térről anno.
Szerintem az Erzsébet tér és a Népstadion áll. mindig is külön volt,tehát mai stadionons buszok nem mentek az erzsébetről. Szerintem...Nemzetköziek viszont a Népstadiontól is iindultak régen.
Lehetséges, bár nem tudom, hogy ott megállt volna. Az Árpád-hídnál volt megálló, befelé menet ott, ahol most is leszállít, kifelé pedig ott, a 32-es busz megállója előtt.
- mikor lett az Erzsébet Téren távolsági buszpályaudvar?
- Mikor lett csak nemzetközi?
- Mikor kerültek át az Árpád-hídhoz a Balassagyarmati járatok? Én még emlékszem mikor a Népstadionhoz mentek.
Továbbá érdekelne, hogy mikor az Erzsébet Téren belföldi pályaudvar volt, akkor nemzetközi is volt egyben? Akkoriban az összes belföldi távolsági busz oda ment, vagy volt máshol is buszpályaudvar?
Á, nálatok még nincs semmi baj, több volánhoz képest... Ami meg a Tourismót illeti, jó szelet! :-)))) Legyen meg mielőbb! Írd föl a VIN-je utolsó 4 számjegyét, ha látod. :-))))
"Biztos az MB-képviselet ragaszkodott hozzá, hogyha már ennyire bevásároltatok tőlük az idén, akkor már hadd sózzák rátok ezt is, nem? :-) "
Elképzelhető :) Minek után az elhozatal közben behányt az egyik, és vissza kellett vinni....a következő párbeszéd zajlott le:
(Szigorúan a képzelet szüleménye)
GV: - Kártérítést követelünk!!!
MB: - Kártérítést nem áll módunkban adni!
GV: - Kérjük a panaszkönyvet!
MB: - Nincs!
GV: - Olyan nincs hogy nincs!
MB: - Akkor van! De tudják mit? Van itt az udvaron egy Tourismo, esetleg ha megtetszene akkor tudnánk adni kedvezményt... meg Mercis dzsekit, meg sapkát, esetleg naptárt, kulcstartót....
GV: - Akkor visszük azt is!
MB: - Nem gond! De csak decemberben tudjuk leszállítani sajnos, mert még tudják a papírok meg ilyesmi....esetleg MB-s cukorkát?!?
......
:))))))))))
"Valami nem stimmelhet a cég gondolkodásmódjával,"
Hát ja...de végülis elkötelezték magukat a SCANIA/MERCEDES párosítás mellett...kérdés hogy meddig tart a dolog. VOLVO-nk még nincs, meg VOLVO utánzatunk sem, sőt SETRA-nk sem. Bár nem akarom elkiabálni a dolgot. De szó mi szó még igazi mercink sincs, csak ezek a török utánzatok.
"Pedig jövőre még kéne jönnie 1 Irizar-nak, a szerződés szerint, nemde? "
A szerződés......lehet én vagyok hülye, de ha jól emlékszem (majd BGab helyesbít ha nem), akkor úgy volt kiírva a tender hogy 100+400% olyan leosztásban hogy 2004-ben 1db, 2005/2006-ban 2-2db. De jövőre mindenképpen jön 1db. Aztán hogy a cég távlati elképzelései hogyan alakulnak...azt sűrű köd borítja. Szerintem nincsen jövőképük! Félnek is a privatizációtól, meg várják is
Én meg 23-án láttam. Axittem, rosszul látok. A rendszámra én is kíváncsi leszek. Biztos az MB-képviselet ragaszkodott hozzá, hogyha már ennyire bevásároltatok tőlük az idén, akkor már hadd sózzák rátok ezt is, nem? :-) Valami nem stimmelhet a cég gondolkodásmódjával, először az E94/700SE irányvonaltól állnak el, most meg a távolsági kocsipark típusait aprózzák tovább... Pedig jövőre még kéne jönnie 1 Irizar-nak, a szerződés szerint, nemde?
Vazze, akkor tényleg azt láttam a bonyhádi telep hátuljában a 6-os útról nézve! De nem mertem beírni, mert azt gondoltam, biztos csak összekevertem az egyik Irizarral. Az biztos, hogy a hokibot rajta volt. Döbb.
Ezelőtt kb 6 évvel elkezdtek szaporodni a kis településeken a helyi járati közlekedést biztosító ( nem Volán)cégek. Ezeket az önkormányzat többségi részesedésével hozták létre. A településéken minden nyugdíjasnak és tanulónak, gyermeknek volt kedvezményes bérlete. A járatok nem is biztosítottak akkora férőhely kapacitást, amekkora utzási igényre lehetett számítani a bérletdarabszámok alapján. A fogyasztói árkiegészítést igénybe vették minden bérlet után. Voltak olyan települések, ahol korábban a Volán nyújtott helyi járati szolgáltatást, de azt megszüntették. Olyan menetrendek láttak napvilágot, ahol a közlekedési jelek épp az ellenkezőjét jelentették a hivaloshoz képest, és az is előfordult, hogy egy külső településrészre csak oda irányban szállított utasokat - papíron - a járat. A Volánok a problémát jelezték a megfelelő helyeken, ám évekig nem történt semmi. Közben néhány nagyobb város önkormányzata (Pécs, Győr) úgy gondolta a bliccelések csökkentésére, szociális indokból stb., hogy szintén sok diák számára biztosít bérletet. Ezután következtek az APEH vizsgálatok és néhány dolog megváltozott, de azt már leírták előttem.
Mi ez az egész? Gondolom, nem egy véletlenül elcsípett jármű, mert a szélvédő egyik fele nem átlátható, így normál forgalomban nem nagyon közlekedhetne. Talán óriásplakátnak készült a fotó? Valami közlekedésbiztonsági kampány céljából?
Annyit sikerült kiderítenem a google segítségével, hogy portugálul van a szöveg.