Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Munkanapokon: Köblény-Kárász között 3 karika, hajnalban 4.10-kor kezd, a 3. vissza Köblénybe 7.20-kor. Utána át Mázára. Mázáról 8.15-kor Komló. 10.00-kor vissza Mázára, onnan pedig Köblénybe, több, mint fél órás szászvári megállással. 12.10-kor Komlóra. 14.20-kor vissza Köblénybe. 15.05-kor Kárászra, onnan haza 15.30-kor. Szombat: Köblény-Kárász 4.45-kor, vissza 7.20-kor. Innen u.a., mint munkanapokon, de 15.05-kor már nem jön vissza Kárászra. Vasárnap: fél 8 környékén Komlóra. 13.30-kor vissza Köblénybe. Egyből fordul Komlóra. 17.15-kor haza.
A pontos időadatokat az 5710-es vonalról ki lehet szemezgetni. A komlói tartózkodások alatt "helyizhet". Régen, vasárnap csinált amolyan titkos járatot Pécsre 15.00-kor (Mánfán át), és 15.45-kor indult vissza Komlóra.
-Ha azóta valami kredenc került a köblényire, akkor mindez tárgytalan:-S
Ha már így belejöttél... JOB-422-es merrefelé szokott előfordulni? Elsősorban nem is a telephely, hanem a járatai érdekelnének(feltéve persze, hogy fordás).
..és kérdeném, hogy ezek az elméletileg komlói gépek hol vannak, mert már több alkalommal jártam ott, de se hétköznap, se hétvégén, reggel, este nem láttam őket. Tehát ők biztosan nem alszanak a busz pu.-n. Remélem képben van valaki komlói témában. Köszi!