Keresés

Részletes keresés

urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3453

Nem tudom mit őrizgetik azt a HÉV vonalat, az az ötös metróval el fog kerülni onnan!

 

Anno amikor elgondolkodtam ezen én a vasút helyén, a helyett hoztam volna be az utat és csak feljebb nagyjából ott, ahol most a HÉV átmegy a Helsinki alatt egyesült volna az 5-ös út a Helsinkivel. Elvégre az ötösnek itt egyetlen funkciója van, elvezetni a forgalmat a városon túlra, ezért teljesen fölösleges együtt kezelni egy helyi forgalmat is lebonyolító úttal.

Előzmény: mestska (3450)
BoGar Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3452
Hát ezért van ott az az elbaszott félkörforgalom szerű borzadály?
Előzmény: Fricy (3448)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3451

Toulouse fantasztikus hely, mindenkinek ajánlom, lehetőleg a párjával együtt, elég romantikus hangulata van a városnak :)

 

Amúgy itt laktunk  (a körforgalomtól balra levő épületben)

 

És hogy ez miért csak fél-off? Mert a képen látható épp az automata metró föld alóli előbukkanása, állomása, majd viadukton való továbbhaladása..... Az épületből ki tudtunk menni az állomásra :)))

Az ablakomból kihajolva:

 

Előzmény: Fricy (3445)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3450

Old meg egyszerűbben!

 

tényleg lehet ötletelni, elb..szott egy csomópont ez ugyanis :))

 

A feladat: adott a különszintű átvezetés az elkerülő felé, biztosítani kell azt, hogy a kamionok eltudjanak jutni a hévvel párhuzamos útra az elkerülő és Bp. városközpont felől, valamint a Pepsi ( a déli bejáratok) is megkapja ugyanezeket a kapcsolatokat. Természetesen ezeknek a kapcsolatoknak kamionforgalomra kell méretezve lenni.

Illik továbbá a csomópontnak tudni a Soroksár felőli kapcsolatokat, oda elegendő személyautók számára biztosítani a sugarakat.

Az elkerülőtől északra levő íves részbe a jelenleg láthatónál jobban belemennni nem szabad, a hévbe sem, a Pepsi csatlakozását úgy kell megoldani, hogy utána a belső úthálózaton tovább lehessen menni probléma nélkül. A hév nyomvonalat természetesen megint csak nem szabad bántani.

 

Ja, és jelzőlámpásan működnie kell, az se árt, ha három fázisban történik mindez :))

Előzmény: urál (3442)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3449

majd mindjárt kapsz a fejedre ;))

 

mindenkit megnyugtatok egyébként, hogy ez nem a végleges, csak egy munkaközi állapot...

 

A linkelt google map egyébként telitalálat, a rajzon a soroksári elkerülő látható, ki-, és behajtókkal a a Pepsi és az Épfu felé.

Előzmény: felucca (3440)
Fricy Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3448
Tegnap Szentendrén voltam egy konferencián. A Cora-körforgalomnál éppen a hídgerendákat kezdték el beemelni.

urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3447

No azért a Helsinki út mégse egy kisvárosi zónán rongyol keresztül. Az elkerülő a temető mellett meg elmenne.

Előzmény: RadiX (3444)
RadiX Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3446
mostmar megvan, koszi
Előzmény: urál (3443)
Fricy Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3445
RadiX Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3444
genial! :)

Soroksart elkeruli, de azert Erzsebeten tovabbra is atrongyol :)

Es azon a baratsagos temeton jonne at, ami innen DK-re van, vagy csak a szelen?
Előzmény: urál (3441)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3443
Előzmény: urál (3441)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3442

Old meg egyszerűbben! :)

Előzmény: felucca (3440)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3441

Á! A Munkás körút feljebb van. Itt az ötös út Soroksárt elkerülő szakasza csatlakozna be a Grassalkovicsba.

Előzmény: RadiX (3439)
felucca Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3440
Akárhogy is, de megint szabadonengedtek egy közlekedéstervezőt. Azok tudnak ilyet:(
RadiX Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3439
mi jonne itt? a Munkas korut a volt vasut vonalan?
Előzmény: urál (3437)
RadiX Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3438
de annak mennie kellene tovabb a 10-es ut fele is, nem? (marmint ha a korvasutsori hidrol van szo).
Előzmény: mzdude (3436)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3437
Előzmény: mestska (3435)
mzdude Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3436
Óbudai híd?
Előzmény: mestska (3435)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3435
nem. Annyit segítek, hogy a térkép tájolása jó, és hévet láthatunk rajta.
Előzmény: urál (3432)
RadiX Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3434
gyönyörű :)
Előzmény: mestska (3431)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3433

majd ha egyszer lejössz Pusztaszakállasra, akkor majd jól megbeszéljük mi a helyzet Szolnok megyében. :))

Szolnokra egyébként mépíthetnének egy ferdekábeles modern gyaloghidat is, a Szapáry meg a Tiszaliget közé. Már vagy 10 éve szó van róla.

Előzmény: felucca (3427)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3432
Hamzsabégi?
Előzmény: mestska (3431)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3431

nesztek. :))

 

ki tudja hol vagyunk?

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3430

Amikor a délihíd épült, az M4 már akkor is északi nyomvonalon volt tervezve... :-)

Előzmény: felucca (3427)
Fricy Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3429
Pedig így lesz.
Előzmény: felucca (3427)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3428
Hát dehogynem. Az M4 nehogy már egy hullámvonalra emlékeztessen!
Előzmény: felucca (3427)
felucca Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3427
Nehogy már Szolnoknál ne a mostani elkerülő híd legyen az M4 hídja!
RadiX Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3426
az a baj, hogy sok helyen kellene hid a varosi forgalomnak is, meg az atmenonek is.

mellesleg Komaromnak es Esztergomnak is van varosi hidja, ezeknel egyertelmuen az atmeno/tavolsagi forgalomnak kellene masik. Vacnal jo lenne mindketto (bar az M0 eszak hatasa talan eler majd odaig is), de talan lehetne egyet ugy epiteni, hogy mindket szerepet ellassa.

Aztan ott van Szolnok, ahol megintcsak van varosi es elkerulo hid is, megis kellene harmadik elobb-utobb (es vsz lesz tavlatilag negyedik is az M4 reven).
Előzmény: felucca (3421)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3425
"Ezeket a hidakat (én így sejtem) a városoknak építik. Mohácsnak, meg Vácnak, meg Ostrihomnak. Pont azoknak, amelyekhez semmi köze sem lesz, a távolság okán. Akkor viszont feleslegesen torzítja a nagyobb hálózatot. Kíváncsi lennék, milyen lenne az az új reformkor, ahol (jajdefélünkaforgalomtól) a Lánchidat nem a helyén építenék meg, hanem Pest-Buda területén kívül."

Kimondtad a lényeget ebben a bekezdésben. Legyen hidunk, de úgy, hogy ezzel ne nőjjön meg a városban a forgalom. Így inkább menjen a városon kívül...

A váci híd semmit se ír arról, hogy lehetőséget biztosítaná-e pl a kerékpáros átvezetést.
Előzmény: felucca (3421)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3424

Szóval, ha a városz szolgálja az a híd, akkor legyen a városban. Ha meg nem, akkor legyen akárhol, a pusztában. De ez így most mindenkinek legrosszabb.

valóban: ha a szerencsésebb történelmi fejlődésű országok közé tartoznánk, akkor ezeknek a településeknek már rég lenne belvárosi hídja (és már a várostól távolabbra lévő hídja is)

 

sajna nem tartozunk közéjük, így ez egy kényszerű kompromisszum...

 

(én speciel 13.havi nyugdíj helyett 170mrd/év csináltam volna bagóért (kb. 10mrd/db) belvárosi hidakat is, de ez már offtopic...)

Előzmény: felucca (3421)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!