Keresés

Részletes keresés

698 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30495

Üdv.!

Ez nálunk egy 5x10cm matrica. Nem is kell nagyobb. A céglogó az más. Azt mindenki szíve szerint teszi ki, de amit írtam azt kötelező kitenni.

698

Előzmény: Tector (30494)
Tector Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30494

..."Előírás aztat mondja, hogy az üzembentartó nevét, címét kívül is fel kell tüntetni az engedélyszámmal együtt."

 

Arra viszont nincs megkötés, hogy ez mekkora felületű levonón/táblán stb. -n legyen.

Egy bizonyos Volán kocsijain csak egy Post-It méretű fehér levonó van a cég nevével, címével, engedélyszámával együtt az első ajtó és a kerékív közt valahol, oszt' kalap.

Előzmény: 698 (30493)
698 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30493

"Kívülre semmi sem írja elő, csak a szokás vagy az üzemeltető akarata."

 

Ez nem igaz. Előírás aztat mondja, hogy az üzembentartó nevét, címét kívül is fel kell tüntetni az engedélyszámmal együtt.

Előzmény: Törölt nick (30449)
callaghan Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30492

  Laci Bátyám!

 

 Mit rontottam el már megint?

Előzmény: Törölt nick (30489)
callaghan Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30491

 

 Valószínű, h. egy ilyen kezdeményezésnek igen nagy a politikai kockázata, azért gondolják meg az igazgatók kétszer is, h. meglépjék-e. Ne feledd, h. a megyeszékhelyek többségének kormánypárti polgármestere van, sokak elég komoly informális hatalommal - érdekérvényesítő képességgel bírnak a parl.i frakción belül. Nyilvánvaló, h. nehezen tolerálnák, ha a helyi Volán vezig. kellemetlen helyzetbe hozná őket azzal, h. rájuk testál egy újabb feladatot. Az ÁPV Rt-ben is a mindenkori kormánypárt adja a többséget, tehát ha v.lyik helyi potentát n.on akarná, le tudná váltatni az adott vezetőt. Ezzel egy időben az is elég valószínű, h. a helyi üzemért en bloc nem igazán lenne jelentkező - a tarifát az önk. határozza meg szociális - politikai szempontok alapján, a veszteségeket pedig a települések többsége nem pótolja ki, túl kockázatos. A veszteségre játszani adóleírásra törekvés jegyében már elvileg jobban hangzana, de ekkora volumen már az APEH-nek is feltűnne.

Előzmény: volánbarát (30470)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30490
Axittem eddig már ott volt. :-)
Előzmény: tupolev (30488)
tupolev Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30488
Ma ment 0 revízióra, pár nap és átadják.
Előzmény: Alkaa (30486)
Volvo Alfa Regio Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30487

"De engem az E94-esük érdekelne jobban. :-)))) "

 

Akkor majd fotózd le azt is!! ;-))))

Előzmény: Alkaa (30486)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30486
Peti bácsi elintézi. :-))))

De engem az E94-esük érdekelne jobban. :-))))
Előzmény: Volvo Alfa Regio (30485)
Volvo Alfa Regio Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30485
Előbb-utóbb valaki lefotózhatná őket. :-)
Előzmény: Alkaa (30484)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30484
A Bács Volán 3 db új Credo EC 11-ese:

KAJ-798
KAJ-799
KAJ-801

Ezzel véget ért az idei tenderes buszok kiszállítása, a Bácsé volt az utolsó adag.
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30483

bocsánat: ezzel

 

 

 

Egyébként kíváncsian várom, hogy taxx barátom mikor fog rápirítani a hozzád hasonló nívótlan hozzászólókra.

Előzmény: volánbarát (30477)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30482
Hűha! Akkor ez olyasmi lehet, mint a Nógrád Volánnál a JKM-656, ami szintén egy kétajtós, alacsonypadlós, helyközi, fehér Volvo 7000-es.
Köszi az infót, de akkor ez most nem helyi busznak lett véve? Használt, nem?
Előzmény: htibor (30481)
htibor Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30481

Nagy átrendszámozásról nem tudok.

Viszont!

Kb 2 perce kaptam telefonon, hogy 1-2 órája lett beállítva Zámoly felé egy szóló Volvo 7000-es, 2 ajtós, alacsonypadlós, légkondíconálóval felszerelt kocsi, rendszáma: JYL-227, ferde csíkos Albás fényezéssel.

Nagy a valószínűsége, hogy ez lesz az.

Előzmény: Alkaa (30480)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30480
Volt mostanság átszámozás felétek? A fehérvári helyi Volvo buszról mit tudsz? Van, nincs? Lesz most egy csomó használt Volvo?
Előzmény: htibor (30479)
htibor Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30479

Akkor történt, amikor a két Volvo 8700-as kocsi kiváltotta őket a távolsági fordákban.

Egyiket Cece-Paks irányú vonalra tették, másikból távolsági tartalék lett.

Előzmény: Alkaa (30478)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30478
Nicsak, nem is tudtam, hogy mindkét GDK-t átszámozták.
Előzmény: htibor (30475)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30477

Kedves Barátom!

 

Egy mondatot emelek ki téveszméidből:

 

 

"A volanoknak helykozi vonalakra kellett kiirni alvallakozast, es a helyi jarat pedig nem helykozi... "

 

A valóság az, hogy az összteljesítmény 5-30%-ra lehetett kiírni közbeszerzést. Nem volt ezzell kapcsolatos megkötés.

 

A többi állításod is hasonló összefüggésben áll a valósággal.

 

 

Olvass, tanulj, képezd magad.

 

Előzmény: Jump424 (30473)
gmondi Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30476

Vita a Hévízi autóbuszállomás új helyről:

http://www.nol.hu/cikk/388282/

htibor Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30475

GDK-141 -> FKS-235

GDK-142 -> FKS-234

Előzmény: Nzsolti (30472)
Jump424 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30474
Hmm. Akkor tuom, mit "kérnék" a KV helyében...

ja, hogy bili!!! ők nem kérhetnek :S
Előzmény: atinform (30434)
Jump424 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30473
ember!

Mondjal egy nyugati varost, ahol onmagaban nyereseges a varosi kozlekedes (kersztfinanszirozas, illetve allami, onkormanyzati dotacio nelkul)! A Te ahitott mintad alapjan!

Mielott jossza a miert nem igenyelnek dumaval....

mert kevered a szezont a keszonnal.

A volanoknak helykozi vonalakra kellett kiirni alvallakozast, es a helyi jarat pedig nem helykozi...

OFF

nemakarod pl. MAV-barat neven a vonatbuzullust boldogitani, hogy pl. miert az takarit, aki, vagy miert ugy, ahogy? Ja, hogy az illetekesek (nem a topic lakok), szoval ha fejen talalnad a szoget, lehet, hogy fejen talalna egy olomgolyo? :) Milyen jambor emberek vannak itt! :))))
Előzmény: volánbarát (30470)
Nzsolti Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30472
Ha tudja valaki, légyszi írja meg mi volt az FKS-234 (Alba Volán 395) eredeti rendszáma!
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30471
Köszönöm.

Mindenesetre érdekes, hogy jóval kevesebb kilométerért jóval többet fizetnek, mint a Kisalföld Volán lehetetlen feltételeket szabó kiírásánál. Talán Szolnokon több a tisztesség a vezetőkben.


Kíváncsiam várom a további fejleményeket.
Előzmény: BGab (30466)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30470
"Készítettem interjút több vezig.val, kérdésemre m.ki úgy nyilatkozott, h. szívük szerint inkább átadnák az önkormányzatnak a helyi üzemet, bajlódjnak vele ŐK!"


Ez nagyon szép. Adott a törvényi lehetőség, miért nem adják át? Miért nem pályáztatják meg ezeket, ha úgyis csak a baj van vele?


Itt volt például a kiváló lehetőség, a hazug alvállalkozói pályázat. Egyetlenegynél sem merült fel komplett városi közlekedés kiírása. Vajon miért? Ha annyira veszteséges a dolog, miért nem adják át?


Hidd el, ahogy a Volánok csinálják, a vízfejet eltartva, százmilliókat költve élsportra, csaló közbeszerzésekkel, úgy valóban veszteségesnek tűnhet (hahaha).


Ténylegesen azonban egy nagyon jó üzlet.
Előzmény: callaghan (30468)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30469
Természetesen nem a BKV-ra gondoltam, bár ott is irreálisan magas a hiány.

Abból meg talán ne induljunk ki, hogy mi volt a szocializmusban, bár sok ember visszasírja itt.

DE talán jobb lenne, ha ezek helyett mondjuk az EU idevágó paragrafusait tanulmányoznánk.
Előzmény: callaghan (30467)
callaghan Creative Commons License 2005.12.20 0 0 30468

 

 Ez talán már jobban az én szakterületem: a Volán menedzsmentben van akkora szolidaritás egymás iránt, h. cs. úgy ukk - mukk - fukk nem akarják leadni a helyiüzemet, mert ez több kolléga - jóbarát (pl. üzemvezető, vezig.hely) esetleges menesztésével járhat. Igaz, volt arra pl., h a válást a belső ellentétek is megkönnyítették. (Pécsen, ha jól tudom ez történt) Lehet, h. az (ígért) központi támogatáshoz is jól jön, ha a cég minél több feladatot lát el.

 Más. A helyijáratos buszok kb. másfélszeres üzemanyag-fogyasztása a helyközihez képest nem lehet jelentéktelen tétel. Készítettem interjút több vezig.val, kérdésemre m.ki úgy nyilatkozott, h. szívük szerint inkább átadnák az önkormányzatnak a helyi üzemet, bajlódjnak vele ŐK!

 Az én off-topic autóm - 1995. évj. BMW 525iA - országúton 7,9-8,5l/100-t fogyaszt, városban min. 10,5, dugó esetén 15-re is felmegy.

 Most hallom az ESTÉ-ben, h. New Yorkban sztrájkolnak a közl.i dolgozók, magasabb fizuért, betegbizt.-ért, ha nyereséges lenne a NYTA, nem perelnék károkozásért a szakszervezetet. (A város kvázi csődben van, a tömegközlekedés az egyik fő veszteségforrás)

 

Előzmény: volánbarát (30465)
callaghan Creative Commons License 2005.12.20 0 0 30467

 

 Kedves Volánbarát!

 

 Való igaz, h. a BKV iszonyatos deficitjének jóval nagyobb része ered a rossz struktúrából - a feles bürokráciából, mint a hálózat üzemeltetésből, de a városi közlekdés egészének sajátosságai miatt a cég soha nem lesz nyereséges. Gondolj bele, h. városi forgalomban egy Ik 280 fogyasztása 48l/100 km, az automata váltó, a több ajtó miatt is bonyolultabb villamossági rendszer szervízköltsége jóval nagyobb, mint egy távolsági - helyközi autóbuszé, míg a kötöttpályás üzemek fenntartása pedig az autóbusznál is drágább. A városi autóbusz-közlekedés az átkosban sem volt nyereséges, fenntartását keresztfin. oldották meg. - a Magyar Országos Levéltárban, a Közl.i Múzeumban található források mind erről szólnak. Lásd: "A közlekedés helyzete és átfogó fejlesztési elképzelései" OMFB 9-8705/ 1989. sz. tanulmány vagy a Minisztertanács 3131/1985. sz. TVR + előterjesztés.

 A városi közösségi közlekedést TÁRSADALMI HASZNA, és nem profitabilitása miatt szeretjük. (mi igen, a politikusaink - az amerikaiakhoz hasonlóan - sajnos nem)

 Az idézett forrásokat szívesen bemutatom, ha kéred.

Előzmény: volánbarát (30460)
BGab Creative Commons License 2005.12.20 0 0 30466
A http://ted.publications.eu.int/official/ oldalon megtalálod:
eredmény: 2005/S 244-240613
kiírás 2005/S 189-186596
Előzmény: volánbarát (30462)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.20 0 0 30465
Pontosítsunk, nem kötöttpályás közlekedésről van szó, csak autóbuszról.
Előzmény: volánbarát (30463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!