Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3366
előzetes ...
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (3363)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3365
melyik csp-ről van szó?
Előzmény: Fricy (3362)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3364

északi-híd:

mindkét oldalon meg lehet nézni az építkezést.

a bal parton van a látohatóközpont, kilátóterasszal. viszont itt még kevesebb a látnivaló.

A jobb parton már kész az értéri híd egyik fele, kész az egyik mederpillér, és átlátni a szigetre is...

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (3363)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3363

Sziasztok!

 

Egy budapest-környéki kerékpáros túrához kapcsolódóan március közepén végigjárnám az összes fővárosi Duna-hidat, ehhez kapcsolódóan lenne két kérdésem: az épülő Megyeri hídhoz melyik oldalon lehet jobban "hozzáférni", közelebb menni, jobban lefotózni stb.; illetve a déli M0-hídnál van gyalogos-kerékpáros átkelő is a hídon?

Fricy Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3362
:)
Remélem idén már tényleg elkezdik. Bár kétségeim vannak, hogy tényleg jó lesz e így. És ezzel nem vagyok egyedül.
Előzmény: mestska (3359)
Fricy Creative Commons License 2007.03.03 0 0 3361
A körforgalmas megoldással minden ágban biztosított a többletkapacitás.
Előzmény: Törölt nick (3360)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3360

ha jól sejtem itt nem a forgalomra való méretezés az érdekes

(erre megvan a bejáratott számítási eljárás és csp.tipus névleges kapacitás adatok),

hanem a forgalom BECSLÉSE, de főként a következő 10-20 évre vonatkozó prognózis...

(addig azért jó, ha bírja kapacitással...)

Előzmény: Fricy (3347)
mestska Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3359

nekem ez féllóhere volt anno, csak a domborzattal kellett játszani egy picit.

 

szintén körforgalmakkal. Nagy a balra forduló forgalmam...

 

aztán nehogy úgy járj azokkal a körforgalmakkal, mint az érdi csomópont átépítésének első elképzelése... :))

Előzmény: Fricy (3343)
mestska Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3358

abszolút magánszervezésű, émmá csakisúgy megyek mindenhova,

 

és ebben milyen igazad van.

Előzmény: part_wish (3341)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3357

lenne még mit tanulni akár a környező országoktól is (valaki linkelte már a horvát példát) kommunikáció, transzparencia oldaláról is..

 

én voltam az elkövető. de nem csak linkeltem, hanem bátorkodtam a nartnak is figyelmébe ajánlani, valamint finoman érdeklődtem, hogy tőlük mikor várhatunk hasonlót.

mondták, hogy tudnak az anyagról, nekik is teccik, de ez az ÁAK kompetenciája, náluk kopogtassak.

 

A beruházási érték megduplázódása mellett azonban a létszám mindössze 30 százalékkal bővül, így az új társaság megalakulása hatékonyságjavulást is eredményez - közölte a cég.

 

nagyszerű!

Sőt! ha pl. nekem duplájára emelik a fizetésem, akkor nekem 100%-al nő a hatékonyságom, mivel a duplapénzt is el fogom tudni egyedül költeni. nohát.

Előzmény: part_wish (3355)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3356

off

alaposabban belenézegettem az albumodba...tényleg nagyon profi fotók...

(gondolom az apparát sem kezdő kategória.. :-)

az albumlistát nézve alaposan bejártad már a nagyvilágot... télleg nem cubával kezdted... -)

on

Előzmény: part_wish (3354)
part_wish Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3355

 

A cégbíróság bejegyezte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.-t, amely a Nemzeti Autópálya Zrt. szervezeti átalakulásával, feladatbővülésével jött létre.

 

http://www.mfor.hu/cikk.php?article=34056&pat=3

 

gondoltam, hogy írok a nart-nak, hogy ilyen cég már nincs is. hátha legalább lekapcsolják a meglevő kétévente frissülő és gyakorlatilag dezinformációra használatos honlapot.

 

A bővülő feladatok miatt 60 fővel 240-re emelkedik a NIF létszáma. A beruházási érték megduplázódása mellett azonban a létszám mindössze 30 százalékkal bővül, így az új társaság megalakulása hatékonyságjavulást is eredményez - közölte a cég.

 

kíváncsi leszek, hogy a kommunikációban milyen hatékonyságjavulás lesz. azon kívül esetleg, hogy a kommunikációs igazgatón kívül lesz esetleg egy kommunikációs főigazgató is. ugyanis az elmúlt másfél évben, a honlap elindulása óta frissített és felrakott infók körülbelül egy kilencéves rendszergazda négyórányi munkája. lenne még mit tanulni akár a környező országoktól is (valaki linkelte már a horvát példát) kommunikáció, transzparencia oldaláról is..

part_wish Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3354
egyébként (folytatása..): meg gyönyörű ország. az utakon meg pártízkilométerenként fizetni kell fizetőkapunál, de nagyon nem derült ki, hogy mi az ellenszolgáltatás...
Előzmény: part_wish (3353)
part_wish Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3353
hát ott a városokban biztos nem vezettem volna...egyébként  
Előzmény: Törölt nick (3342)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.02 0 0 3352

Teljes lóherét nem tervezhetek, mert drága....

 

érdekes, hogy mennyire relatívak a dolgok...

merthogy egy 4levelstack-hez képest piszok olcsó....

Előzmény: Fricy (3351)
Fricy Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3351
Teljes lóherét nem tervezhetek, mert drága. Pedig az lenne az igazi. :)
Előzmény: RadiX (3349)
Fricy Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3350
Matek és mechanika szigorlat + Közlekterv I-II. Legalábbis nekünk. A BSc-seknél nem tudom, hogy miként alakul ez.
Előzmény: Rooger Preed (3348)
RadiX Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3349
de azert van valami koltseg-megkotes is, nem? mert ha nem lenne, akkor csinalhatnal kozvetlen balrakanyarodo agakat is akar.
Előzmény: Fricy (3347)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3348

Az ilyen irányú tárgyak mennyire igényelnek nagy elöképzettséget az egyetemen?

 

Ilyenekröl szívesen hallgatnék szabadon választható tárgyként.

Előzmény: Fricy (3347)
Fricy Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3347
Kaptam egy 4x4-es mátrixot, amiben benne voltak az adatok, hogy milyen irányból milyen irányba mekkora a forgalom. A többi a tervezőre van bízva! :) A HCM eljárással méreteztem a lehajtó/felhajtó ágak és a keresztező főút csomópontját. Erre végül kapsz egy ún. szolgáltatási szintet. Ha ez rossz, új megoldás kell. Így jött nekem a körforgalom, mert csak az tudta levezetni normálisan a forgalmat.
Előzmény: Rooger Preed (3346)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3346
És egy ilyet hogy kell megtervezni?
Előzmény: Fricy (3343)
Fricy Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3345
:)
Előzmény: RadiX (3344)
RadiX Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3344
es azt is specifikaltak, hogy jobboldali kozlekedes van? :)
Előzmény: Fricy (3343)
Fricy Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3343
Nos, úgy néz ki, hogy féllóhere csomópontot tervezek a féléves házin körforgalmú cstlakozással, vagy rombusz csomópontot, szintén körforgalmakkal. Nagy a balra forduló forgalmam...
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3342
szép kis albumod van... és milyen volt vietnám?
Előzmény: part_wish (3341)
part_wish Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3341

abszolút magánszervezésű, émmá csakisúgy megyek mindenhova, és még az se igaz, hogy ezzel kezdtem volna...

Három hét alatt végig a szigeten, összteljesítményem 3 tyúk elütése. Kelet-Kubában kb. 25 km/h átlagsebességgel haladás, ugyanis tele van kb. ilyen főutakkal:

http://partwish.com/Cuba2005-02/340-Kuba__Holguin.html

 

Előzmény: Törölt nick (3340)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3340

az autópályán meg traktortól kezdve a biciklin át a tyukokig mindennel lehet találkozni....  :-))))

 

érdekes lehet. a már korábban említett angol srác is ír kubáról, gondolom akkor az itt leírtak neked ismerősek...

 

ha nem vagyok vindisgréc: ez amolyan magánszervezésű "ismerjük meg a nagyvilágot és kezdjük cubával" jellegű kirándulás volt?

Előzmény: part_wish (3339)
part_wish Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3339

meglehetős nosztalgiával nézegetem.. volt szerencsém két éve bejárni kubát autóval. a körgyűrűről annyit, hogy a csomópontokban többszáz ember jön össze stoppolni...az autópályán meg traktortól kezdve a biciklin át a tyukokig mindennel lehet találkozni.

Előzmény: Törölt nick (3338)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3338

ja: és a kikötő alatti aligutat láttad? nagyon buli.

főként a déli oldalon lévő csigabiga kijárat...

Előzmény: felucca (3335)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3337

jóvanna. nemkellmindenbe belekötni.

 

valóban sok útmenti ingatlanbekötés van rajta, meg néhány szintbeli csp.

(de feltételezem, hogy azokkal a (nemtúlgyors) csotrogány autókkal és alacsony forgalom mellett ez nem annyira zavaró...)

 

és azért van jónéhány lóhere, meg különszintű T-csp.

és 2x2 sáv széles. (nem sávos, mert a sávok nincsenek felfestve... :-)

 

Nekem maga a tény megdöbbentő, hogy MÁR NEKIK IS van egy VÁROST ELKERÜLŐ NYOMVONAL (olyan kiépítésben, amilyenben, de legalább van)

 

 

Budapestnek az a tragédiája, hogy a 80-as évekig a minden főutat a városközponton keresztül szemlélet volt divatban.

ezért nem épült főúti szintű elkerülés sem...

(bucurestinek pl. épült...)

 

Aztán amikor 86ban elkezdték az M0-t (akkor már ap. kiépítést igényelt a forgalom), mint derültégből villámcsapás, jött a rencerváltás, a mindent megakadályozás (delegalábbis hátráltatás) istenadta jogával.

 

és eltelt 15 év érdemi előrelépés nélkül, miközben a Bp és agglo autópark meg3xozódott...

Előzmény: felucca (3335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!