Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Ez a krómfólia dolog megcsillantotta a szememet. :) Hol lehet ilyet kapni? Bármely barkácsboltban? Kép engem is érdekelne, mert én úgy terveztem, h. csak a fém ereszt hagyom meg....
Egyébként meg Feri a biciklizés nem bűn, én is szoktam bringázni. Ha azt szereted, hát vegyél nyugodtan egy BMX-et és sportolj nyugodtan ... A magam részéről én inkább a normál méretű bicókat kedvelem.
"Ezpedig a tető melett végigfutó króm csík (ami műanyag). Előbb szerzek alufelniket az biztos."
Hát mi tagadás szerintem sem könnyű. Én még nem találtam meg a forrást, 4-5 éve keresem. Az én öreg autócskám ilyenje is rondán megsárgult, pedig szinte mindig garázsban volt.
Az idén a Retromobil kiállításon láttam ilyesmit méterre árulni. Igaz nem a GSA-hoz, és nem is háromoldalút, csak kétoldalút. Németországban gyártják.
Mivel pedig ezt én nem tudtam, ezért az alábbi ötletem támadt. Vettem egy tekercs öntapadó krómfóliát (kb. 200-300Ft) itt Szegeden a MiniPack boltban (Takaréktár u.). A tekercs 5cm széles és a fóliával, kis ügyességgel szépen be lehet vele vonni a kérdéses műtárgyat. Én elégedett vagyok az eredménnyel.
Neeeeeem. Nem ok a BM*-é vásárlásra. Csak egyszerű pszichológia ügyködésem megtestesítője. :) Természetesen >>-t veszek.... Lehet, h. lesz egy kombi CX-em, 86-os.
előmelegítő hasznos dolog, mert nekem bizony, nagyon nehezen indul hidegen.. :(
Kisautókat megnéztem. Elgondolkodok, majd egy GSA-n és egy BX-en. Aranyosak....
Itt vagyok! Most keztem melózni és nem tudtam netezni. :) De most már itt vagyok. az előmelegítő ha van működik mert az direktbe van kötve. Majd keresek neked képet errők a visszavezető rendszerről. Megnézted a fémautókat? Szerintem nagyon jók. Ha egy hétig nem írunk az már ok egy BM*-é vásárlásra?
A kipufógőgázvisszavezető? Azt a legtöbb GSA-ról lebontották. Nem a torokból kijövő csőre gondolok. Ez egy elég kaotikusan kinéző csőrendszer. Egy autóban láttam eddig. Bontásra eladó, és meg akarom venni. Stipi-stopi! :)) Én is úgy tudom, hogy többfelé gyártottak GS-t. De nem cink csak érdekelt. A vázszámból azt is meg lehet mondani melyik hónapban gyártották.
Már megbántam az Opelt. :)) Na jó ez kamu volt. Mármint az Opel mizéria. Télleg szabadulnék a sárkánytól, kicsit sajnálom, de kő a lóvé. Upgrade vagy miafene, de régóta fáj a fogam egy GS/akármire is. Na majd meglátjuk. Viszem anyukámat a vonat elé. :))
"The drag of the Citroën GSA X3 has been reduced by the addition of a forward spoiler (which acts as a deflector and reduces the air-flow under the body) and of an aerofoil beneath the rear window (which reduces drag by modifying the rear lift characteristics), and by fitting a better streamlined rear-view mirror. The spoiler improves the CxS by 2.7 %, the aerofoil by 7.5 %. Both together improve the CxS by 10 % and reduce petrol consumption by 7.5 % at 120 km/h (74.6 mph)."