Tehát akkor a forgalomba kiadható járműállomány jelenleg:
Szóló:
2 db Ikarus 415
2 db Mercedes Conecto LF
3 db KZR-es Mercedes Conecto
2 db LGV-s Mercedes Conecto
2 db LNN-es Mercedes Conecto
5 db Setra
3 db Jelcz
1 db Mercedes Citaro (ehhez tudtok esetleg rendszámot?)
Csuklós:
7 db Mercedes O345G
5 db Rába Premier
1 db Volvo 7700A
Az ex-győri Rába szóló vagy csuklós?
Akkor ez azt jelenti, hogy az általam említett - 2014-es adatokon alapuló - 13 csuklós és 14 szóló forda nagy valószínűséggel borult,mert így például, ha csuklós esik ki, azt csak szólóval tudnák pótolni (vagy az ex-győrivel, ha az csuklós).
Zalaegerszeg helyi buszközlekedésének biztosítása ~ 1 400 000 kocsikilométer/év teljesítményre 29 autóbusszal, valamint az utastájékoztatási rendszer üzemeltetése 8 évig, az alábbi bontásban
— 700 000 éves kkm 14 db városi szóló autóbusszal;
— 500 000 éves kkm 10 db városi csuklós autóbusszal;
Az mindenképpen várható, hogy a 15 db új Credo érkezése miatt nagyjából ugyanennyi selejt lesz. Egy része azonnal, a többi pedig a követlenül leváltott buszok kisebb nagyobb felújítása, fehérre fényezése után.
A fehérre való fényezéssel kapcsolatban azt nem értem, hogyha kialakult valami koncepció a Credoknál a csíkokkal, akkor azt a többi fehér kocsinál miért nem alkalmazzák. Korábban az gázos MAN-oknál is ugyaneze a csíkozás volt megfigyelhető, később eltűnt róluk
Rendszám: CLY-144 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.44 Szin: NARANCSSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: DUD-469 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.44 Szin: NARANCSSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: DUD-470 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.44 Szin: NARANCSSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: DUD-471 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.44 Szin: NARANCS A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: HUU-376 Gyártmány: VOLVO Típus: B 10 L 63S Szin: NARANCSSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Mostanában nem látom az ex győri Rábát, forgalomban van még? Továbbá a visszatért E94-essel sem találkoztam még, pedig a Zrínyi utca telephelyről eltűnt. Róla lehet tudni valamit?
Na és honnan van az államnak pénze autóbuszokra? Az adófizetők pénzéből. Tehát az autóbusz az adófizetőké elméletileg. Engem, mint adófizető, zavarnak a hirdetések.
A félreértések elkerülése érdekében nem a témája miatt (azt a részt inkább itt nem fejteném ki), hanem azért, mert összegányolják a járműveket. Az is eléggé furán és viccesen nézett ki, hogy az ÉNYKK matricázás előtt csak ott pucolták le a járműveket, ahová a matrica került. Kíváncsi leszek, hogy fognak kinézni a járművek október másodika után...
Amúgy szerintem ezt a témát fejezzük be, nem ide való, azt csak remélni tudom, hogy a hirdetésekből kapott pénzből kijön egy alapos mosás is, illetve egy-egy kopottabb járművön megújulhatnak például az üléshuzatok