Keresés

Részletes keresés

AcidMan Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9425
Apropó 11-es, a minap ráakadtam a neten egy régi térképre, amin még gyorsforgalmiként ábrázolják a St.endréig tartó szakaszt. Kár, hogy végérvényesen feladják az M11 nevet...
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9424

ezzel csak az a gond, hogy nem fehérvár felé tervezik... :-)

Előzmény: mestska (9423)
mestska Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9423
Az M8-at Fehérvár, és Szolnok között én nagyon fontosnak gondolom.
Előzmény: Törölt nick (9422)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9422

M100-nak M11 lett a neve :)

 

tudom, csak nem látom az értelmét...

(az M11 megmaradhatna a szentendrére vezető útnak...

az M100 meg olyan szép kerek szám... :-))

 

 

az első kérdést én is feltettem :))

 

eddig nem is reklámoztad, hogy egyetértesz ezzel a koncepcióval...

 

de miért alakul ez ilyen nyögvenyelősen?

az "M8-M4 lobbi" teszkeresztbe?

 

(hiszen ezzel megoldódna az M1-M5/M4 tranzit, nem maradna érv az M8-M4 mellett... :-)

Előzmény: mestska (9421)
mestska Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9421

M100-nak M11 lett a neve :)

 

az első kérdést én is feltettem :))

Előzmény: Törölt nick (9420)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9420

thx!

 

 

agglóügyileg nem látok sokk különbséget:

 

- M100 továbbra sem megy el M5-ig (miért nem?) 

- viszont M2 elmegy határig (miért igen?)

Előzmény: mestska (9419)
mestska Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9419
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9418

igen.

(engem most sem zavar, különösen, hogy nem járok arra... :-))

 

annyi szépséghiba van a dologban, hogy a 6oson lévő 2 körforgót már régesrég össze kellett volna kötni (monnyuk az M6 átadásakor), így 6-6 viszonlatban csak 2 körforgón kellene átforogni a négy helyett...

 

 

készítettem neked egy móriczka ábrát, remélem tecceni fog... :-))

 

Előzmény: Rooger Preed (9417)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9417
Most az Érdi tetőn lévő 4 körforgóra gondolsz?

Ha kész lesz a csomópont, akkor egy eltűnik, onnantól nem lesz olyan gáz...
Előzmény: Törölt nick (9415)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9416

kekeckedünk, kekeckedünk?

 

na akkor ezt kontrázd meg: :-)))

 

 

 

Előzmény: M8 (9414)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9415

maps.live érdekességek:

 

M6 kezdetek, hogyan készültek azok a csudálatos körforgalmak?, és szbatta.

mindez baromi részletesben...

M8 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9414
Ja, irigykedjünk a Millau-i viadukt darukezelőjére, aki a 250 m-es pilonon dolgozott...
Előzmény: Törölt nick (9407)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9413

érdekes, nálam műxenek...  na mind1, berakom képpel:

 

egy csigás...

 

 

egy rámpás..

 

és egy csigás-rámpás. ezt épp bontják...

amúgy jónagy káosz van ezen a híszrón...

Előzmény: Fricy (9412)
Fricy Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9412
Nem jók a linkek.

Egy csigás mélygarázsban jártam tavaly Bordeuaxban. Kicsit forgott a világ, mire felértünk. :)
Előzmény: Törölt nick (9411)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9411

találtam 2 Park&Fly parkinghauzt:

egy csigás és egy rámpás...

 

nálunk mikor lesznek ilyenek?

Előzmény: Törölt nick (9410)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9410

OFF(?)

 

nem tudom ismeritek-e, én most akadtam rá: maps.live.com

 

(leírás: http://en.wikipedia.org/wiki/Live_Search_Maps)

 

a maps.guglihoz képest a "bird's eye" funkcióval tud többet...

(45°-os baromi nagyfelbontású városnéző légifotók)

 

jelenleg 100 usi, és 80 európai városban készültek ilyen "madárszemes" felvételek.

 

lista az alábbi linken:

http://maps.live.com/?v=2&cid=546E7E30AC2C5011!1193

 

ON

e_laca Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9409
jó levegő...
mire oda fölmászik, szüksége is lesz rá... :)
Előzmény: Törölt nick (9407)
AcidMan Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9408
Sztem abban sokan egyetértenek - itt is - hogy ap-t az únión kívül egyszerűbb előkészíteni, mint azon belül (kisajátítások, zöldek, kibaszott demokrácia stb stb), és ha nem vagy spanyol, akkor különösebben sok támogatást sem kapsz rá. :-/
Előzmény: Törölt nick (9399)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9407

frankó lehet, ott a pilon felett daruzni...

szép kilátás, jó levegő... kell ennél több?

Előzmény: M8 (9405)
M8 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9406
Szerintem is megvalósithatatlan ennyi út megépitése az elkövetkező 8-10 évben, de ha csak a legszükségesebbeket épitenék meg megfelelő minöségben (tehát a budapesti agglomerációt az átmenőforgalomtól részben tehermentesitő rendszert), az már elég is lenne.
Előzmény: Törölt nick (9403)
M8 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9405
Hogy jót is irjunk, a hid tényleg pöpec, EU-s viszonylatban is (persze nem egy Vasco de Gama, de ettől még szép lesz).
Előzmény: Törölt nick (9402)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9404
és akkor még nem is beszéltünk a koncepcióról...
Előzmény: Törölt nick (9403)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9403
Csak vannak ennek buktatói:
- rohadt pici idő áll rendelkezésre a tervezési fázisban, így a tervezési minőség rovására fog menni. Noha komoly tervbírálat van újabban a nifnél, de az csak a kész tervek formai követelményeit vizsgálja. Az átgondolt és pontos műszaki tartalom hiányozni fog a tervekből!
- mivel a tervek "pöpec" jelleget kell öltsenek, a kalkulált árak is magasak lesznek.
- ebből fakad, hogy a pályázatra elsőkörben beadni kívánt útszakaszok 50-60%-ára jut pénz, a többi beruházás elmarad. Vagy a szokásos recept szerint valósulnak meg: tervtől eltérően csökkentett műszaki tartalommal...
Előzmény: M8 (9400)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9402

szerkezetkész a 6os pilon...

 

(azért kiváncsi lennék kinek a hüjegyereke készíti ezeket a fotókat, mert a 90 képből jóindulattal kb. 10db az, ami értékelhető...

a galéria összevisszaságát meg már csak mellékesen említem...

 

vajon a pályázatokat is ilyen rendkívüli szakmai hozzáértéssel állítják össze?)

Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9401

ez mind szép és jó, de kb. 1 nagységrenddel több kellene, monnyuk úgy 10-15 mrd...

 

Előzmény: M8 (9400)
M8 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9400
A meglévő fő és mellékúthálózat felújitására és teherbirásának növelésére 1.5 milliárd eurót kapunk az Uniótól, tehát ez sinen van. Ha kb. 10 évben gondolkodunk az autóúthálózat kiépitésében, akkor az általad emlitett 4-5 év belefér (pl. az M6-M60 előkészitése is gyorsan ment).
Előzmény: Törölt nick (9399)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.18 0 0 9399

napersze, horvátország majd ugyanezt feleekkora népességgel csinálta meg.

(azzal az apró különbséggel, hogy támogatás nélkül...)

 

demint írtam: nem a kivitelezési munka volumenével van a gond, ennyi kivitelezői kapacitás van házon belül is, hanem azzal, hogy ezek a nyomvonalak nagyrészt még csak tanulmánytervi szinten vannak...

abból meg 4-5 év mire megkötött kivitelezési szerződés lesz...

 

 

(a másik problemma, hogy a fő- és mellékúthálózat borzasztóan el van hanyagolva, promomento sokkal fontosabb lenne ennek a rendberakása, meg elkerülők építése...)

Előzmény: M8 (9398)
M8 Creative Commons License 2008.02.18 0 0 9398
Normális gazdasági lehetőségek mellett kb. 1000 km autóút (nem autópálya) megépitése 8 év alatt egy 10 milliós európai országban EU-s támogatás mellett (ld Görögo. Portugália vagy arányosan Spanyolo.) nem estimese, persze lehet hogy ez nálunk még science fiction. Majd meglátjuk...
Előzmény: Törölt nick (9394)
AcidMan Creative Commons License 2008.02.18 0 0 9397
hangzatos cím...
Előzmény: _roadrunner_ (9396)
_roadrunner_ Creative Commons License 2008.02.18 0 0 9396

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!