Ezt a topicot azért hoztam létre, hogy a Motowell robogó tulajdonosok megoszthassák egymással tapasztalataikat, véleményeiket, segítsenek egymásnak tanácsaikkal, információikkal, stb...
Bár az még a hűvösebb oldal. Végül máshol vezettem el. Ariete kétrétegű hőálló dzilikon benzincsőre cseréltem, így remélhetőleg nem lesz gond. Szépen le is légtelenítettem az olajpumpát.
Vigyázz! Ház belsejében megint nem buli,ott a henger meg hengerfej,ami megint nagy hőt termel.Ha picit eltudnád huzni a kipufftól,majd gyorskötözővel a gyertya kábeléhez....talán.
egyébként a termosztát hibát kézrátétellel hamar le tudod ellenőrizni :) elindítod a hideg mocit, ha a hűtéscső egyből meleg, akkor nyitva ragadt, ha járatás után hideg, zárva maradt :)
nah, szuper. :) én mondjuk a muszerfalnál a km spirálnál lévő csatira gondoltam, de így is jó :D egyébként ehhez a csatihoz alulról nem fértél volna hozzá? a kerék felett/villák között.
Mivel 2 éve kezdődött eleinte csak néha néha,igy elviekben kontaktolási hiba fordul elő.Igen te is sejtetted.
Én is arra gondoltam,szétszedem a táskaakasztó burkoló műanyagját,hogy hozzáférjek a csatihoz.Na meg akkor mondom húzok a kormánycsapágyon (mint a bicikliken ).Ez utóbbi nem is ment könnyen,vagy 50cm-es csőtoldó kellett.De összejött.Kajakra meg volt tépve.(sok sör addigra elgyengitett..😁 )
Erre is ráférne a csere olyan 5500ft körüli.Rézsprayvel befujva majd kotyogásmentesre beállitva :
És a hiba a felverődő sáros esőviz beoxidálta a műszerfali csatit ami a kormányoszlohoz van kötözve.Tiszta zöld oxid volt,alig tudtam széthúzni.Kontaktsprayvel kezelve 20szor szét összedugva teszteltem .Igy ezzel a művelettel megoldódott a kontaktgond.Szerviz jó pénzt lenyúlt volna mindezért.Most ha behúzom a féket,nem tűnik el semmi a műszeregységről.
tök szar, hogy nem lehet az előző kommentet szerkeszteni :/ szóvan nekem is volt ilyen probléma. Először hajtásra gyanakodtam, mert akkor jelentkezett, amikor kicsit kipörgettem. Utána hiába húztam rá a gázt, mintha "üresben" lett volna, és fel sem pörgött a motor. Cseréltem gyertyát, pipát, de végül a CDI meg trafó csere oldotta meg a torpanós problémát.
nem akarom rontani senki üzletét, de ha ráér, én nem itthonról rendelnék. Aliepressről rendeltem már többször a féktartályhoz ablakot, 300 ft/2db, nem egyszer és nem egyben cseréltem, teljesen jók. Illetve nemrég rendeltem/cseréltem 12.7-es fékmunkahenger javitó készletet is, mert csak komplett fékmunkahengert karral lehetett eddig Egüéktől venni 7500ért, felújító nem is volt, most is csak Keeway-hez van. Mondjuk az kompatibilis vele, de a 3500 ft rablás, pláne hogy kintről 800 pénzért megjött és elvileg ugyan az. :) még mielőtt valaki jönne, hogy garancia így, meg úgy, Egü sem fog rá adni, ha szarul szereled be, és a dugattyún lévő gumit becsíped, kiszakad, és ezután átenged a fék. :)
Kicseréltem a műszerfalat, mert a gumi gombok kiszakadtak már, illetve a plexi az UV-től bemattult, nem lehetett felpolírozni. Jófogáson sikerült egy teljesen újat venni, boltbezárásból maradt, 12 mátyás volt, úgyhogy öröm és boldogság van :D Viszont mostanában nem mentem a robival, full töltött teljesen új akku volt benne, de másfél hónap alatt lemerült. Generátor töltés rendben. Rámértem akkura "parkolós" állásban, 5,4 mA szivárog el, ebből 3 mA-t eszik meg a riasztó/távindító. Ettől függetlenül nem szabadott volna lemerülnie.
üdv, kicsit eltűntem mostanában, mert új hobbi is akadt, meg el is felejtettem felnézni :) Szóval én azzal kezdeném, hogy széthúznám a műszerfal csatiját, ha úgy sem indul, akkor nem műszerfal probléma. :)
Segítségét szeretnék kérni, van egy 2010-es Magnet Sportom, olyan hibát produkál, hogy főleg melegebb időben, 60-as tempónál vagy fölötte, mondjuk háromnegyed gáznál a motor behőköl, megtorpan.
De ezt vagy csinálja vagy nem, nincs olyan, hogy folyamatosan jön ez a hiba, van, hogy megyek 10km.-t és akkor se, van hogy 2 után is ez történik. Karbi, levegőszűrő tiszta, shell racing benzint használok, repsol olajjal, a gyertya új. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Köszönöm a válaszokat.
Közben a tömítést ami nem tömítés hanem membrán, megtaláltam az egü-n... :) Mindjárt rendeltem főfékhenger kis ablakot is, mert azok is meg vannak nyekkenve! ;)