Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m.g.m Creative Commons License 2005.10.04 0 0 1079

Eladó!

 

Opel Kadett GSI c20xe 2.0 16v (1991)-évj,grafit színű.

Ami hiányzik az autóról a gépháztető,első lökhárító,első-hátsó lámpa.

Az autó elöl hátul tárcsafékes F20-as rövid váltóval szerelt.

Sérülései.:Hátsó sárvédőív,jobb első ajtó megvan ütve, egyébként nincs alulról szétrohadva minden más része teljessen ép.

Az autó Németországi papírokkal rendelkezik.

 

Egyben,vagy főalkatrészenként bontva eladó.

 

Tel.:06(30)609 4644.

Subi78 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 1078

Dobtam , megkaptad ?

 

Üdv

 

Subi

 

Előzmény: Janosz (1077)
Janosz Creative Commons License 2005.09.30 0 0 1077
Dobjál egy mailt, mert én nemtudok Neked küldeni :)
Előzmény: Subi78 (1075)
Janosz Creative Commons License 2005.09.30 0 0 1076

Nyóc impulzusos, azaz nem fog szalajtani az Astra BC?

Most ki járt jól ? :) mindketten ? :)

Előzmény: Subi78 (1075)
Subi78 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 1075

Hohohoh . simááán !!!

Hova küldjem a(postán) a cuccost ?

Egyébként az útszakasz-jeladó vectra 2000-ből való...

Jahh , már c20xe mocim van :)

 

Üdv

 

Subi

 

Előzmény: Janosz (1074)
Janosz Creative Commons License 2005.09.30 0 0 1074
Csere ? :D
Előzmény: Subi78 (1071)
Janosz Creative Commons License 2005.09.30 0 0 1073

Igen, eladó...

c20xe-be való.

Előzmény: Subi78 (1072)
Subi78 Creative Commons License 2005.09.29 0 0 1072
És akkor eladó lesz a kadet BC-d ?
Előzmény: Subi78 (1071)
Subi78 Creative Commons License 2005.09.29 0 0 1071
Nem van !
Előzmény: Janosz (1070)
Janosz Creative Commons License 2005.09.25 0 0 1070

Sziasztok!

 

Beszereltem a Kadettomba egy Astra GSi BC-t. Ha jól tudom, az Astrákban 8 impulzusos jeladó van, és lehet 2 jeladót rakni a kocsiba, ahogy lentebb írta valaki, és akkor tökéletesen mutatná a fogyasztást.

 

Nincs valakinek eladó 8 impulzusos Astra WFG-je (útszakaszjeladó, a váltóban)?

Subi78 Creative Commons License 2005.09.07 0 0 1069

Szevasztok !!!

 

Eladó eredeti LEXMAUL 4-2-1 kipuffogó-leömlő nagyblokkos opel motorokhoz. (c20ne , 20seh , 18e , 16sh , stb)

Amihez biztos jó az a szervó nélküli kadett GSI.

Teljesen hibátlan állapotban , nincs megütve , görbülve , stb.

A tűzkarika-rész nemrég cserélve.

Lambda-hely nincsen benne...

Ára Fix 30e.

Tel : 0670 3119463 vagy amilben.

Üdv

Subi

jeti:) Creative Commons License 2005.08.31 0 0 1068

Hali!

 

Megvan mé esetleg?

Pesten merre nezhető meg?

 

bye

 

Jeti

Előzmény: laller1800 (1062)
bazsC20NE Creative Commons License 2005.08.15 0 0 1067

Eladó 2 db új 260-as Norrbit tárcsa (hátsó, nem hűtött) (Norrbit 14365) és a hozzá tartozó 2 db új Ferodo betét (FDB584). Ha a dobot cseréled tárcsára, akkor máshoz is jó.

 

ezekhez biztosan jó:
OPEL Astra 1.8 16V GSi 91-94
OPEL Astra 1.8i 16V 93-97
OPEL Astra 2.0 16V GSi 91-97
OPEL Astra 2.0 GSi 91-94
OPEL Astra 2.0i 16V (100 kW) 94-97
OPEL Vectra 2.0i 2WD 92-9.95

 

Az összes együtt 23 ezer forint! (csak a két tárcsa ára 18e lenne!)

 

Érdeklődni: 20/930-2713

btakacs@pannongsm.hu


Janosz Creative Commons License 2005.08.14 0 0 1066
Bőr lesz. Akkor megnyugodtam, énis bátran ragasztom :)
Nomeg valahogy ráhajlítgatom.
Köszi!

Ja mégvalami. Jobbos kadett ködlámpád nincs véletlenül (Pl HELLA)? Enyémben letört az a bizbasz, ami az izzó felett van, meg lyukas is és beázik.
Előzmény: Subi78 (1065)
Subi78 Creative Commons License 2005.08.14 0 0 1065

Mit raksz rá , bőrt vagy plüssöt ?

A bőr egy hosszú történet , mert ahol hajlik ott bizony melegíteni kell , stb...

De a ragasztáshoz PALMA-TEXet használtam...

Az a lényeg hogy be kell kenni mindkét felületet vékonyan , 1-2 percet várni míg szikkad , és utána nagyon erősen összenyomni....

Jó szórakozást :)))

 

Üdv

 

Subi

 

Előzmény: Janosz (1064)
Janosz Creative Commons License 2005.08.14 0 0 1064
Ja én nem erre gondoltam, hanem a fadarabhoz hogy fogattad fel a szivacsot meg az anyagot. mert én kiszedtem ezeket a tűzőkapocs féléket, és letéptem a fáról az egész szivacsot, meg plüssöt, meg bőrt, és újat akarok rárakni. Csak nem tudom rákapcsozni :(
Előzmény: Subi78 (1061)
laller1800 Creative Commons License 2005.08.14 0 0 1063
ja a tel 06705978408
laller1800 Creative Commons License 2005.08.14 0 0 1062

eladó 4 db 15coll 25000-

Subi78 Creative Commons License 2005.08.13 0 0 1061

Janosz !!!

 

Jaja , én a sima gyári patentokkal raktam fel , de az sajna kevés , raktam még bele pár lemezcsavart is... A barkácsboltokban lehet kapni kis fekete kupakokat rá , hogy ne nézzen ki hülyén...

 

Üdv

 

Subi

 

Előzmény: Janosz (1060)
Janosz Creative Commons License 2005.08.07 0 0 1060

Üdv Subi!

 

Valahol még 1x olvastam, hogy saját magad kárpitoztad újra az ajtókat. Engem csak annyi érdekelne, hogy hogy fogattad fel az újat? Ahogy az eredetit, vagy más, vagy esetleg ragasztás?

Köszi!

Előzmény: Subi78 (1052)
Atommanó Creative Commons License 2005.07.26 0 0 1059

Sziasztok!

 

Egy jóbarátom keres megvételre gsi hátsó dobot Astrára, elfogadható áron!

Ajánlatokat a gsi16v@opelklub.hu címre várja!

 

Köszi!

Üdvözlettel:

Atommanó

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.10 0 0 1058
LML.GSI


Tökéletesen jól megfogalmaztad a lényeget, 100%-ban igaz ! :-)
Előzmény: LML.GSI (1054)
fehérgsi Creative Commons License 2005.07.07 0 0 1057
Eladó!Eladó.
LML.GSI Creative Commons License 2005.07.06 0 0 1056

Elgépeltem, ksöz a helyreigazításért.

 

Tehát 8V C20NE 115Paci

Előzmény: Nutty (1055)
Nutty Creative Commons License 2005.07.05 0 0 1055
A 8v motor 115 LE (C20NE) és 129LE (20SEH), 125 LE változat nem készült...
Előzmény: LML.GSI (1054)
LML.GSI Creative Commons License 2005.07.05 0 0 1054

Szia!

 

Nekem egy C20XE (2.0 16V) motoros Kadettem van, de ugyanez a motor ment bele az Astrákba is (meg Calibrába és Vectrába is), leírok pár dolgot hátha segít.

 

Hidrotőke jellegzetes csattogó hangot ad, főleg hideg motornál beindításkor és utánna pár percig. Ha bemelegszik, akkor elhallgat.

Cseréjének darabja 5e ft, és 16db van belőle, tehát nem egy olcsó kicserélni, de kb 150e km körül a hajtósabb autókban cserélni kell.

 

Hengerfej. Ez egy elég sarkalatos pontja a C20XE motornak, elég könnyű tönkretenni, és ha a hengerfej gebaszos, könnyen rámehet a motor is.

Hidegen NAGYON nem szabad pörgetni, figyelni kell a megfelelő hűtővízre, és az olajat is illik sűrűn cserélni. Pár vízforralás alatt le lehet írni a hengerfejet is, elég költséges dolog, főleg ha gátszakadás is van.

Jellegzetes tünetei: Olaj a hűtővízben, víz az olajban.

2 fajta van, a Kolbensmidht és a Cosworth.

Utóbbi jobban bírja a strapát, ezt még a legendás Cosworth csapat csinálta, az előbbi az Opel saját gyártmánya.

Ha találsz Cosworth-ot, az nem egy rossz dolog, de önmagában sajnos nem biztosíték ez sem, főleg Magyarországon.

Ezeknek az autóknak a kíméletlen hajtás, és a nem hozzá értés, valamint a magyarországon jellemző gányolás, és az amíg működik addig nem cseréljük ki című fejezet :( Sok a hamvaiból feltámasztott TK-s, motorhibás vas :(

 

Vízcsövek.

 

Ha szar a hűtőkör, melegszik a víz, és a csövek régiek, akkor egy jó kis belvárosi dugóban simán szét lehet durrantani 1-2 csövet :( Volt részem benne nekem is.

 

Ha ugyanaz az új cső többször durran, akkor vagy valami komolyabb gond van a hűtőkörrel, vagy pedig a hengerfej halódik megfelé, és túl nagy a nyomás a hűtőrendszerben.

 

Nálam egy kisebb értékű hőgomba cseréjével(hamarabb kapcsol a venti), valamint az elöregedett csövek kicserélésével megszűntek a problémák (2 külön cső durrant el össz vissz, mindkettő el volt öregedve)

 

 

Sajnos itthon 1m alatt elég sok C20XE Gsi van, viszont nemhiszem, hogy azok között jót is lehet találni :( Legalábbis elég nagy mázli kell hozzá, sokan 15-20 autót is megnéznek mire találnak megfelelőt.

 

Egy jó szerelő, sokat segíthet, de a legtöbb a tulajon múlik :(

 

Esetleg megvenni egy lepukkant kocsit itthon, és Németországból hozni egy szép állapotút olcsón, és a kettőből össze lehet dobálni egy tökéletest :) Ez mostanában a bevett szokás.

 

 

 

A másik alternatíva a 8 szelepes C20NE motoros szívó 2.0 a maga fapados konstrukciójával, sokkal jobb alternatíva lehet szerintem.

Olcsóbb, könnyebben tuningolható, alkatrész annyi van hozzá, mint a szemét. (40 ért van komplett motor mindennel)

 

Azt sokkal nehezebb szétcsapni, és azért a maga 125 lóerejével nem egy rossz alternatíva. (tuninggal 150-160 körül van az elérhető plafon, ha elég elhivatott vagy)

 

 

Szóval nagyon jó motor a 16szelepes, de ha valami gond van vele, akkor nagyon drága is tud lenni.

 

Ha kezdő vagy a GSi témában, és nincsenek jó kapcsolataid, valamint olyan autót szeretnél amivel bárhova el lehet indulni, akkor csak drága és jó Astra Gsi 16V, vagy pedig egy olcsóbb gyengébb de kezdők által könnyebben fenntartható 8V az ajánlatom, de korrekt GSi- szerelővel át kell nézetni minden esetben.

 

Ajánlom az opelfórum GSi topikjának elolvasását (kb 500 oldals, regisztrálni kell a megtekintéséhez, de ingyenes, és végtelenül korrekt és segítőkész arcok vannak).

 

Több autónak a története is fentvan, valamint szemezgetünk az eladó autók között, leírogatva a jobb és rosszabb vételeket! Tippek trükkök stb :)

 

De először olvass, és csak utánna írogas......

 

Üdv: LML

 

 

 

Előzmény: carfan (1053)
carfan Creative Commons License 2005.07.05 0 0 1053

Sziasztok!

 

Hamarosan le fogom cserélni a jelenlegi autómat, és nagyon megtetszett nekem az Astra GSI. Ár/Teljesítmény arányában ez tűnik a legjobb választásnak. Néhány kérdésben tudnátok nekem segíteni? Mielőtt elkezdeném nézni a használtautó piacot, szeretnék egy kicsit mélyebben megismerkedni a GSI-k lelkivilágával.

 

Először is a totalcar-on olvasott cikkből idéznék:

 

"Hidrotőkék, hengerfej, vízcsövek. Akinek van vagy volt GSI-je, annak ez a pár szó vörös posztó, ezen alkatrészek meghibásodására ugyanis sajnos számítanunk kell, hiszen a motor nagy nyomás alatt van és elég hegyes. Jól húz..."

 

Kérdésem: valaki elmagyarázná a motor felépítését? Mik azok a hidrotőkék, vízcsövek, és hogyan működnek? Annyit tudok, hogy szelepenként van 1, és hogy idővel elég hangosak lesznek :)

 

Köszi!

Előzmény: Subi78 (1052)
Subi78 Creative Commons License 2005.06.17 0 0 1052

Nem , nem ugyanaz. Ami most rajta van az a gyári IRMSCHER pilács , feketének mondják , de szürke...Viszont még a GM szám is van benne , szóval a rendőr nem nagyon tud belekötni....

Ami régen volt az a gyári 3 ajtós kadett fekete lámpafestékkel kezelve....

Anni mikor nekem sem volt lefalazva a hátulja , és benne volt a fekete csík , nagyon ütős volt a fekete lámpákkal....

 

Üdv

 

Subi

 

Janosz Creative Commons License 2005.06.17 0 0 1051

Igaz!!! Nem olvastam el eléggé a hirdetést, és aszittem a Tieidet adod el. Amúgy gyárt valaki a Tieidnél is feketébbet? Igazából azt szeretném, hogy ne nagyon látszódjon a fekete kocsi hátulján. :)

 

Olyan, mint ez nem olyan, mint ez. Vagy e kettő ugyanaz?
Előzmény: Subi78 (1050)
Subi78 Creative Commons License 2005.06.16 0 0 1050

Szürkék. De sajna 3/5 ajtósba nem jó....

A carstyling-on nézd meg az autómat , az utolsó képeken már olyan van rajta...

De sajna ez csak sedanhoz vagy cabrióhoz jó :(

 

Üdv

 

Subi

 

Előzmény: Janosz (1049)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!