Én a 24 évesen sem találtam javítás nyomát érdekes módon.
De viszont az alján a küszöbélek mögött, az emelési pontok környékén volt kezelni való, azt megcsináltuk. És még egy meglepő dolog, a bal oldalon a küszöbvég a kerékjáratban lyukas volt, de a küszöbborítás nincs átrozsdásodva. Na ez is rendbe lett hozva. Volt egy-két ellentmondásos rész így az alvázon, miközben a fékcsövek, és gyakorlatilag minden a padlólemezen kirívóan jó állapotú.
Középárfolyamon van, de pl. van egy fehér qv belőle 3,7 milláért, elviekben 142 ezer km-rel. Bár azt nem néztük meg, mert viszonylag távol van. Illetve ugyanilyen van már 2,9-ért hírdetve és képekről nem néz ki rosszul.
Ezzel én is úgy vagyok. Az eladó a lehető legmagasabb árért adné, a vevő meg olcsón akarja megvenni. Azért 3 millióért én is jobbat várnék. De lehet, hogy én élek álomvilágban.
Az ára alapján ez a legolcsóbb Giulietták közé tartozik (magyar árakat nem ismerek, de ~8000 euróért itt a túlsó végen csak az alját adják), reálisan szvsz. nem várható el, hogy ennél jobb legyen.
Tegnapi nap megnéztük. Ez kategóriával jobb volt, mint a fehér. Itt már alkuig is eljutottunk, csak ott nem jutottunk dülőre. Vannak hibái, amit orvosolni kell. A tipusbetegségek előjöttek rajta, fütőradiátor csere, mert nem egyforma meleget fúj a két oldalon, bal első ajtó belső kilincs már eléggé haldoklik, diag alapján úgy néz ki, hogy a leömlő csonk el van repedve. Turbo töltés nem ideális e miatt. Olajpára volt a szelepfedélnél, bal ködlámpa kavicsos, elő lökhárítót festeni kell, mert állatot fogott vele, nem törött, csak a festék leverődött. Volt festve a bal eleje ajtó közepéig és a jobb első sárvédő alsó része és a jobb első ajtó elülső alsó része. Küszöb rendben volt, alja nem rozsdásodott, a kritikus helyeken is rendben volt. Tetőn volt kis horpadások, valószinű jég okozhatta. Egy két karc, illetve a jobb oldalt a hátső lökösön volt húzás, a sárvédőiv kimaradt. 159-es alu volt rajta, elég karfiolos festéssel, a homokszórás után nem tüntették el a kráteresedést. Ennek is csálén állt a motorháztető jobb eleje, próbáltunk a gumipöckön állítani, úgy jobb lett. A diag szerint 193 LE 275 Nm volt benne, gyári programon. Amit a hírdetésbe beleírt, hogy q2 hajtás és elektonikusan állítható futómű azt a DNA kapcsolóra értette. A színe különleges, 8C Competizione vörös.
Ez a durva, én meg egy 24 évest készülök forgalomba helyezni, hogy még 5-6 évet gond nélkül elmenjen... :D Most kiszedtem minden szir-szart, hogy ne kelljen annyit szenvedni vele, az egész középboxot, és minden útban lévő műanyag elemet. Így magát a radiátrot nem volt vész berakni. Ugyanazt az AVA márkát vettem, mint az enyémbe tavaly nyáron, mert az vált be talán eddig a legjobban, még szaga sincs. Csak ezúttal nem fekete műanyagja volt, hanem olyan átlátszó fehér. Nagyon érdekes, ahogy a rózsaszín fagyálló látszik rajta keresztül, és még a gumitömítések is látszanak benne.
Most volt januárban 3 éve hogy megvan, és azért nem kergetett az őrületbe. Volt két paranormális can hibám, ami egyből el is múlt, még egy ABS jeladó csatlakozó hibám, mert valami idióta nem dugta előttem rendesen össze a múltban.
Nekem most a hátsó rendszámtábla világitásból nem világít az egyik, sipol is rá az autó eme rettenetes hibára. A rendszámtábla kivitelezése a technika csúcsa, egy darab manyag két foglalattal és egy csomagtartó nyitó gombbal, egy öntapadó szivaccsal befedve. Igen, természetesen nem az izzó a rossz, hanem nem jut el a delej az egyik izzóig. Aszthiszem szerdán megpróbálom széjjelszedni, mert 35-ért sokallom az új alkatrészt, de legalább lehet kapni.
Érdekes módon, egy-két helyen találtam már korábbi javítást. Most ez lehet jó vagy rossz, inkább jó szerintem pl. a pótkerék öböl végénél meg a hátsó lábtér alatt. Alapvetően nem rozsdás és a küszöb sem, csak feltételezem amikor láttak kezdődő rügyezést itt-ott, akkor kezelték. De majd ezt aknából rendesen végig fogom nézni. Első nekirugaszkodásra a vezérlés-termosztát-fűtőradiátor-hűtőfolyadék-olajcsere lesz a hétvégén. Következő hétvégén a fékek. Az azutánin meg a maradék. Bár itt lesz a 15.-e, izzókat, szűrőket, fojtószeleptisztítást lazán megcsinál az ember unalmában akár.
No, a hátsó szélvédő a helyén. Holnap még átalakítom bovoar kalaptartóját, amit elhoztam szintén. Mert az nem bújtatós a középső övnek. Aztán hétvégén jöhet a szervizelés.
Inkább kinti tartományfüggő. Aki jött velúnk megnézni, annak qv ja van szintén osztrák de nem rozsdásodik. Ez meg hegyes vidékről származott. Csálén állt a motorháztető lökhárító sárvédő hármas. Az utasoldalon a motorháztető sarka legalább fél centivel lejjebb volt mint a lökhárító es a lámpa sarka. A jobb első ajtó felső sarka kijjebb àllt, és nem volt vonalban. A sárvédők pereme már feketére voltak kenve végigsimitva érződött a ragyásodás. Motorilag, fütőmüvileg, fékügyileg rendben volt. Még a leggyengébb láncszem a fűtőradiátor is tette a dolgát. Előszeretettel eldugul.