Keresés

Részletes keresés

MECSI Creative Commons License 2005.06.23 0 0 65

De vissza haza, szóval rajzoltam 4 vázlatot milyen alternatívákat tudok a hajtásra elképzelni:

1. váltó végén kijön a tengely, kardáncsukló, kardán , megint csukló, tengely hátra a kúpkerékhez (ez valószínű nagyon hoszúvá tenné a gépet)

2. difiből kijön a tengely, lánckerék, lánc, lánckerék (ez az egyik befutó)

3. kuplungból kijön 1 tengely, lánckerék, lánc, lánckerék, tengely ami hátramegy a váltóhoz és ott a difi tengelye hajtaná a kereket

esetleg a lánc helyett az 1esben talállható kardánmegoldás is jöhetne(ez ugyan jár némi kompromisszummal de talán a difi el tudná látni a kerékagy szerepét is ??? ez azért tetszene mert csupakardános lehetne, ha nem muszály nem akarok láncot)

4. ez meg oldalt kihajtott kétszer tört kardán (szerintem ez igy nem megoldható)

 

Persze a hátsó rugózást nem tartom fontosnak, ez a gép nem hosszú utakra készülne.

MECSI Creative Commons License 2005.06.23 0 0 64
További gépek amik tetszenek(ez mind ugye harleyDavidson alapú):
MECSI Creative Commons License 2005.06.23 0 0 63

azután van itt még Buell is, ami ugyan már szériának számít de épített versenygépként kezdte:

 

http://www.buell.com/selector.asp

 

MECSI Creative Commons License 2005.06.23 0 0 62

szóval Mr. Ness:

MECSI Creative Commons License 2005.06.23 0 0 61
Közben hozzáfértem a scannerhez. Ez itt egy érdekes szerkezet. Nem tetszik de annyira különleges hogy nem maradhatott ki, a kidolgozás minősége csodálatos, mint minden más Arlen Ness-től:
MECSI Creative Commons License 2005.06.23 0 0 60

Azon gondolkodtam hogy végülis lehetne azon a motoron még "tisztítani" elektronikus befecskendezéssel-csipáttírással. Lenne egy kpm-es szoftwer meg egy teljesítményszoftver(munka nélkül új programozható elektronyikkal bontott egyéb anyaggal talán 200-250ben megállna). Persze ha a motor gyári paramétereit veszik alapul akkor bukott az egész.

Még ha autóról is van szó esetleg betehetnél róluk képet vagy linket.

köszi

Előzmény: tittadili (59)
tittadili Creative Commons License 2005.06.23 0 0 59
Igen. Keresztben van, elsökerék hajtású. 205 le katalizátorral, 234-et megy vele a nagy böhöm Thema. Pont a befecskendezö a probléma, mert csak euro 1 ez a motor. Ferrari replikákat építek, abba akartam beletenni, de mindkét autó amire építek euro 2-es, ezért nem igazán díjazza a KPM, hogy rosszabb motort teszek bele. Vagyis fordítva, súlyos regadóval díjazná. A másik, hogy sokkal erösebb, ezért a régi fékek sem lennének jók az autón. A motorrevü legutóbbi száma után fordult meg a fejemben, hogy lehet motorba kellene tenni...
Előzmény: MECSI (58)
MECSI Creative Commons License 2005.06.23 0 0 58

Jól látom mechanikus injektoros? elég kompaktnak néz ki, bocsásd meg tudatlanságom de nem ismerem a típust, jól látom hogy keresztbemotoros (gondolom akkor elsőkerekes)?

ez állat lenne!

Előzmény: tittadili (57)
tittadili Creative Commons License 2005.06.23 0 0 57
Előzmény: Mnagy (50)
gencsydani Creative Commons License 2005.06.23 0 0 56

Eloxálás, krómozás meg mittudoménmi:

Fémépítő Kft. 20/542-2636, 1/215-1079

Soroksári úton van, közvetlenül a Közvágóhíd után (ha Bp-ről kifelé mész), a jobb oldalon.

Nekem is ők eloxálták az első felnimet, egy hét alatt készen volt és 4000 Ft-ba került (a f*szszopó gumis meg 5perc alatt hazavágta az egészet, hogy száradjon le a farka az összes ilyen g*cinek)!

Előzmény: TitiRii (22)
Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2005.06.23 0 0 55

de ezzel nem lehet gumit füstölni :((

 

Előzmény: MECSI (45)
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 54
holnap felhívlak!
Előzmény: krezidiesel (51)
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 53
R5 = sor5
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 52
Sziasztok, üdv itt.
a szöghajtás alatt mit kell érteni?
Egyelőre még semmi sem konkrét, tapogatózok a legjobb megoldást keresem a legjobb áron, az nagyon valószínű, hogy a hátsó kerék autós lesz, a motor váltó kuplung meg ami az R5audihoz tartozik. Holnap rajzolgatok valamit oszt felteszem ide.
Előzmény: Mnagy (48)
krezidiesel Creative Commons License 2005.06.22 0 0 51

Mecsi!

Mekkora mailt tudsz fogadni?

Van egy turbós könyvem és kifényképeztem pár oldalt ami érdekes lehet. Átküldeném de lehet több részletben kell. Előszörre küldök egy párat.

Előzmény: MECSI (46)
Mnagy Creative Commons License 2005.06.22 0 0 50
A lerohadt kaszniból arra következtetek a motornak megvan minden kiegészítője estleg még be is indítható ebből akkor akármilyen gyönyörüség összehozható lenne. Hogy hogy még az autóba figyel?
Előzmény: tittadili (49)
tittadili Creative Commons License 2005.06.22 0 0 49
Hali. Van nekem egy Lanciám, amiröl már lerohadt a kaszni. :) A múltkori motorrevüt nézegetve nekem is eszembejutott, hogy be lehetne rakni a motorját egy streetfighter stílusú motorba. Egy pici /3.l/ V8-as 32 szelepes Ferrari blokk van benne... Váltó nélkül, mint a tatra motoros gépben, sokkal rövidebb lenne mint a Bmw motoros szörny...
Előzmény: MECSI (39)
Mnagy Creative Commons License 2005.06.22 0 0 48

MECSI

Váz futómű miböl ? fékek, teló?

Motorbontó tipp 06209450610 póstáz is és elfogadhatóak az árak. Kerék agyat pár óra alatt lehet esztergálni, autókeréknek; szöghajtást is csináltam már az egy kicsit több idő, de olyan áttételt lehet csinálni amilyen kell.Váz átalakításhoz (acél) törött motor kidobott vázából  használtam darabokat.

Mnagy Creative Commons License 2005.06.22 0 0 47
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 46

ez sem így jött ki a gyárból:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.dragbikenz.com

MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 45

Látom van még pár megszállott a földön :-) mit szólltok mindjárt egy sugárhajtóműhöz?

 

http://www.madv8bike.com/

 

 

MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 44

meglett a honlap is hozzá:

 

http://www.roadrunner-bikeshop.de/

MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 43

köszi a tippet már meg is találtam :-)

 

http://www.motorrevu.hu/szamok/aktualis/cikk076.html

 

jöhet több is bármilyen érdekes áttalakításról, építésről!

Előzmény: BlackBandita (42)
BlackBandita Creative Commons License 2005.06.22 0 0 42

Szia,

 

Ha jól emlékszem valamelyik multhavi motoros magazinban (Motorrevü vagy Motomix vagy Superbike) volt egy BMW motorral épített bike, azt hiszem V8-as volt, hosszában beépítve.

Egy német ürge építette, alig tudott ráülni, olyan széles lett.

 

Talán fel lehet vele venni a kontaktot és tud segíteni.

MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 41

mit szólsz? ez is egy érdekes szerkezet:

 

Előzmény: Zola V8 (40)
Zola V8 Creative Commons License 2005.06.22 0 0 40
Mondjuk én a goldwing, gsx, harley miatt mutattam, de én is v8 részről vagyok érintett.
Ja meg a csepel miatt. :)
Előzmény: MECSI (39)
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 39
szimpatikusak lettek egyből, imádom az ami v8akat. (további kedvenc autóim camarro-firebird, corvette......)köszi az infot.
Előzmény: Zola V8 (38)
Zola V8 Creative Commons License 2005.06.22 0 0 38
Mecsi, vess egy pillantást barátaim oldalára: HEB
Előzmény: MECSI (-)
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 37
egyetértek. Ezért írtam a nincs olyan szerencsémet, mert tuti hogy a lánckerekek áttételezésén változtatni kell. A nagy erő jobban igénybeveszi koptatja, a dinamikus erő meg tépi.
Előzmény: Golf3_TDI_Nyh (36)
Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2005.06.22 0 0 36

kicsit beleszólnék...

 

a lánc huzó igénybevétele nem igazán változik hacsak nem a lánc fogszámát változtatod .

tegyük fel hogy felteszed a hayabusa lánckerekét ,kerekét ..

a láncra ható huzó igénybevétel akkor nö9vekszik ha a hajtott kerék külsö átméröjét növeeld ,vagy a keréken lévö hajtott lánckerék osztókörét ,(arányosan fogszámát csökkented ..

 

ha az audi moci váltójábol indulunk ki akkor a "féltengely" hajtását 1az 1 be rakjuk ki vagy nikább gyorsitó áttéteelzést használnák ,magyarul az elsö lánkerék nagyobb fogszámu lenne..

 

amivel nagyobb igáénybevétele lennne a láncnak az nem a motor vonóereje hanem a dinamikus terhelés amit a nem éppen könnyü lenditökerék fötengely stb...

monjuk hirtelen kuplungolással kirak a láncra .

 

 

Előzmény: MECSI (35)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!