Keresés

Részletes keresés

i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2142
Ez egy 1985-ös kép a BZ28-04-ről, a Kossuth téren készült (1986. november 29-én megszűnt a decentrum).

Előzmény: Aron_son (2137)
ego2 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2141
És még mindig Bp.-en dolgoztatják?
Előzmény: pécsi ember (2140)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2140
Igen csak a exBPV-140 van még talpon a mostani rendszáma JOY-222
Előzmény: Zavarkeltö (2118)
ego2 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2139
Na most akkor a 2107 vagy a 2110 hozzászólásnak volt igaza?
Előzmény: Aron_son (2133)
Aron_son Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2138
Akkor ezt is keveri a weblap.
Előzmény: robbanómotor (2134)
Aron_son Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2137
Akkor az Ikarus könyv és a weblap is keveri. Nem én találtam ki. A képen én is felfogtam, hogy kétszárnyú van, lehet, hogy átépítették, én erről nem találtam sehol infót.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2135)
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2136
Nem kötekedésből... BZ 28-04 vagy 24-08?
Előzmény: Aron_son (2133)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2135
"...egy szárnyú hátsó ajtóval..."

Valamit keversz.
Ez egy szárnyú ajtó?
Előzmény: Aron_son (2133)
robbanómotor Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2134
"24-08"

28-04
Előzmény: Aron_son (2133)
Aron_son Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2133
Pontosan utánajártam, Ikarus 410 NE volt, egy szárnyú hátsó ajtóval, valóban BZ 24-08 rendszámmal. 1985.04.16.-án került Pécsre, majd 1989.08.04.-én leégett és egy hét múlva törölték az állományból. Ebből a típusból az egyetlen darab volt. Kép róla: KATT IDE

Forrás: buszok.fw.hu és "Az Ikarus évszázados története" című könyv.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2121)
D55 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2132
Hát igen...
Előzmény: i d ő u t a z ó (2130)
D55 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2131
Én sem a személyforgalom miatt építeném, hanem a Mohácsra tervezett nagy kikötő megépítése esetén, hogy legyen mivel továbbvinni a szárazföldön az árut (és ne csak Pécs felé).
Előzmény: archlinux (2128)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2130
Az elveszett vágányokban már ki lett vesézve az ötlet. Nem világos, hogy Palotabozsokot mégis miként érinti a vonal Mohács felöl jövet Bátaszék irányába (egyszerűen nem esik útba). Az sem "kerek", hogy milyen meglévő vasúti pályáról beszélnek (szét van lopva) és az egykori vonalvezetés (tekergő) sem kóser, amely mentén szeretnék az új pályát vezetni.
Előzmény: archlinux (2128)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2129
BPV-144 2003-ban:





Előzmény: Zavarkeltö (2124)
archlinux Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2128
Hát, én abban sem vagyok biztos, hogy a vonal építése jó ötlet... 30-50 md forint elköltése előtt szeretném, ha meggyőzne valaki, hogy milyen utasokra számít az RKI. Mert az 50-es vonal kihasználatlansága mutatja, hogy a Dunántúlról nem utaznak tömegek az Alföldre. Azt sem látom, hogy a busszal időben versenyképes lenne akár Budapest, akár Baja felé.
Előzmény: D55 (2119)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2127
A BPV-036-os (BZ28-18) is ilyen volt, amíg át nem alakították:

Előzmény: ego2 (2108)
Aron_son Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2126
Értek mindent, kösz.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2121)
FAV 20 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2125
Most olvastam erről az ikarus könyvben amit karácsonyra kaptam. Ez egy értékes darab kár érte.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2122)
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2124
Kár érte, pedig milyen jó volt vele utazni...:(
Akkor a 3 284-es közül a BPV-140 elég jó állapotban lehet, hogy még forgalomban van.
AFC-658-ról képed?

Ezen képen pedig BPV-144 áll a 866 mellett, jól gondolom? Ha jól emlékszem egyidőben selejtezték őket...
Előzmény: i d ő u t a z ó (2122)
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2123
Én nem tudom, a kiégésekor még elég kicsi voltam...

De kicsit lejjebb Időutazó kommentjében megtalálod a választ...
Előzmény: Aron_son (2120)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2122
A BPV-866-ból több, mint egy éves állás után vas- és lemezhulladék lett 2003. novemberében.



Előzmény: Zavarkeltö (2104)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2121
415-ös volt (BZ28-04). Mit nem lehetet ezen érteni???
Előzmény: Aron_son (2120)
Aron_son Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2120
A kiégett az Ik440 volt, nem?
Előzmény: Zavarkeltö (2115)
D55 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2119
Az új vonal építését jó ötletnek tartom, de arra IC-t járatni szerintem nagy hülyeség.
Előzmény: Törölt nick (2113)
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2118
Akkor ezek szerint csak a BPV-140 élt tovább selejtezése után, persze ő is más "névvel"...
Előzmény: pécsi ember (2116)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2117
Előzmény: Kuvik76 (2106)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2116
Én ugy tudom hogy selejtezés után szétszedték
Előzmény: Zavarkeltö (2104)
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2115
A felső kép az egykor kiégett 415-ös? Messziről tiszta Kunság Volán, még jó, hogy a Pannon logója rajta van...
Előzmény: RIKA424 (2114)
RIKA424 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2114
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2111
1989. augusztus 4-én leégett Gesztenyésben. Egyébként nem 410-es (az igaz, hogy a homlokfalán az szerepelt), hanem 415-ös volt. Ez az alvázszámából is látszik (415.00.002.84).
Előzmény: Kuvik76 (2106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!