Csak én látom úgy, hogy a két kör között nincs átjárás???
MEgnnéztem +1x és szerintem ez két független kör, ezt kifejthetnéd, hogy miért akarod így csinálni, mindenesetre fura.
Én a helyedben a mozdonyszínt - gondolom ez lesz a jobb oldalon - elraknám inkább valahova középre és annyival is meg lehetne nyújtani az állomást... Így feleslegesen veszel el helyet és 1 kocsival hosszabb vonatokat is összerakhatsz...
Az állomás feletti két vágány tároló vagy rakodó lesz?
Mert ha rakodó, akkor előbb utóbb kell oda is vmi épület, így viszont nem nagyon fog elférni..
Üdv mindenkinek mivel 3 napja itthon fekszem betegen sokat gondolkodtam hogy nézzen majd ki az asztalom.Csináltam néhány tervet de ami igazán tetszik azt felrakom,de ne röhögjetek ki :-)Akinek esetleg van terve segithetne nekem mit kéne változtatni
Sajna nem a mostani állapot van fenn. Ez még a kezdet,mert többször elszállt és leálltam vele. Idén keresek valami biztosabb felületet.Egy régebbi állapotot látsz:http://www.locomotion.hu/kiallitasok/2006/2006.08.26_08.27_balatonfured/eurotrack2006beszamolo.htm honlapon a lapozható kiadvány 27. oldalán.
Gyomot kiszárítom, majd teljes száradás után 1:1 víz-glicerin keverékébe beáztatom. Ezáltal a későbbiek során se fog törni. Újabb teljes száradás. Fűrészport megfestem temperával, majd ezt is teljesen kiszárítom. Lehetőleg eltérő árnyalatúakat csinálok, majd ezeket vegyesen használom fel. Ezt követően a gyomot ragasztóval bepermetezem és rászórom a fűrészport.Többszöri megismétléssel - nem a teljes fán - különböző lombnagyság érhető el. A végén át szoktam még színtelen matt lakkal fújni. Így alig pereg, pedig az asztalomat rengetegszer szállítottam már az ország különböző pontjaira. Napraforgó gyökérből pedig kiváló kiszáradt fa készíthető.Ha az ágakat szeretném sűríteni, akkor kisebb csapokkal több darabból csinálom.
Nagyon frankok a fák! Leírod az elkészítés menetét? (Vagy valahol fel lelhető?) Igen, ha valaki tudja a MÁV kerítés pontos méretét, az ossza meg velem! Köszi!
Na még néhány kép a fáimról. A bokrok iskolai ecsetből, míg a fák gyomokból készültek. Bekerülési értéke: tempera ( kb 600.-Ft), ragasztó(kb 1000.-Ft),fűrészpor (ingyen), gyomok (ingyen) előállítható mennyiség kb 200-250 db.
Azért ez nem egészen pontos!:-) H0-ban nem csak a Märklin gyárt váltóáramú modelleket: - Gützold - PIKO - ROCO - Brawa soroljam még? Vagyis ebben az esetben nem vagy egyetlen gyártóhoz kötve. 1-es, vagy Z méretben gyakolatilag igen.
Tudom, hogy csúnya dolog a kérkedés, de ma végre megérkezett a szeptemberben megrendelt foci VB alkalmából készült Desiro különkiadása. Csináltam is gyorsan pár fotót a digitalizálása után.
Csak azért tettem fel ezt a mai hírt, mert vasútmodellezésről eleve keveset gyártanak a médiumok...
Engem azért egy picit elszomorít az átlagos kínálat. Mire gondolok?
Mondjuk pl. karácsony előtt egy átlag proli család berongyol a hipermarketbe, hogy az utódnak vesznek egy vasútat. Ha ilyen vidékekre tévedek kíváncsiságból mindig megnézem azt a kínálatot, amit modellvasútnak hívnak. A minőség még gyerekjáték kategóriában is elszomorító!!!
Az egészből csak azt akarom kihozni, hogy 8 évesen, tehát 32 évvel ezelőtt, anyám betámadott egy győri állami játékboltba, és megvásárolta az első TT-s szettet.
(Vehetet volna HO-t is, de ezt választotta :) )
Tehát, ha abban az időben engem egy ramaty játékkal lep meg, ami 5 nap után darabokra hullik, ha olyat vesz (TESCO), ami felhúzós, vagy ceruzaelemmel műkszik, hát, nem is tudom, hogy később hogyan érdekelt volna tovább a modellezés.
Mert a kivitelezésről, az igénytelenségről beszélek...
Szerintem ez egy hosszú folyamat, a gyártók nem törődtek az "utánpótlással", így egyre kevesebb ember mérgeződik meg a modellezéssel, így nem alakult ki legalább egy kisebb "tömeges kulturája" a dolognak, ezért drága hobbinak minősül (nem a kisszériás dolgokról beszélek).