Nem megyek szlovákiába mertt ott vagyok, ha érdekel, jovohéten készulok Pozsonyba, remélem lesz még nekik ilyen, veszek- hány darab kell és a tobbit lerendezzuk itt: biti7foto@post.sk
Ilyen az én formám multhéten voltam börzén ,de nem volt ma sajnos nem tudtam menni és erre volt.Na én ezt már nem birom idegileg nekem miért nincs szerencsém vele
Tudom már lehet hogy sokszor irtam de ha valaki tudna nekem ilyet szerezni nagyon örülnék neki.Esetleg nem megy valaki szlovákiába véletlenül holnap?:-)
Hali rá gondoltál tetszik ,de most megfogadtam nem vásárolok semmit még nincs kész az asztal.Amugy amit igazán szeretnék venni az egy nohab lesz nem uj csak jo állapotut ,de azért köszönöm hogy szoltál még nincs eldobva a gondolat mert nagyon tetszik
3kg ilyen anyaggal azért lehet ám burkolni! Mekkora felületű lesz az a hegy? Kiér a konyhába is?:-)))
Ne legyen egyféle a felület! Legyen benne szikla, köves rész, meg erdő, és persze lehet rét is a hegyoldalon. Teljesen egyéni módon kell megoldani, valószínű, mint mindenkinél nem az első próbálkozás lesz a végső!
Mezei fűrészpor, festék, szitált, szárított föld, ilyesmi is lehet. Igazából nagyon ége építettem terepet, Langsamdorf bárcsak már ott tartana, de az egy OFF asZtal ebben a topicban!:-)
Újabb tanácsot kérnék... mivel lehetne beborítani egy nagy hegyet, hogy ne keljen vennem 3kg műfüvet ?? Hogyan lehetne ezt olcsón és szépen megoldani ?? Ötleteket várok. Köszönöm előre is!
STRART-ból végig két féle volt, az elemes vezérlőpultos, meg a tarfós. Az elemesbe két lapos kellett, így jött ki a 9V (2x4,5), a tarfósban eleve F2 volt.
Koszos a régi motor! Nem melegszik? Szénkefék ki, alkoholos fülpiszkálóval kipucolni, majd kefék vissza. Egy-egy csepp olaj a tengelyvégekre, és jó lesz.
Teljes mértékben osztom Csíkos-mester asztallal kapcsolatos véleményét.
Keretet és merevítést rétegelt lemezből, a pályatest alá vékonyabb lemez. Az alépítményhez habgumi, EPS és egyéb JÓ hangszigetelő és rá a vágány. DE ezeket a fa alapra CSAK ragasztanám, nem szögelném, mert a szög hazavágja a hangszigetelést (a rezgéseket a talpfarácsról átvezeti a fa szerkezetre, mely aztán a hegedű dobozához hasonlóan felerősíti azt.)
A hungarocell legfeljebb domborzatio formákhoz használható. Izzó dróttal lehet morzsamentesen (ami ugye az ember agyára tud menni a sztatikus feltöltődése miatt) alakítani.
Gratula a vételért. Arra azért érdemes figyelni, hogy a régi START motorok 9V-osak, ezeknek nem biztos, hogy jót tesz a 12V. Ezen kívül érdemes még horgászólomból plusz súlyt beletenni. Hely van hozzá.
Képzeljétek, sikerült megvennem 2000 Ft-ért egy LVT Ferkeltaxi sínbuszt + 1 kocsit. Újszerű állapotban van, viszont elég gyenge a motorja, gondolom azért mert van vagy 30 éves... Na mindegy, fogtam egy sosem használt Start szettes mozdonyt és kicseréltem a kasznikat, mivel szinte u.a. mindkettő, csak a kaszni más. Most az "új" meghajtással nagyon megy a kicsi piros...
Az EPS valóban az extrudált polisztirol. A Nikecell márkanév.
A tűz miatt szerintem nem kell aggódni. Terepasztalon papírt is alkalmaznak, az pedig jobban ég. A váltók meg szerintem egyébként sem szabad, hogy melegedjenek.
Az 5 centis lapot már túlzásnak tartom. A kék típust néztem ki, amelyet lábazatoknál és aljzatnál is használnak. Az 5 centi átfútrása pedig macerásabb, mint a rétegelt lemez.
Azértm még nem késő lebeszélni róla, mert még a kereteket sem kezdtem el építeni.
(még a pályatervem sincs kész)
Úgy tervezem, hogy egyszerre 3 szerelvény legyen képes közlekedni rajta, és amennyire lehet szeretném automatizálni, azaz vonatbefolyással működtetett váltók, késleltetők, stb.