Keresés

Részletes keresés

i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2173
"Korszerű, magyar gyártású buszokat szeretnénk hozni Pécsre, ki is választottuk a közelmúltban a forgalmazót, amellyel szeretnénk aláírni a szerződést, és mára sikerült biztosítani a finanszírozási hátteret is – szögezte le Keczer László. Ehhez egy dologra van csak szükség, a tulajdonosok kézfogására, a tárgyalások lezárására."

Forrás: BAMA
Előzmény: hungeri (2172)
hungeri Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2172
Kötve hiszem, hogy lesz idén selejtezés. Nem olvastátok, hogy a magánbefektető vezére a tavalyi buszeladás gyanúsítottja? En hülye lennék a helyében most új buszt venni. Más meg nem fog ugye...
Előzmény: Zavarkeltö (2170)
acees Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2171
Azt tedd hozzá, hogy ez a Pécsi kocsi, ami gyárilag két ajtós volt. A GMX-021 (036) biztosan át lett alakítva, de az ajtó nem lett lefalazva.
Előzmény: Törölt nick (2167)
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2170
És ha már a 415-ösöknél tartunk...
A PK Zrt.-nél az idei Ikarus selejtezés a 415 és 435-ösöket is érinti?
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2169
IK 514-es nem létezett. A képen szereplő is 415-ös csak valaki bizonyára unatkozott és felcserélte a típusszámot...
Előzmény: hungeri (2166)
acees Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2168
A vita (ha jól vettem ki), akkor az, hogy bizonyos helyeken a bkv-s kocsit (2-2-1) említették, hogy Pécsre került (2-2-2).
410NE létezett, ő volt a 415.P1 :)
Előzmény: hungeri (2166)
hungeri Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2166
Akkor mi a vita tárgya, nem értem (nem értettem már elsőre se...)?

- Ikarus 410 nem létezik. Mint ahogy 514-es sem!!! (mindkét szám szerepelt már Ikarusok - pécsi Ikarusok - homlokfalán...!)
- A képen látott és szóban forgó jármű biztosan nem egyszárnyú hátsóajtós, ennél nyilvánvalóbb nem is lehetne a dolog.

AKKOR MOST MI VAN??? :)
Előzmény: ckg471 (2165)
ckg471 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2165
Ezt én is tudom.
Előzmény: acees (2164)
acees Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2164
Két külön kocsiról van szó, mert volt a Nógrádos (bkv-s teszt után) ami 2-2-1-es (BU 86-07 -> CLU-227), és volt a Pannonos ami 2-2-2-es (BZ 28-04). Mindkettő 415.00

(http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=81135266&t=9043237
http://www.fw.hu/tavolsag/auttip_415435.html)
Előzmény: ckg471 (2162)
hungeri Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2163
Nesze neked Euro 4 meg Euro 5... Az utolsó mondatot emelném ki:

Az autóbusz 177 kW-os Rába motorja 100 kilométeren 29 liter gázolajat fogyaszt

Ha ez az adat a felsorolt járatokra (34,35,44) is igaz volt, akkor ez igazán tanulságos...
Előzmény: i d ő u t a z ó (2160)
ckg471 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2162
Jaa, már értem :-)
A Biblia 234-235. oldalán kicsit össze vannak kutyulva a képi magyarázatok. Az 5-ös leírás valójában a 4-es képet jelöli és fordítva (viszont az még mindig nem az a kocsi, amiről itt szó van).
Előzmény: ckg471 (2161)
ckg471 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2161
Mi is a probléma tulajdonképpen?
Előzmény: Aron_son (2149)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2160
Ez 1985. áprilisi felvétel (újságcikk):



Előzmény: Aron_son (2147)
ANS-631 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2159
"Én úgy tudom, azért nem is volt rajta nyitható oldalablak, hogy ne tudjanak kiköpni rajta."Ez jó.:-)
Előzmény: ego2 (2152)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2158
Reggel a Mártirok utján egy csuklos merci nagyon füstölt,és ilyenkor nincs az embernél masina:(Tud valaki valamit az esetről?
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2157
A BSM az NDK-ból jött haza, illetve az NDK-ba ment ki újkorában és már (az egyesített) Németországból tért vissza.
Előzmény: ego2 (2152)
ANS-631 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2156
De jó helyre teszed a nevedet.:-)
Előzmény: i d ő u t a z ó (2129)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2155
:)
Előzmény: ego2 (2152)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2154
Oké:)
Előzmény: Zavarkeltö (2151)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2153
A BZ28-14-es másfél évig a Szovjetunióban volt és 1987. január 4-én került Pécsre.

Szovjetunióban:



Előzmény: i d ő u t a z ó (2148)
ego2 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2152
Ebből a táblából az jön le, hogy a nagytesóhoz szánták.

Egyébként a BSM-686 is oda indult - nem? Én úgy tudom, azért nem is volt rajta nyitható oldalablak, hogy ne tudjanak kiköpni rajta.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2148)
Zavarkeltö Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2151
Ezt az egyet tudtam, hogy ő még van és az új rendszámot is.
Csak a másik kettőről nem tudtam, de most már...
Előzmény: pécsi ember (2140)
ego2 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2150
Eta daszka haraso!

Sajnos nincs cirillbetűs klaviatúrám.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2148)
Aron_son Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2149
Köszönöm a kiérdemelt jelzőt, akkor ezekszerint az Ikarus biblia tévedést írt le és az említett weblap is.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2148)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2148
Mégegyszer a nehézfelfogásuaknak. :)
BZ28-04, alvázszám: 415.00-002.84
BZ28-14, alvázszám: 415.01-001.84.03 (később BPV-036, majd GMX-021)

Utobbi gyári táblája:
Aron_son Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2147
És akkor most hazudok szerinted? Vagy kitalálom amit írok? Melyik hónapban készült a kép, ha tudod esetleg?
Előzmény: i d ő u t a z ó (2142)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2146
Én ugy tudom hogy még ott
Előzmény: ego2 (2141)
Aron_son Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2145
Kísérleti darab volt, nem is került sorozatgyártásra. Továbbfejlődéséből lett a 415-ös típus.
Előzmény: ego2 (2139)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2144
Tudom:)
Előzmény: ego2 (2141)
Aron_son Creative Commons License 2010.04.08 0 0 2143
Szfváron állt, megvette magán ember úgy tudom.
Előzmény: ego2 (2141)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!