Keresés

Részletes keresés

Alkaa Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30924
Hát ezt erősen kétlem.
Előzmény: Tirisztorka (30918)
Grimbi Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30923

"átlagosan 165 ezer forint bruttó jövedelemmel "

 

Kicsit soknak tűnik egyrészt, másrészt tegyük mellé, hogy hány órát is dolgoznak? 250-300?

Előzmény: Törölt nick (30914)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30919
Nem olvastam el a Közbeszerzési Ért.-őt, de miért kell egy helyközi csuklósnak teljesen alacsonypadlósnak lennie? Teljesen felesleges pénzkidobás.
Tirisztorka Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30918

Igen, elnézést, tehát elővárosi 12 méteres kategóriában még a VOLVO az Alfával

(Bár kérdéses hogy össze tudnának e rakni ennyi buszt)

Előzmény: gmondi (30917)
gmondi Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30917
Alfabuszt kifelejtetted a szoló kategóriákból, pedig elég jól az esélyei...
Előzmény: Tirisztorka (30915)
Dtomesz Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30916
Előre is elnézést ha kimaradt volna valami a listából!

A 12 m-es szóló kategóriába a VOLVO (Alfabusz) nem indulhatna?
Előzmény: Tirisztorka (30915)
Tirisztorka Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30915

Tehát akkor kicsit összefoglalva a dolgokat az esélyesek:

(Tévedés joga fenntartva)

 

18 méteres alacsony padlós, elővárosi csuklós:

- Mercedes a Citaro-val

- MAN

- VOLVO

- Solaris (?)

 

13,5 méteres normál padlós, elővárosi szóló: 

- EAG

- VOLVO

- Solaris?

- MAN?

 

12 méteres normál padlós, elővárosi szóló:

- KRAVTEX

- EAG??

- MAZ

- Autosan

- Temsa?

- Solaris?

- MAN

- Mercedes

 

Előre is elnézést ha kimaradt volna valami a listából!

Dtomesz Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30913
A 12m-re azért írtam, hogy szerintem, mert ugyan szóba került illetékessel folytatot beszélgetés során, hogy melyik termék lesz az, amit nyomni fognak, de a tender konkrétan nem hangzott el.
Előzmény: Törölt nick (30911)
gmondi Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30912
És Volvo-hoz mit szólnál? Tuti fognak pályázni!
Emberek, csak én gondolom hogy az Autosan is rá fog mozdulni? Mozgolódnak a magyar piacon, és az aruk tuti, hogy az alacsonyabbak közé fog tartozni. Az más kérdés, hogy nem lenne racionális döntés megvenni, de láttunk már ilyet...
Előzmény: Alkaa (30901)
Dtomesz Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30910
A KRAVTEX szerintem is a 12m-es kategóriába indul. A csuklós nemcsak azért, mert ebben a ketegóiában még nem is gyártott egyet sem, hanem mert a csuklós projektjük a bn18 helyi kivitelére korlátozódik, magyarul idén el szeretnék kezdeni ebből a sorozatgyártást. Az ec12-t szinte biztos vagyok, hogy "benevezik".
Jump424 Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30909
A KRAVTEX csak a 12 méteres kategóriában indulhat, bár ez a pont 3,9 milliárdos éves forgalom, hááát, hogyismondjam.............elég furcsán van meghatározva.

Nem szeretik a Kravtexet, igaz? :(((( Vagy a Kravtex ad nekik keves "szeretetet" a többihez képest? :((( Mondjuk azt ismerjük már valahonnan, hogy a legolcsóbbat mindig ki kell zárni, hogy lehessen igazán "árverseny" a tortából kérők között. Lásd áramszedős sínipajtások....
Előzmény: Törölt nick (30884)
P.stephenson Creative Commons License 2006.01.05 0 0 30908
Elkészült a Vértes album:

http://www.freeweb.hu/stephensons/foto/busz/vertes/index.html

Grimbi Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30907

Már most rákéredzkedek a 2007-es selejtezésre:))

 

Azthiszem FLH-159 rendszámmal fut egy lila MAZ-103(?)-as.

Előzmény: Törölt nick (30905)
Alkaa Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30904
Neked lehet ott valami érdekeltséged, hogy állandóan ezzel jössz. :-)))) Én meg állítólag az EAG ügynöke vagyok, úgyhogy most semmi nem kóser. :-))))
Előzmény: Törölt nick (30903)
BGab Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30902
Szerintem kivitelezhető. Scania mint ajánlattevő, EAG mint alvállalkozó.
Előzmény: gmondi (30895)
Alkaa Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30901
A csuklós Citarónak még a Solaris is aláver árban. Jujj, helyközi Urbino 18, alig merek belegondolni is, az nagyon ütni fog...
Előzmény: gmondi (30896)
Alkaa Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30900
Az EAG-os árlistás papírokra, a Scania alvázas gépeknél az van írva, hogy "Ikarus Egyedi Autóbuszgyár Kft. & Scania Hungária Kft. közös ajánlata". Teccikérteni? Delfines logó csak az F15-ös papíron van. :-))))
Előzmény: gmondi (30895)
Diósy Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30898
Bíztos,hogy igen! Mással nagyon nem rukkolt elő a merkádó szerintem!
Előzmény: gmondi (30896)
gmondi Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30896
Már rájöttem, hogy akkor alacsonypadlósra szól a kiírás, ezért a Citaro lehet a nyerő. Ettől függetlenül kérdezem, gyártják még a Conectot?
Előzmény: tupolev (30892)
gmondi Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30895

Nem az Irisbus a tulajdonos valamilyen arányban? Csak ezért gondolom, bár ha kivitelezhető akkor a Scania "árnyékában" is mehetnek.

Előzmény: Alkaa (30889)
Diósy Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30894
NEM! Kb olyan, mint a 435-ök!
Előzmény: tupolev (30892)
Diósy Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30893
Az Irisbus menjen a picskuba! Juj itt ne pályázgasson !   :@
Előzmény: gmondi (30888)
tupolev Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30892
A Conecto alacsony padlós?
Előzmény: gmondi (30883)
BGab Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30891
Igen, ez a kérdés, hogy a közbeszerzés tárgya szóló autóbusz, vagy 12 m-es (11 800-12 200 mm), normál padlós, elővárosi szóló autóbusz? A szerződés meghatározása/tárgya pontnál ez utóbbi szerepel, az alkalmatlanságnál pedig zárójelben csak a szóló autóbusz...
Előzmény: tupolev (30885)
gmondi Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30890

De a Scania nem fogja az E95.53-at indítani, mert az alá nem az ő alvázuk megy. Az Rábás, nem?

Előzmény: Alkaa (30887)
Alkaa Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30889
Irisbus helyett inkább Scania
Előzmény: gmondi (30888)
gmondi Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30888

Ez igaz, el is kerülte a figyelmemet, hogy a csuklós alacsonypadlós. Akkor Citaro lehet.

 

Ezek az összegek tényleg elég magasak, valóban a külföldi nagy cégeknek kedvez.

EAG nevében nem pályázhat az Irisbus?

Előzmény: Alkaa (30886)
Alkaa Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30887
Nem lesz könnyű verseny.

Az volna logikus a Scania részéről, ha 12 méteresben a NABI-t indítaná, a 700SE-vel, a 13,5 méteresben pedig az EAG-ot, az E94.53-mal.
Előzmény: Törölt nick (30884)
Alkaa Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30886
A Conecto nem alacsonypadlós.
Előzmény: gmondi (30883)
tupolev Creative Commons License 2006.01.04 0 0 30885
Én meg úgy értem, hogy szóló busz, jelen esetben Scánia alvázasat. És ez megvan. Talán.

Amúgy meg az egész tender inkább a külföldi gyártóknak kedvez.
Előzmény: BGab (30882)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!