Keresés

Részletes keresés

robbanómotor Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2205
Amikor a BZ 09 - BZ 15 stb. mezők kifogytak, azután következett a BZ 28.
Előzmény: ego2 (2176)
Kuvik76 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2204
Csak nem a CDA-539? (azóta "megbolygult)
Előzmény: robbanómotor (2202)
Kuvik76 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2203
A BZ 28-14 inkább BZ 28-18.
Én még két pécsi BZ 28-as rendszámról tudok. A NEVKÓ-nak (a sulinak) volt két 256-osa (v. 250-ese) világosbarna színben. BZ 28-27, és 28-30, az'szem.
Előzmény: ego2 (2176)
robbanómotor Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2202
"Eredetileg nem úgy volt, hogy érkezik vele egy szintén hazahozott 260as is?"

Speciel érkezett egy akkortájt, csak az Komlóra került.
Előzmény: acees (2195)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2201
BPV-138 al mi van nem látam már rég!ugye nem selejt!?
acees Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2200
Korábban keveredett be az off nógrádos a 3. ajtó kérdéskörnél ...
Előzmény: i d ő u t a z ó (2199)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2199
Ja, bocs...
A nógrádos kocsi, hogy jön ide?
Előzmény: acees (2198)
acees Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2198
A három korai Pécsinek igen, de a korábban említett másik 415.00nak (Bkv-Nógrádosnak) nem.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2196)
ego2 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2197
Ez az! Még porbafingó koromban jártam az NDK-ban.
Előzmény: Törölt nick (2190)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2196
Mind a háromnak a hátsó ajtaja kétszárnyú volt.
Előzmény: acees (2194)
acees Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2195
BSM pl 1990-es gyártású.
Eredetileg nem úgy volt, hogy érkezik vele egy szintén hazahozott 260as is?
Előzmény: i d ő u t a z ó (2182)
acees Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2194
Bocsi, de nem jól fogalmaztam meg. Gyárilag a 3. ajtó kétszárnyú, teljes értékű volt, míg a másik 415.00ás kocsin csak egyszárnyú volt (ha jól emlékszem a váltót is cserélték GMPről Prágára). Én is utaztam vele az átalakítás előtt és utána is :-)
Előzmény: Törölt nick (2175)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2193
Amikor még rajta volt dupla lámpasor volt rajta!A BPV-146 és 129 nem volt dupla lámpás ha jol tudom?!
Előzmény: i d ő u t a z ó (2191)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2191
Hány fényszórónak a helyét látod a busz elején?
Előzmény: pécsi ember (2189)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2190

Ilyen festése lehetett eredetileg talán(?).

http://www.flickr.com/photos/berndrothe/4106363689/

Előzmény: ego2 (2183)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2189
Nincs rajta:)
Előzmény: i d ő u t a z ó (2188)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2188
Hány fényszóró van a busz elején? :)
Előzmény: pécsi ember (2187)
pécsi ember Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2187
Nem a BPV-095 van ott?
Előzmény: i d ő u t a z ó (2184)
JLW-470 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2186
A GMX-021-en talán soha nem is utaztam(valószínűleg ezért nem emlékszem rá),viszont a BPV-037-en elég sokat.Mindig olyan kipufogógáz szag terjengett benne:)
A másikat köszi:)
Előzmény: i d ő u t a z ó (2185)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2185
GMX-021 (Grimbusz engedélyével):

Előzmény: JLW-470 (2179)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2184
BPV-146 (a 129-es is ott volt egy darabig).
Előzmény: JLW-470 (2181)
ego2 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2183
Hófehéren jött? Nem is emlékszem rá. Akkor az ajtók voltak csak sárgák? És mitől látszik az első szélvédő felett a sárga alapszín jelenleg?
Az NDK.-ban valami sárga - vajszínű kombináció volt, ha jól emlékszem.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2182)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2182
A németek még 1989/90-ben is ráncajtóval kérték az Ikarusokat. A BSM-686-os 1992. nyarán jött Pécsre hófehéren, majd az átfestés után július 30-án állt forgalomba.
Előzmény: ego2 (2177)
JLW-470 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2181
A Siklósi úti felüljáróról láttam,hogy a Volán teleppel szemközti udvarban áll egy PKZRT-nek tűnő harmonikaajtós Ik280-as.Ez melyik busz lehetett?
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2180
És a GMX-021-esnek is! :)
Előzmény: JLW-470 (2179)
JLW-470 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2179
A BPV-037-esnek nyílott csak az egyik ajtószárnya a 3. ajtónál.
Előzmény: Törölt nick (2167)
ego2 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2178
Tegnap a 48-as térnél állt egy kék-sárga csuklós betört hátsó ajtóval a megállóban. Gondolom valaki előtt becsukták. Ma délelőtt pedig a 43-as állt Újhegyen a régi fordulóban, összepisálta a Bor utcát, elfolyt a magzatvize.
Előzmény: pécsi ember (2158)
ego2 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2177
Hogy hogy visszajött? Még évekig szolgáltak Ikarusok a két Németország összevonása után az egykori NDK területén. Ezzel az erővel visszaküldhették volna az összeset. De nem lehetett már fiatal, amikor haza jött, mert 85-től nem ráncajtós buszok érkeztek Pécsre. A BSM pedig valamikor 90 körül jött meg.

De egyébként kezd előbújni az eredeti érdekes sárga színe az első szélvédő felett. Kopik róla a fehér átfestés.
Előzmény: i d ő u t a z ó (2157)
ego2 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2176
Pécsett ugyebár a BZ 11 és a BZ 12-es rendszámokat adták ki átrendszámozáskor. Akkor a Pécsett futó BZ-28-04, BZ-28-14 és a BZ-28-20 hol lett felszerelve a buszokra?
De valószínű, hogy közel egyidőben kapták őket. Ha a 28-14-es másfél évet Szovjetúniózott, akkor a másik kettőt később gyártották, vagy azok is szolgáltak már előtte külhonban? ( A BZ-28-20-as ha jól emlékszem az AFC-658-as 284-es volt )
Előzmény: i d ő u t a z ó (2153)
robbanómotor Creative Commons License 2010.04.09 0 0 2174
Ha már itt tartunk, ez a hír se piskóta. Alacsonyan szállnak a szarvasok... :))))
Előzmény: i d ő u t a z ó (2173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!