Többen kérdeztétek.. 65000Ft volt 13. kerületbe a wizard turbo csinalta google baratod segit igy nem reklamoztam annyira:)
Doni örök hálám üldöz mert igazából Te csináltad meg a kocsim az x-edik szerelő után azóta sincs víz a hajóban :D KOPP-KOPP!!! - Köszönöm!
Viszont most azt kell mondjam semmi kivetnivalót nem találtam a munkájukban és most már jó a kocsi megszűnt a hibajelenség tehát tényleg a turbó volt a hibás de ezt már kifejtettem mit csinaltak.
Mint mondtam, ezzel csak a motorhoz fogsz hozzáférni, de az is csak akkor biztos, ha már kipróbáltad..... Inkább VCDS-t keress.(EU-n belüli eladótól) Szerintem.
Egyik ismerősömnek van egy Superb II-je (még nem a faceliftes) és olyan hibákat produkál, hogyha fölkapcsolja a hátsó ködlámpát kinyitja a csomagtartót. Eddig sem működött tökéletesen, teljesen véletlenszerűen hol igen hol nem nyitotta a csomagtartót sem kulcsra sem mikrokapcsolóra. Én a hátsó test kábelre gyanakszom. Találkoztatok már ilyennel?
Maga a hardver tulajdonképpen tudja az autóiparban használatos protokollok bármelyikét, csak éppen nincsenek hozzá típusspecifikus szoftverek.
Többségében az OBD2/EOBD szabványban rögzített és kötelezően nyilvánossá tett, a motor környezetvédelemmel kapcsolatos részeihez férnek hozzá az erre írott szoftverek. Ezek a 2001 utáni benzinesek és a 2003 utáni dieselek, de ez sem mindig igaz, a dieselekkel erősen hadilábon áll.
Fiathoz van hozzá teljeskőrű szoftver (fizetős), Fordhoz részleges de meglepően jó, ez ingyenes.
Tegnap kiolvastattam a hibakódot. a 3 és 4 befecskendezőre ír ki hibát. Az értékek mind jók voltak. a szerelő szerint vissza kellene tenni a megírt program helyett a gyárit. ???
ma reggel megint előjött a hibajel.
ami feltűnt mostanában, hogy a pillanatnyi fogyasztás több mint ami régebben volt pl. autópályánkb 1-2 literrel.
vagy soha nem volt jo hozza, vagy megserult a transzponder benne, esetleg valaha volt kulcstanitasa, de akkor epp a potkulcs nem volt ott, es csak az egyiket lottek fel ra.
Ha ez a transzponder az autoe, es nem hibas akkor csak fel kell tanitani, de ha masik autoe, akkpr cserelni kell, mert egy transzponder csak eg autohoz tanithato jelen auto eseteben.
Tulajdonképp örölök is, meg nem is, hiszen a csavaros részt csak most szedtem szét, miután írtad, hogy az csavaros, eddig nem szedtem szét és nem is használtam ezt a kulcsot. Örülök, mert így kiderült, hogy benne van a chip, de nem örülök, mert nem működik...
Igazából az én hibám is, mert ezt a kulcsot elraktam és soha nem is próbáltam ki. Az ajtókat új elemmel szépen nyitja, de leáll vele.
Nem tudom mennyi egy immo chip csere, de ezt mindenképp meg kell csinálni. 5-6 év állás nem tett jót, de az is lehet így vettem...
Látam már olyat, hogy egy régen használt kulcsban tönkrement a transzponder és nem volt hajlandó beindulni, míg a másikkal ment simán. Minden esetre az biztos, hogy nem az elemcsere okozta ezt a bajt, esetleg a kivitelezése...
Nekem a szalonban anno azt mondták (amikor még árultak garival olyat), hogy mikor az 1-2 hónapos demoóautókon kipróbálták, nyáron padlónál azért befüstölt nekik.