Keresés

Részletes keresés

MvZoli Creative Commons License 2012.01.10 0 0 97974

Az ABS öntesztnél hangot is lehet hallani igaz kicsi zizegés. Sőt felkapcsolt lámpánál látni is kicsit halványodik egy pillanatra.

Előzmény: Rrobi (97970)
MvZoli Creative Commons License 2012.01.10 0 0 97973

Nem mondok újat a termosztát működését látod. Tehát működik.  No para !!!!!

MalterKoma Creative Commons License 2012.01.10 0 0 97972

Valaki nem jár esetleg Nagykanizsa - Szfvár vonalon mostanság?? Egy kisebb dobozt kellene transzportálni...

MalterKoma Creative Commons License 2012.01.10 0 0 97971

Akkor nem vágom, nincs ötletem egyenlőre.

Alapjáraton elég gyakran előfordul (de nem mindig), hogy elkezd felfelé kúszni a vízhőfok, szemmel jól látható mértékben. Nyomok neki egy kisebb gázfröccsöt, vagy elindulok, akkor meg azonnal leugrik normálra. Először vzpumpára gyanakodtam, de az akkor még fél éves volt, és ugye nem csinálja állandóan. Erre a kieg szivattyúra gyanakodtam. Nem értem, azt hittem, az lesz a ludas. Kipróbáltam, direktbe teker rendesen. Ventilátorok iss mennek, bár azt csak hang alapján mondom, nem lett leellenőrizve...

Előzmény: Rrobi (97969)
Rrobi Creative Commons License 2012.01.09 0 0 97970

Indítás utány olyanokat néz, hogy féklámpa kapcsoló, izzók, akksi feszültség, stb... de lehet ABS kocka hiba is.

Előzmény: Rrobi (97969)
Rrobi Creative Commons License 2012.01.09 0 0 97969

1. Hibakód olvasás után talán el lehetne indulni valamilyen irányban. Lehet hogy tényleg valamelyik csatlakozás. Vagy szenzor. De ha jól emlékszem, akkor az ABS önteszt akkor hajtódik végre, ha a kocsi már gurul (5-10 km/h, vagy valami hasonló).

 

 

2. A neve alapján (valami kühlmittel nachlauf pump) tényleg az lenne,  hogy keringesse a vizet, de ahogy néztem a rajzot, a reléje a gyujtás kapcsolt 12 V-ról kap tápot, tehát csak akkor megy, ha túlmeleg a motor és ha a gyújtás rajta van. Gyújtás levétele után a ventik még mennek, de ez a pumpa már nem (a rajz szerint) - át kellene kötni őket!

Ja, és a rajz csak a klímás V6-okhoz hozza, a nélküliekhez nem.

 

A korai V6-okban 1 db volt, 96 vagy 97 után már 2 db! Az egyik a tágulási tartály alatt, a másik a hűtő körül.

 

A TD-nél a klímáshoz és a nélkülihez is hozza!

Előzmény: MalterKoma (97961)
hig-ati Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97968

Köszi, Andás és Zolee!!

MvZoli Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97967

Az MV6-ban 3 van,  2 kívül a lökösnél, 1 belül a motor felől. Ki ne menj nehogy megfázz! :D

Előzmény: Csapszi (97965)
MvZoli Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97966

Az MV6-ban 2 van kívűl a lökösnél egy belül a motornál, vagy én ittam sokat? :D

Előzmény: Csapszi (97965)
Csapszi Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97965

Most ki nem megyek megnézni, de két ventillátor van a V6-ban.

Persze van azért még venti, de semmi köze a motor hűtéshez. Asszem.

Vagy sokat ittam szilveszterkor?

Előzmény: MvZoli (97964)
MvZoli Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97964

Esetleg a csatlakozásoknál kontakthiba ! Széthúzod WD40-el befújod összerakod.

Tudomásom szerint a vizpumpád az kiszolgálja a motor hőigényét! Nem segít az a kis keringető be menet közben. Annak a szívattyúnak a szerepe a motor elsődlegesen a hengerfej optimáli hőfokra hűtése álló helyzeben!! Ezzel védekeznek a V motorok leállítás utáni túlhevülése ellen. Nálam ( járó motornál) ha túlmelegszik 2 ventillátor megy , viszont ha leállítom ( gyújtás levesz) abban a pillanatban indul a 3.is+a keringető.

Előzmény: MalterKoma (97961)
manta-z Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97963

Inkább valamelyik érzékelő kontakt hibás, vagy kezd megtörni a kábele és hol érintkezik hol nem.

Előzmény: MalterKoma (97961)
manta-z Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97962

Akkor ti integettetek neki. jól van.

Előzmény: MalterKoma (97960)
MalterKoma Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97961

Skacok, két kérdés:

  1. Néha (eddig 2x fordult elő), inditás után égve marad a TC és az ABS kontroll lámpája. Leállit, újra indit, akkor jó. ABS-kocka halálozása várható?? Jobb esetben csatlakozók dzsuvásak....
  2. Motortérben bal oldalt elől  hütéskörben van egy kiegészitő elektromos szivattyú. Az egyik szerepe, hogy a motor leállitása után a ventillátor leállásáig keringtesse körbe-körbe a vizet a rendszerben. Másodlagos funkciója - és ebben erősitsetek meg -, hogy menet közben rásegit a hütőviz keringetésére?? Ha igy van, akkor mi inditja és állitja le? Ha valóban ez a másodlagos funkciója, akkor kizárásos alapon ennek az elégtelen müködése lesz a gond....

Köcce

MalterKoma Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97960

Ma találkoztam a tatai mantás Robival. Itt kevergett Fehérváron....

Előzmény: manta-z (97959)
manta-z Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97959

Volt egy pillanatra valami zavarom és eljátszottam a gondolattal, hogy beülök egy kombi dízel omegába, úgyhogy már előre lezsíroztam mindent, de szerencsére az utolsó pillanatban megjött az eszem :)))) Amúgy az Asconám TD bár azt te nem láttad, mert túl fiatal vagy :))

Előzmény: MvZoli (97958)
MvZoli Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97958

Mióta olajozól? Az oké ,hogy a vasárnapi autóid mind olajosak ( TDI D5) de a Manta ??? :D

Előzmény: manta-z (97956)
MvZoli Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97957

Ja-ja ez sima ügy volt. A másik az indexes, meg index funkció nélkül lett bekötve a bratyesznak.

Előzmény: manta-z (97953)
manta-z Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97956

Volt róla szó és a kedvemért kivételt tett volna....:)

Előzmény: -joker- (97954)
MalterKoma Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97955

Jah, az meg a másik, hogy élből gyűlöli ezeket....

Előzmény: -joker- (97954)
-joker- Creative Commons License 2012.01.08 0 0 97954

Krézi nem épít ilyen adagolót. Utálja az összes bmw-t adagolóval 1ütt, és nem is foglalkozik vele.

Előzmény: manta-z (97946)
manta-z Creative Commons License 2012.01.07 0 0 97953

Sikerült jól bekötni?

Előzmény: MvZoli (97951)
MvZoli Creative Commons License 2012.01.07 0 0 97952

E4 R87 RL00 DRL ezek vannak rajt.

Előzmény: Rrobi (97949)
MvZoli Creative Commons License 2012.01.07 0 0 97951

E-s persze iso. tüv. stb. Majd műszakin kiderűl az okos mit szól hozzá.

Előzmény: Rrobi (97949)
MalterKoma Creative Commons License 2012.01.07 0 0 97950

1. Ha ilyen Krézi-féle "profi" megoldás lenne, akkor le lenne irva a hirdetésben iss részletesen. Ez nem az...

2. Nem ennyi lenne az ára

3. A kuplung volt az első, ami eszembe jutott

Előzmény: manta-z (97946)
Rrobi Creative Commons License 2012.01.07 0 0 97949

E-betűs, vagy mezei?

Előzmény: MvZoli (97945)
Csapszi Creative Commons License 2012.01.07 0 0 97948

Király, Zoli! :-)

Előzmény: MvZoli (97945)
manta-z Creative Commons License 2012.01.07 0 0 97947

Jók a piros ledek középen :))))))

Előzmény: MvZoli (97945)
manta-z Creative Commons License 2012.01.07 0 0 97946

1,7 baros turbónyomással elérhető a 220LE, Vilike annakidején 1,6-ot töltött az Omegájára, de neki nem volt hozzá értelmes adagolója szóval az övé lehetett vagy 160LE.

Ha tényleg van rajta egy nagyobb turbó, meg mondjuk krézi épített rá egy értelmes adagolót még el is tudom hinni mondjuk a 200 lovat, de hogy pl. kuplunggal ezt hogy bírja azt nem tudom és azt sem, hány hetente kell hengerfejet cserélni. Amúgy a DTI-t egy csippel fel lehet húzni 190 körülre......persze az teljesen más technika.  

Előzmény: MalterKoma (97938)
MvZoli Creative Commons License 2012.01.07 0 0 97945

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!