Szia! Angliaban a Motorworx nal van,28 font a par,a lista amit irnak tulajdonkeppen mindegyik modellre jo,sot par F modellre is. Kerdesedre valaszolva, sajnos nem tudom melyiken volt gyarilag felszerelve.
Boldog új évet mindenkinek! Segítség kellene! Van-e Valakinek olyan K-s motorja, amelyen gyárilag van az első teleszkópon porvédő gumiharmonika? Alvázszám kellene.
Volt az önindító relé összeégés problémám, amit sokan úgy tudnak, hogy a merült akkumulátor okoz.
Ez is igaz lehet, de rájöttem mi lehet a valószínűbb probléma, nálam ez okozta többször is az érintkezők összeégését, most már tudom.
Az érintkezők a használat során megkopnak, egy idő után az elektromágnes vasmagjára felül a mozgó lemez, és az érintkezők nem tudnak tökéletesen zárni, ívkisülés keletkezik és összeégnek az érintkezők.
Érintkező csiszolást követően lehet hajlítani annyit a mozgó lemezen, hogy nem ül fel a vasmagra, így az érintkezők tökéletesen fognak zárni újra, nem fog összeégni.
Pár fotót és még is valami irányárat azért küldhetnél mailben, miheztartás végett! :) Illetve valami leírás félét a motorról, mióta van Nálad, mit tudsz róla, stb! ;)
Szia! Nem tudom merre laksz, de ha nincs messze, gyere el Csemőbe ( Pest-megye), nézd meg az enyémet. Jövő héttől nem dolgozom, január 4-ig itthon vagyok.
Na eddig is személyesen ellenőriztem le a vevő vagy eladó okmányait, és ez nem bizalmatlanság kérdése, hanem elővigyázatosság részemről! Egyébként is azt vallom, üzletben nincs bizalom, csak tények vannak, és az számít, ami le van írva!
Emlékszem, anno egy TS250-el jártam hasonló képp, elhittem 18 évesen az eladónak, hogy nem baj, hogy nem az ő neve van a forgalmiban, írunk egy adásvételit ővele, és enyém a motor. Persze, hogy már akkor sem írták a nevemre, követelték, hogy fizesse be az eladóm az ő átírás díját, amit persze b..ott befizetni a görény, mikor már ötödjére mentem a rendőrségre, hogy mikor írják át a nevemre a motort, azt mondja az ügyintéző vörös hölgy, hogy nálam van a forgalmi? Mondom igen! "Na, akkor adja ide, aztán legyünk túl rajta!" ;) Átírták, vagyis ő átírta, akkor még máshogy működtek idehaza ezek a dolgok, pedig nem is olyan régen, 92-ben volt. :) Nem a hatóságok jogkövető magatartása manapság a probléma, az egyáltalán nem probléma, hanem a vaskalaposság és a segítőkészség hiánya. A cikk is részletezi, hogy legegyszerűbb sok esetben a közegnek, ha egyszerűen elküldheti a problémával jelentkező ügyfelet! :(
K100 RS-t vagy K1100 RS-t keresek, és most már inkább úgy mondom, kitűnő, újszerű állapotban! Csak ABS-es kivitel érdekel! Bocsánat, hogy a többi nem, de mióta egyszer az ABS kihúzott a @-ból, akkor megfogadtam, csak ABS-es motorom lesz a jövőben is!
Nagy ráérésemben, és nem motorozásomban azon is gondolkozok, hogy elméletileg 20l körül van a tank, ugye? Nekem olyan 12liter benzin elmotorozása utön már világit a piros.. (ebböl csak egy világit?)
Érdekelhet! Helyileg? Mennyi van még belőle? ...nem látom az elejét sem, illetve melyik évjárat volt? ...a nagy ABS harangos még? ...ha lennének fotóid, irányár, helyileg hol, ide elküldhetnéd az infókat: moto.midnightstar(kukac)gmail(pont)com Köszi!
El is adnám K1100LT motorom, 97000 km, megkímélt, 3 gyári nagy doboz, 2021 nyárig műszaki, 2 éves jó gumik, és 1 éves akksi. Jelenleg 600-ra hirdetem, de komoly érdeklődés esetén azt gondolom meg fogunk egyezni egy mindkét félnek jó árban! ;) Market Placen fenn van.
Majd megnézem Neked, hogy mi van a motoromon, mert már fogalmam nincs, azt tudom, kimondottan a típushoz vásároltam, ezért párban tudtam vásárolni, és diagonal abroncs, ugyanis ezekre az jár gyárilag, nem véletlen! ...van, akinek jó lehet a radiál is, de én hanyagolnám! Diagonálban viszont szűk a választék, viszont bevált és nagyon jó a gumi, amit használok!
K1100 LT-t vásárolnék saját részre, leginkább szép állapotban, akár külföldi vagy magyar papírokkal! Legjobb találat lenne számomra a 92-es évjárat, vagy aminek még a régi ABS és motorvezérlő elektronikája van. Romos állapotú is érdekel alkatrésznek!