Tunder80 és pintyöke01! Sziasztok! Ha kicsit visszaolvastok, megtaláljátok a választ a kérdéseitekre! De akkor mégegyszer:
A pécsi bontó telefonszáma: 209360681. Van Recsken egy Ferozás kolléga, Czímer Zsoltnak hívják, itt van a fórumon, megkereshetitek őt is, mert nála bontódik egy Feroza. Nem tudom mi van meg még belőle. A sárvédő árát nem tudom, érdeklődnöd kell utána! Üdv!
Segítséget szeretnék kérni. 4éve használok Ferozát (89-es évj). Eddig meg tudtam alkatrészileg oldani, viszont most szükségem vna pár apróságra. Olvastam,h van vki Pécsen. Esetleg az Ő elérhetőségét valaki meg tudná adni? Köszönettel: Zoltán
Köszi az infókat.A Simex gumit csak terepen használnám(kivéve az oda ill.vissza út). Máskor téli ill. nyári gumit rakok.
Most ép télivel járok mert ezzel vettem a kocsit. A gumis ismerős is elmondta ezeket ami az oldalon leírtak( hideg kemencébe nem jó a gumi, műszak végén megégetik azért nem jó stb...) de viszont sok ismerős dicséri ezt a gumit
persze csak terepen országúton 60-nál szétesik a kocsi. Azért veszek ennyiért mert ha üt,öntvényhibás szálszakadásos kicserélik . A méret a kérdéses még mi fér be. 215-nél nem szeretnék szélesebbet.
Gumi témában olvass vissza a 31. hozzászólástól. Egyébként hol használnád a gumit? Terep? Országút? Vegyes? Így elég nehéz a kérdésedre válaszolni! A futózott Simex mintásról 32-35ezerért én is lebeszélnélek! Gumi témában olvasd el a következőt, segítség lehet: http://www.suzuki4x4.hu/?/Cikkek/Technika/Milyen_gumit_vegyek/905 Én két garnitúrát használok egy terep és egy országúti téli (Bf Goodrich A/T Km2 215/75 R15 és Yokohama Geolandar M&S 195/80 R15). Az utóbbit természetesen csak nagy hidegben és hóban, az előbbit minden más időben. A Simex mintát csak akkor javasolnám, ha 90%-ban terepen használod a kocsit. A futózottaknál figyelj oda, mert gyakran eltér a méretük attó, ami rájuk van írva. A kasztniba max 235-ös fér el faragás nélkül. De persze még rengeteg dolgot lehetne írni! Üdv!
Pécsi kört már megfutottam, sajna nekik nem volt. Egyébként egyre kevesebb bontásban lévő kocsijuk van, és egyre kevesebb alkatrészük... Angliából rendeltem 3 fontos alkatrész postai költség 10 font... ADI Ferozatársunknak ezúton is köszönet aki kiszedte az Ő donorautójából és odaadta.
Na tehát: ez a ház a üzemanyag rendszerben levő nyomást szabályozó szelep háza, injektoros Ferózáknál. Az enyém 1993-as gyártású. Tartalmaz egy rugót, ami beállítja azt a nyomást, aminél elenged a szelep, és lecsökken a nyomás a rendszerben, mert visszafolyik a tankba a benzin. A benzin mindig tartalmaz kevés vizet, a rugó korrodálódik, esetleg egy kis kosz is odarakódik, és a rugó már nem e megfelelő erővel nyomja a szelepet. Úgy lehet rajta javítani, ha VIGYÁZVA, ÓVATOSAN benyomod kicsit a szelepházat, így összenyomod jobban a rugót. Nem kell nagy erő hozzá. Jó hozzá egy nagy golyó, esetleg egy gömbölyű végű bármilyen eszköz, amivel benyomod a házat. A rugóház elég vékony anyagból van, ha valami sarkossal nyomod, könnyen kilyukad. Gyári Daihatsu szerelő mutatta és csinálta. Ugyanakkor egy gyári szelep 30e körül van. Egy próbát megér. Írj, mit sikerült alkotni. Üdv.
Szia! A ilyen esetekben a Google a barátod! Lehet újat is venni több helyen, a pécsi Feroza bontóban is érdeklődhetsz, vagy keresd meg a Czímer Zsoltot, nelki van egy bontásban lévő Ferozája, én is vettem tőle egy ülés rögzítő sínt. Nem tudom mennyit adott el azóta az autóból. De mindenek előtt keresd meg, mi az, ami zörög! HP Baxter! Neked is a pécsi bontót, vagy bontásban lévő kocsit javasolok, ilyen dolgok ritkán szoktak elfekvőben lenni valakinél. Üdv!
A jobb első kerékagyhoz kellene a mellékelt alátét. Kérem, ha van valakinek akkor válaszoljon. Elég sokat szívtam már, négy kerékagycsapágy cserén vagyok túl mire rájöttek, hogy mi a baja...
Kiszereltük a laprugót. Menetközben kiderült, hogy kellene 4 db kengyel (1 eltörött, 1 elgörbült). Illetve az első szilenteket is cserélni kellene (42-es átmérő, 12-es furat, 60 széles - 2 db).
Tud nekem valaki gyorsan segíteni? Vagyis kellene 4 kengyel és 2 első szilent.