Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Sziasztok.Nagyon karcosnak látom az első lámpáim felső részét.Inkább csak esztétikailag mint műszakilag zavaró számomra. Polirozta már valaki az első lámpáit?Mennyire tartós a hatása a polírnak.Van e valakinek valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Ha jól tudom a tartály nem ürül ki teljesen,kb.1/3 marad benne amikor a "too low..."hibaüzenetet kapod. Regenerálni is fog még.Nyilván a feltöltést inkább előbb,mint utóbb ajánlott végrehajtani.
Szia.Elvileg csak lekorlátoz.Pl.lassabban gyorsul,130 fölé nem tudsz gyorsulni.Ezzel is jelezve,hogy ne legyél környezetszennyező és mihamarabb töltesd föl fap tartályt.Ha jól tudom a walker márkájú fap folyadék olcsóbb mint a gyári eolys,ha esetleg ez is szempont nálad.Szóval megállni nem fog,de necces előzésbe nem ajánlott belekezdeni.
Kedves tulajdonostársaim, nem tudjátok véletlenül, hogy ha kiírja az autó a központi kijelzőre, hogy fogyóban a FAP-adalék a tartàlyban ("Particle filter additive level too low: Repair needed"), akkor még mennyi időm és / vagy kilométerem van utántölteni?
201.000 kilométer van a kocsiban, a második százezer taxi üzemmódban csak városban megtéve. A regenerációk között 250-450 kilométereket teszek meg.
Köszi a válaszokat!
(Esetleg ha valaki tud Székesfeherváron hozzáértő szerelőt a cseréhez, megköszönném.)
Köszönöm! Holnap megkeresem és megnézem mi lehet vele. Ha hátramenetbe rakom a tolatólámpa felvillan és elalszik. De viszont, ha nem engedem el a sebváltó kart, nyomva tartom, világít rendesen. Mint ha 1-1,5mm kopás lenne valahol. Ez hiányzik.
Már látom...1.6 hdi112le,akkor,ha a motorháztetőt felnyitod,veled szemben lent a jobb kezed felől a váltóház alján-elején egy elektromos csatit keress ami lefelé néz.A kuplung légtelenítő szelep alatt,attól picit jobbra lent.1.6 hdi 112-114le manuális váltó esetén.
Felhívták a figyelmem a tolatólámpa csak egy pillanatra villan fel és elalszik. Van, hogy rendesen működik, de legtöbbször inkább nem. Gyanítom a kapcsolóval van gond, de nem tudom merre keressem. Ha valaki tudna infót, szívesen venném.
Hasonló problémám volt nekem is. Nagy nehezen felszerelték, de fél év után le kellett cserélni mert teljesen eldeformálódott. Ha jól emlékszem az eredeti 15 körül volt az után gyártott meg négy.
Sajnos a bal első dobbetét balfaszságom miatt cserére kényszerült. Vettem egyet, ami csak külsőre egyezik meg a régivel. Felszereléskor kiderült, hogy a pontatlan kifejezés túl hízelgő a számára. Egyszóval: fos.
Tudnátok abban segíteni nekem, hogy milyen gyártótól érdemes venni ilyen alkatrészt? Vagy inkább a gyárit a márkakereskedésből szerezzem be?
Szia.A vizpumpa tömítés cseréjét azért ajánlottam,mert a régi vízpumpa és annak tömítése a levetelkor megsérülhetett,így ha új tömítéssel teszi fel a régi vízpumpát talán kisebb az esélye,hogy ott szivárogjon a hűtőfolyadék.Egy ideális világban nem is kérdés,hogy mindent cserélünk,függetlenül attól,hogy 10000 vagy 30000km-t ment a vezérlés szett,de nem tisztem kutakodni más pénztárcájában és ezért ajánlottam a két legegyszerűbben és legolcsóbban cserélhető alkatrészt.
Szia.Nem.Arra figyelj,hogy a feltöltött hűtőfolyadék mennyiségnek meg kell egyeznie a leürített folyadék mennyiségével.Feltöltés(légtelenítes) után,hidegen ellenőrizd a hűtőfolyadék szintjét és max.jelölésig töltsd fel(hidegen).
Szia.A kiegyenlitő tartálynál beöntöd a megfelelö szabványú fagyállót és beinditod a motort.A klímát kapcsold ki és kissé emeltebb fordulatszámon járasd a motort.A termosztát ki fog nyitni és a kiegyenlítö tartálynál pótolod az onnan elfogyó fagyállót(a levegö távozni fog a tartálynál) majd a kiegy.tartálynál beállítod a min és a max közé a fagyálló folyadékot.Használat után-másnap nézz rá a szintre és ha kell pótold a hiányt.A rendszerben kb.6 liter fagyálló van,de maradéktalanul nem tudod leüríteni,mert a blokkban marad vmennyi.